MuscleMeat

800primo-250test

• Topic Starter Topic Starter
Een noodzaak is het sowieso niet. Voordat hcg gebruikt werd konden mannen ook nig gewoon kinderen krijgen na het kuren. Zie mijzelf. 2 kids zelfs en zonder veel moete. En ik heb nooit hcg gebruikt vroeger. Onzin dus. Hcg wordt wel ergggg belangrijk gemaakt de laatst tijd.

Ik heb mijn kuur overigens verhoogd. Zit nu de komende 8-10 weken op 350 test e en 700 primo.

Ahh mooi man, benieuwd hoe jij erop gaat. UG Primo neem ik aan?

Yes. Rood-wit.

Eerst 2ml in quad gezet om te testen. 0,0 pip. 2 uurtjes geleden 2ml en 3 ml in glutes

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Yes. Rood-wit.

Eerst 2ml in quad gezet om te testen. 0,0 pip. 2 uurtje geleden 2ml en 3 ml in glutes.

Ik zet elke 5 dagen 250 test en 500 primo. Dit komt dus neer op 350 test en 700 Primo per week.

Elke keer prikken is 6 ml, 2x 3 ml. Ik zet nooit meer dan 3ml in 1 keer.

Weet niet of ik alles in een keer zet verdeeld over 2 batsen of 2x per week bijv. Maandag en donderdag

Hm, klinkt verleidelijk. Ik ben net begonnen met test - primo en twijfelde al over hoger doseren. Dit laat mij alleen maar meer twijfelen verdorie! [emoji6]De kosten zijn geen probleem voor mij.

800 primo is 8 ml per week dat is toch minimaal te verdelen in 3 keer prikken neem ik aan :)

Echt serieus de bomb, mits minimaal 20 weeks met low dose test.
Ik juicede max aan primo & low dose Test E in "musculus glutaeus maximus" de rest in been.
Trust me, je gaat knallen, lean eruit zien & max geilheid ;)

Succes.

Ik juicede max aan primo & low dose Test E in "musculus glutaeus maximus" de rest in been.

Succes.

Thanks. Volgens mij merk ik nu al iets van die geilheid haha

Wat bedoel je met knallen? Kracht omhoog?

Waarom minimaal 20 weken? Ik had zelf 12 weken in de planning. Dan 4 maanden off en in de herfst weer on.

Had jij voeding op cut/ op onderhoud / clean bulk? Resultaten?

Laatst bewerkt:

Succes.

Hoe verdeelde jij het qua prikken?

interesting topic. Ik houd deze in de gaten.

Binnenkort (zodra mn privésituatie het toelaat, tis een rollercoaster atm) ga ik ook starten met soortgelijke doseringen test/primo. Heb zelf ook snel last van gyno en dus ook een reden voor mij om de test laag te houden.

Ik ben van plan in april te starten, 1 maat van me wil vandaag al beginnen. Ik ben niet van plan een kuurlog aan te maken maar zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

interesting topic. Ik houd deze in de gaten.

Binnenkort (zodra mn privésituatie het toelaat, tis een rollercoaster atm) ga ik ook starten met soortgelijke doseringen test/primo. Heb zelf ook snel last van gyno en dus ook een reden voor mij om de test laag te houden.

Ja dat heb ik ook klote gyno moet ik altijd rekening mee houden. Ben vorige week na lang dubben toch begonnen met letro om de bestaande gyno weg te krijgen....nog geen resultaat wacht het nog een week af en dan bouw ik af.

Terug
Naar boven