zijn er die 80mg anavar per dag gebruikt hebben?? wat waren de resultaten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe die hoeveelheid geef ik af en toe me aan vriendin, veranderd ze in een ****ing nimfo, horny all day long 
waar wil je het voor gaan gebruiken?
aangezien een anavar only geen zoden aan de dijk zet imo
ga je het combineren met andere middelen?
dan vind ik 60 mg een mooie dosis zeker als je werking/kosten ratio in gedachten houd!
test/var/masteron is een deftige cutkuur imo
heb je het dan over test.prop.?
ik zoek zelf een cutkuur (als eerste kuur) maar het vele injecteren valt me wat tegen...
Die heb je volgens mij niet echt als je overweegt aan de anavar only tegaanHehe die hoeveelheid geef ik af en toe me aan vriendin, veranderd ze in een ****ing nimfo, horny all day long
![]()

hoeft niet per sé...12 kilo bij te komen..ben blij met 2 à 3 kilo....als je haarproblemen hebt kun je niet zomaar kiezen hé enkel var en deca of test met finasteride/duta...enfin in de ameriek zijn ze blij met de resultaten van 80 à 100 mg/dag
var en deca combi voor cut?lijkt me wat vreemd ?hoeft niet per sé...12 kilo bij te komen..ben blij met 2 à 3 kilo....als je haarproblemen hebt kun je niet zomaar kiezen hé enkel var en deca of test met finasteride/duta...enfin in de ameriek zijn ze blij met de resultaten van 80 à 100 mg/dag
Hold your horses..
Heb hier 3 oudere vrienden die tegen de 40 lopen en zeer voorzichtig zijn op het gebied van as
Die pakken Var op 60mg en dan voor 9 weken..en ze pakken er elke keer weer een paar harde kilo's mee..en zijn dik tervreden met het resultaat iig
allereerst is iedereen anders maar..
opvallend is dat bij jugger iedereen hard gaat.
oudere vrienden zouden juist van de var moeten afblijven vanwege het prolactin-gebeuren en dus impotentie. en kg's pakken met var? ik weet t niet hoor.

Wat is hard gaan..kijk, zij zijn blij met 3 kilo na 9 weken. Ik zelf vind dat het geld niet waard... maar om var direct af te schrijven, vind ik onterecht.
Maar dat iedereen bij mij hard gaat..ja vroeger in de energiehal![]()
![]()