MuscleMeat

80mg anavar

een lege portomonnee :D

ff serieus. RobertHosper heeft zo'n kuurtje gedaan, geloof ik. Moet je ff zoeken

waar wil je het voor gaan gebruiken?

aangezien een anavar only geen zoden aan de dijk zet imo
ga je het combineren met andere middelen?
dan vind ik 60 mg een mooie dosis zeker als je werking/kosten ratio in gedachten houd!

test/var/masteron is een deftige cutkuur imo

Wat zijn je stats?

waar wil je het voor gaan gebruiken?

aangezien een anavar only geen zoden aan de dijk zet imo
ga je het combineren met andere middelen?
dan vind ik 60 mg een mooie dosis zeker als je werking/kosten ratio in gedachten houd!

test/var/masteron is een deftige cutkuur imo

heb je het dan over test.prop.?

ik zoek zelf een cutkuur (als eerste kuur) maar het vele injecteren valt me wat tegen...

• Topic Starter Topic Starter
hoeft niet per sé...12 kilo bij te komen..ben blij met 2 à 3 kilo....als je haarproblemen hebt kun je niet zomaar kiezen hé enkel var en deca of test met finasteride/duta...enfin in de ameriek zijn ze blij met de resultaten van 80 à 100 mg/dag

wat zijn de stats?

hoeft niet per sé...12 kilo bij te komen..ben blij met 2 à 3 kilo....als je haarproblemen hebt kun je niet zomaar kiezen hé enkel var en deca of test met finasteride/duta...enfin in de ameriek zijn ze blij met de resultaten van 80 à 100 mg/dag

Of je koopt een tondeuse, ben je mooi van dat haarprobleem af.

var en deca combi voor cut?lijkt me wat vreemd ?

Hold your horses..

Heb hier 3 oudere vrienden die tegen de 40 lopen en zeer voorzichtig zijn op het gebied van as

Die pakken Var op 60mg en dan voor 9 weken..en ze pakken er elke keer weer een paar harde kilo's mee..en zijn dik tervreden met het resultaat iig

net wat ik bedoel juggernaut.....

Hold your horses..

Heb hier 3 oudere vrienden die tegen de 40 lopen en zeer voorzichtig zijn op het gebied van as

Die pakken Var op 60mg en dan voor 9 weken..en ze pakken er elke keer weer een paar harde kilo's mee..en zijn dik tervreden met het resultaat iig

allereerst is iedereen anders maar..
opvallend is dat bij jugger iedereen hard gaat.
oudere vrienden zouden juist van de var moeten afblijven vanwege het prolactin-gebeuren en dus impotentie. en kg's pakken met var? ik weet t niet hoor.

allereerst is iedereen anders maar..
opvallend is dat bij jugger iedereen hard gaat.
oudere vrienden zouden juist van de var moeten afblijven vanwege het prolactin-gebeuren en dus impotentie. en kg's pakken met var? ik weet t niet hoor.

Wat is hard gaan..kijk, zij zijn blij met 3 kilo na 9 weken. Ik zelf vind dat het geld niet waard... maar om var direct af te schrijven, vind ik onterecht.

Maar dat iedereen bij mij hard gaat..ja vroeger in de energiehal ;) :D

var is top maar ik neem er altijd m'n hrt dose van 250mg test-e bij. en neem de var op 100-120mg ed :D

-rodge

prolactin met var?? nooit van gehoord man

Terug
Naar boven