AndroidHealthClinic

80mg anavar

enne wat als je nu eens echt off zou moeten? komt t dan nog in orde? of is het eenmaal de hrt-trein beklommen geen weg meer terug?
en muisje spreek ik best vaak. die is niet ziek maar prettig gestoord:D

geen weg meer terug voor mij, daarvoor heb ik het vroeger teveel verkloot dus "test for life".

muis = koekkoek :p

-rodge

door die prolactine productie is gyno dus ook goed mogelijk met var ???

door die prolactine productie is gyno dus ook goed mogelijk met var ???

Volgens mij is het voornamelijk de combinatie met oestrogeen die gyno creeerd. En niet prolactine op zichzelf. Hier is er ook weer sprake van synergy tussen oestrogeen en prolactin wat zorgt voor gyno.

Volgens mij is het voornamelijk de combinatie met oestrogeen die gyno creeerd. En niet prolactine op zichzelf. Hier is er ook weer sprake van synergy tussen oestrogeen en prolactin wat zorgt voor gyno.

maar aangezien var ook je natuurlijke test spiegel onderdrukt en na de kuur je eigen test spiegel laag is en dat dan probeert te compenseren door ook je oestrogeen spiegel omhoog te gooien. Is het dan mogelijk om na je kuur met var toch gyno te krijgen MITS je niet nakuurt met nolvadex?

ik heb ook ERG goede ervaringen met anavar, bijwerkingen etc 0,000 maar komt deels denk ik dat mijn lichaam resistent is tegen chemicalieen hahaha.

klopt..heb dit laatst nog gelezen in een oude post van Nandi..

echter heb ik ook wel eens gehoord dat mensen die var met tren combineerde, gyno kregen.

vind het wel een top cut-middel!

een lege portomonnee :D

ff serieus. RobertHosper heeft zo'n kuurtje gedaan, geloof ik. Moet je ff zoeken

dat klopt:D goed geheugen heb je Pat :D
ik doseerde hem van 80-100mg per dag..werd er wat droger van en 30% meer kracht ook al zat ik laag in me kcals. Mooie is dat die krachttoename grotendeels blijvend is:)

een lege portemonne valt ook wel mee:p je moet de goeie mensen kennen:D

als je door prolactin gyno krijgt dat merk je toch doordat er vocht uit je tepels komt?

Mijn ervaring met Anavar is bout.
Te licht voor mensen die een behoorlijke staat van dienst met kuren hebben lijkt me.
Ik zat op 100mg per dag.

prolactin an sich kan ook gyno veroorzaken heeft t geen estrogen voor nodig ;)

het Kan..maar doorgaans komt dat zelden voor...zover ik dat heb kunnen herleiden! in jouw geval zal het dan ook met name te maken hebben van de aromatase van je test/bold in combi met anavar

Terug
Naar boven