var is top maar ik neem er altijd m'n hrt dose van 250mg test-e bij. en neem de var op 100-120mg ed
-rodge
ziekjes. hoe lang zit je al aan de hrt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
var is top maar ik neem er altijd m'n hrt dose van 250mg test-e bij. en neem de var op 100-120mg ed
-rodge
heb je met maus gesproken 
2 jaar nu.
ziekjesheb je met maus gesproken
-rodge

enne wat als je nu eens echt off zou moeten? komt t dan nog in orde? of is het eenmaal de hrt-trein beklommen geen weg meer terug?
en muisje spreek ik best vaak. die is niet ziek maar prettig gestoord![]()
Ja var zorgt voor aanzienlijke prolactine productie.
Kan voor sommigen dus aardig de libido onderdrukken na de kuur.

Ja var zorgt voor aanzienlijke prolactine productie.
Kan voor sommigen dus aardig de libido onderdrukken na de kuur.
zelfs tijdens de kuur. best bizar eigenlijk voor zo'n "mild" middel
alweer een goede post "Glenn GX"![]()
door die prolactine productie is gyno dus ook goed mogelijk met var![]()
Volgens mij is het voornamelijk de combinatie met oestrogeen die gyno creeerd. En niet prolactine op zichzelf. Hier is er ook weer sprake van synergy tussen oestrogeen en prolactin wat zorgt voor gyno.
Volgens mij is het voornamelijk de combinatie met oestrogeen die gyno creeerd. En niet prolactine op zichzelf. Hier is er ook weer sprake van synergy tussen oestrogeen en prolactin wat zorgt voor gyno.
een lege portomonnee
ff serieus. RobertHosper heeft zo'n kuurtje gedaan, geloof ik. Moet je ff zoeken
goed geheugen heb je Pat 

je moet de goeie mensen kennen
-rodge
hoeveel
damn..wat heb jij een diepe buidel
door die prolactine productie is gyno dus ook goed mogelijk met var![]()
als je kuurt met bv test, eq en var kun je echt wel gyno krijgen. zeker zodra de var erin komt. en nu spreek ik uit ervaring
wat zich zeer waarschijnlijk vertaald dat prolactin estrogen nodig heeft om gyno te veroorzaken!

prolactin an sich kan ook gyno veroorzaken heeft t geen estrogen voor nodig![]()