MuscleMeat

9 Weeks in

Lat

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Beste mede juicers

Ik zit nu juist 9 weken in men cycle (750 mg test e + 4 weken gekickt met winny op 50 mg)
ik ben van 84 kg naar 91 kg gegaan, maar ik zit nu toch al 2 weken vast op 90/91.
rond week 5 heb ik men carbs met 60 gram naar bove gegooit.Vet % is dan ook een beetje naar bove gegaan heb ik het gevoel.
Mijn vraag afronden op 10 weekjes of kan ik er meer uithalen ? meeste carbs bevinden zich smorgens en rond mijn training.
Voeding momenteel:
eiw350/kh359/vet 75
3400 kcal

Afronden. Homeostase bereikt. Waarschijnlijk ga je nu geen nieuwe gains meer behalen, als je de kuur voortzet op de huidige dosering.

zit meestal ook na 6 weken op het gewicht wat ik me hele kuur vast blijf houden alleen laatste 2 weken word ik ineens droger:p
denk alleen als ik na 6 weken zou stoppen ik een stuk minder vast zou houden dan dat ik hem door trek naar 10/12 weken.

Dit is waarom een kuur van deze lengte progressief moet zijn en waarom je geen 'kickstart' moet gebruiken. Meer eten betekent alleen maar meer vet. Je hebt drie opties:
1. Stoppen en pct doen
2. Dosering verhogen door het toevoegen van een ander middel voor nog een week of zes
3. Vier weken de dosering verlagen naar pak hem beet 125 mg per dag, beetje op dieet en wat interen op je vetreserves om vervolgens weer een week of zes hoger te doseren. Dit geeft je weer een basis om opnieuw te groeien. Vervolgens kun je off gaan.

ik zou lekker off gaan in week 10

• Topic Starter Topic Starter
Dit is waarom een kuur van deze lengte progressief moet zijn en waarom je geen 'kickstart' moet gebruiken. Meer eten betekent alleen maar meer vet. Je hebt drie opties:
1. Stoppen en pct doen
2. Dosering verhogen door het toevoegen van een ander middel voor nog een week of zes
3. Vier weken de dosering verlagen naar pak hem beet 125 mg per dag, beetje op dieet en wat interen op je vetreserves om vervolgens weer een week of zes hoger te doseren. Dit geeft je weer een basis om opnieuw te groeien. Vervolgens kun je off gaan.

Denk eerder aan pct vind 750 mg test al hoog, en voor cruize/blast ben ik nog wat te jong.

verstandig :-)

nog even over pct
op de us boards lees ik doorgaans altijd nolva+clomid, maar hier kom ik regelmatig arofixen tegen, wat is nu de meest complete nakuur ?

Iemand ?

Terug
Naar boven