AndroidHealthClinic

90s hiphop vs hiphop nowadays

weet je wat vandaag de dag als hiphop gezien wordt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

einde discussie

Opgezwolle anyone?

hip hop blijft hip hop , dezer dagen zijn er nog steed heel wat goeie groepen , mc's actief.
Het gaat erom dat jij veel van deze wil beluisteren ... enkel zo weet je waar talent zijn.

Tis een sell out die voor het geld is gegahn. welke zelfrespecterende gaat er nou tracks opnemen met een meisje zoals bieber. In Iran zou je er een kogel voor krijgen.

Ps: k*ttelefoon

Hmm, heb me altijd wel vermaakt met bepaalde tracks van de LudaMaestro. Was wel voordat die met Bieber dat nummer opnam.

Dacht dat iedereen het er wel mee eens was dat de meeste hiphop van tegenwoordig uitgekauwde troep is zonder enige content. Blijkbaar had ik het mis, want nu blijken er mensen te zijn die het totaal niet met me eens zijn.

Zelf ben ik altijd gecharmeerd geweest van grootmeesters als ice-t, krs-one, nwa, gangstarr etc. die de meest gruwelijke rhymes uit hun mouwen toverde. Rond de tijd van 2pac ging het imo mis en leek hiphop een uitgemolken koe te zijn met flut lyrics die de grootste randdebiel nog wel kon verzinnen(enkele uitzonderingen daar gelaten).

Hoe denken jullie daarover?

kan toch moeilijk Tupac & Biggie ( Not. BIG) uitgekauwde shit noemen?

Die kerels maakten zelfs albums na hun dood waarvan de meeste "grootmeester" van nu nog geen 2 zinnen kunnen spitten in een battle

• Topic Starter Topic Starter
Lol er is genoeg goede hiphop tegenwoordig.
>>> www.Hotnewhiphop.com
Elke style van hiphop, rap etc. Voor iedereen wat.
Krs-one en Ice T c'mon.. Er zijn tegenwoordig genoeg rappers met uitzonderlijke
kwaliteiten. Je moet 't gewoon een kans geven om te luisteren.
Daarbij hoort vernieuwing gewoon bij de tijd.

Vind je dat echt goed?

Terug
Naar boven