Fitness Seller

90s hiphop vs hiphop nowadays

Tis een sell out die voor het geld is gegahn. welke zelfrespecterende gaat er nou tracks opnemen met een meisje zoals bieber. In Iran zou je er een kogel voor krijgen.

Ps: k*ttelefoon

snoopy heeft ook een nummer met david guetta gemaakt

Ik vind het maar een beetje onnozel, die mensen dat hiphop vroeger veel 'echter' was en dat het nu alleen maar comerciële onzin is. Elk genre evolueert.

snoopy heeft ook een nummer met david guetta gemaakt

breek me de bek niet op over snoop. Die is 1. te oud aan het worden en 2. die pakt ook elke kans om iets te verkopen. Kijk maar eens naar met wie die allemaal heeft samengewerkt.

alleen lijkt het wel of Snoop dogg op een of ander voetstuk is geplaatst waar die niet van af mag komen wat die ook doet. HIj wordt overal voor heilig verklaard terwijl die de afgelopen jaren bijna alleen maar crap maakt.

ik denk dat iedereen die hiphop heeft "ontdekt" (lees: in zijn of haar hart gesloten) in de jaren '80, voor altijd een voorkeur zal hebben voor jaren '80 hiphop. hetzelfde geldt voor jaren '90 hiphop (daar heb ik het zelf mee... voor mij begon het met wu-tang, mobb deep, dat soort werk...) en voor de decennia daarna. als je 's avonds uit bent en de dj zet een track op uit "jouw" tijd, word je warm van binnen en denk je: "zo maken ze het tegenwoordig niet meer (zucht)."

als je gaat proberen te beargumenteren waarom moderne hiphop "slechter" is dan oude hiphop kom je al snel met dezelfde argumenten die mensen twintig jaar geleden ook al gebruikten om te beargumenteren dat hiphop als genre überhaupt hartstikke k*t is (alleen maar opschepperij, teveel samples, etc). gewoon niet doen. je houdt ervan of niet. en zoals louis armstong al zei: "als je muziek hoort die je goed vindt, moet je je niet druk maken om wat voor muziek het is, je moet er gewoon van genieten."

wat ik zelf erg mooi vindt aan hiphop is dat het geen twee decennia achter elkaar hetzelfde klinkt (ja, voor een buitenstaander wel, dat snap ik, maar voor een kenner absoluut niet). het blijft evolueren en dat gaat met ups & downs. maar het leeft nog steeds and i love it!

Alle muziek is steeds k*tter aan het worden.

Als je alleen al ziet hoe deze gemaakte ster het doet.

http://www.youtube.com/watch?v=frX1XHnyq_E&feature=fvwrel

Waarom denk je dat ze live altijd zo'n saaie langzame woordenherhalende versie zingen ipv het nummer waar je voor gekomen bent, dan hoeven ze die hoge tonen die ze zelf niet kunnen zingen niet uit te spreken zodat ze niet afgaan.

Je wordt tegenwoordig eerst bekeken of je er wel lekker genoeg uitziet, als je kan zingen is dat mooi meegenomen en anders zetten we de computer wel ff aan het werk.

En hiphop gaat precies deze kant op alleen denken te veel rappers (prof of amateur) dat ze tupac zijn zodra ze een goed nummer hebben waar ze gelijk miljoenen mee verdienen.

Het verschil tussen goede of slechte muziek boeit niet meer lijkt het wel.

Op de radio van mijn werk krijg je ook altijd van die nummers waarbij je soms maar enkele zinnen in een liedje voorbij hoort komen het hele liedje lang omdat de zin dan 10x achter elkaar herhaalt wordt, een hoop computertonen en stemmen er tussen en hup daar krijgen ze weer een paar miljoen voor. Het zou mij verder ook totaal niet kunnen boeien als tenminste niet elk ****ing popmuziekje op deze manier voorbijkomt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven