Fitness Seller

93 gr eiwitten/100 gr eiwitpoeder.nl product

sws310

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Hallo,

Iemand ervaring met de isolaat eiwit producten van eiwitpoeder.nl?

http://www.eiwitpoeder.nl/whey-premium

Als isolaat lijkt het prima met de volgende samenstelling per 100 gram:
Koolhydraten 0 gr
Vetten 1 gr
Eiwitten 93 gr

Ik heb zelf aardbei geprobeerd, maar vond deze veel te zoet en fake smaken. Daarom wil ik "Naturel" proberen om bijvoorbeeld te blenderen met een banaantje.

Hoe is jou ervaring wat betreft de verschillende smaken?
En dan met name de smaak "Naturel"?

Laatst bewerkt:
Het is puur Whey Isolaat, hetzelfde als de Micro Whey Proteine Isolaat.

Zonder smaak heb je dan 93% eiwit. Met smaak zit je dan overigens aan 90% eiwit.

We hebben de Micro Whey Proteine Isolaat in 8 smaken (ook naturel 93%..) en voor een hele scherpe prijs. :cool:
Misschien zit er wel een lekkere smaak voor je bij;)

Laatst bewerkt:
nee geen ervaring mee.. zou persoonlijk voor een ander merk gaan.. bv body en fit
ook meer keus kwa smaken.. en goedkoper

Suf dat die Eiwitpoeder-shop erbij heeft staan '...was nog nooit zo voordelig geprijsd.'
Grote kul, want vorig jaar was het een paar euro goedkoper... :hahaha:

Bij Power Supplements hebben ze een vergelijkbare whey isolaat, maar dan een stuk goedkoper. En ook veel meer keus in smaken (9 stuks inclusief naturel): Pure Whey Protein Isolate.

Je kunt overigens ook voor Whey Perfection kiezen, weliswaar minder eiwit per 100 gram maar wel netto meer eiwit per euro.;)
..en dan heb je pas echt lekkere smaken:zuip:

• Topic Starter Topic Starter
De Micro Whey Proteine Isolaat ziet er inderdaad goed uit wat betreft prijs/kwaliteit!

Is de smaak Naturel echt volledig smaakloos en neutraal? Dat als ik deze blender met kwark, banaan en eieren je eigenlijk geen bijsmaak hebt van de whey?

Thanks voor de reacties;)

:) Dank je
Het smaakt naar Whey Isolaat:D , lastig uit te leggen:cool:. Je kunt het zelf inderdaad naar eigen inzicht op smaak brengen..

Naturel is zeer goed te doen!
heb tegenwoordig nooit meer met smaak. (al moet ik zeggen dat de Micro whey isolaat aardbei toch wel erg goed is)
als je het ergens door heen blenderd proef je het niet eens meer
maar gewoon met water is ook goed

Terug
Naar boven