- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
[MESSAGE REMOVED]
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2-3 trainingen het gefaalde gewicht opnieuw proberen, dan deloaden inderdaad.Wat moet ik nu doen ? meteen de grote 2 (deadlift , squat) deloaden ?
10%-20% ofzo maar het hoeft niet perse in gewicht, je kunt ook overschakelen naar oplopende sets van 5 in plaats van alle sets met hetzelfde gewicht te doen. Dan begin je wat lichter wat je ook een deload geeft.
Inderdaad ongewenst, maar als je je onderrug geblesseerd hebt misschien wel wijs. Dat is voor ons heel moeilijk te zeggen.ik hoorde eerder al iemand zeggen dat ik een paar trainingen rust zou moeten nemen , als in bepaalde spiergroep niet trainen.. maar dit lijkt me uiterst ongewenst toch ?
?omdat het instapgewicht van barbellrows ook hoger is bij een rippetoeschema.
Ok cool.ik ben op de hoogte van de deload richtlijnen van rippetoe/strongliftsmaar vroeg me af of ik in dit geval daarvan moest afwijken en al eerder moest deloaden.
ok dan zal ik voortaan 2.5kg per week proberen te verhogen inplaats van elke keer 2.5kg
@krisk
hmm heavy / light / medium interessant.
wat ik begrepen heb van het Stronglifts schema, is dat het de bedoeling is na 2-3 maand
door te blijven gaan totdat je 2 keer hebt moeten deloaden op squats
dan ga je verder tot 3x5 ..vervolgens uiteindelijk 1x5 en dan pas heavy/light/medium
weet natuurlijk ook niet of zijn denkwijze de beste ismaar dat is in iedergeval wat hij adviseert.
ben benieuwd naar jou mening hierover.
@ teddek
op dit moment heb ik dus gewoon:
Workout A:
* Squat
* bench
* barbellrow
en Workout B:
* Squat
* overheadpress
* Deadlift
deze 2 wisselk ik om en om af zoals je waarschijnlijk wel weet
bedoel je dat ik de squat moet skippen bij workout B ??
thx voor het advies mensen en die videos komen er zeker
Groeten,
Alexander
Het is een goed mogelijke progressie, maar ik zou niet in zo'n stug onpersoonlijk voorstel geloven.ok dan zal ik voortaan 2.5kg per week proberen te verhogen inplaats van elke keer 2.5kg
@krisk
hmm heavy / light / medium interessant.
wat ik begrepen heb van het Stronglifts schema, is dat het de bedoeling is na 2-3 maand
door te blijven gaan totdat je 2 keer hebt moeten deloaden op squats
dan ga je verder tot 3x5 ..vervolgens uiteindelijk 1x5 en dan pas heavy/light/medium
weet natuurlijk ook niet of zijn denkwijze de beste ismaar dat is in iedergeval wat hij adviseert.
ben benieuwd naar jou mening hierover.