AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit is meer een experiment en zal gebruikt worden om een statement te maken naar mijn vrienden die krampachtig vasthouden aan schema's en beweren dat je zonder schema geen resultaat kunt boeken.
Gedurende (voorlopig gepland) de komende 3 maanden ga ik zonder enige vorm van richtlijnen of schema's (zowel voeding- als training) door het leven. Clean eten blijf ik doen (weliswaar zonder macro's tellen), veel trainen ook, aangezien er wel gewoon resultaten geboekt moeten worden. Ik ga slechts afzien van de routine en stap de gym in zonder enig idee welke oefeningen ik ga doen. Ik heb er zin in.
Stats & doelen:
Velen van jullie zullen me nu wel een ontzettende randdebiel vinden, voor zover jullie dat nog niet vonden. Kritiek is meer dan welkom, ik ben me er zelf ook meer van bewust dat dit niet de optimale manier is om te groeien. Maar dat is momenteel ook niet mijn doel. Mijn doel is om even los te komen van de routine en om te laten zien dat een casual approach ook (weliswaar minder) resultaten kan opleveren.
Huidig fysiek:
Beentjes is een foto van een maand geleden, zal op korte termijn een nieuwe posten.
De trainingen beginnen morgen.
Gedurende (voorlopig gepland) de komende 3 maanden ga ik zonder enige vorm van richtlijnen of schema's (zowel voeding- als training) door het leven. Clean eten blijf ik doen (weliswaar zonder macro's tellen), veel trainen ook, aangezien er wel gewoon resultaten geboekt moeten worden. Ik ga slechts afzien van de routine en stap de gym in zonder enig idee welke oefeningen ik ga doen. Ik heb er zin in.
Stats & doelen:
Beginstats:
Kg: 87
Vp: 10% (last time i checked, 3 weken geleden) zal inmiddels, na bulk, wel iets hoger liggen.
Doel na deze 3 maanden:
Kg: 95
Vp: -12%
GF
Krachtstats: boeit me niet, umad PL'ers? (verder wel respect voor jullie hoor
)
Kg: 87
Vp: 10% (last time i checked, 3 weken geleden) zal inmiddels, na bulk, wel iets hoger liggen.
Doel na deze 3 maanden:
Kg: 95
Vp: -12%
GF

Krachtstats: boeit me niet, umad PL'ers? (verder wel respect voor jullie hoor
)Velen van jullie zullen me nu wel een ontzettende randdebiel vinden, voor zover jullie dat nog niet vonden. Kritiek is meer dan welkom, ik ben me er zelf ook meer van bewust dat dit niet de optimale manier is om te groeien. Maar dat is momenteel ook niet mijn doel. Mijn doel is om even los te komen van de routine en om te laten zien dat een casual approach ook (weliswaar minder) resultaten kan opleveren.
Huidig fysiek:
Beentjes is een foto van een maand geleden, zal op korte termijn een nieuwe posten.
De trainingen beginnen morgen.

Enfin, het is als volgt gegaan:
)