Fitness Seller

A different approach - AAB's experimentele log

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Waardering
1.785
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Dit is meer een experiment en zal gebruikt worden om een statement te maken naar mijn vrienden die krampachtig vasthouden aan schema's en beweren dat je zonder schema geen resultaat kunt boeken.
Gedurende (voorlopig gepland) de komende 3 maanden ga ik zonder enige vorm van richtlijnen of schema's (zowel voeding- als training) door het leven. Clean eten blijf ik doen (weliswaar zonder macro's tellen), veel trainen ook, aangezien er wel gewoon resultaten geboekt moeten worden. Ik ga slechts afzien van de routine en stap de gym in zonder enig idee welke oefeningen ik ga doen. Ik heb er zin in.

Stats & doelen:

Beginstats:

Kg: 87
Vp: 10% (last time i checked, 3 weken geleden) zal inmiddels, na bulk, wel iets hoger liggen.

Doel na deze 3 maanden:

Kg: 95
Vp: -12%
GF :fa:

Krachtstats: boeit me niet, umad PL'ers? (verder wel respect voor jullie hoor :heart:)

Velen van jullie zullen me nu wel een ontzettende randdebiel vinden, voor zover jullie dat nog niet vonden. Kritiek is meer dan welkom, ik ben me er zelf ook meer van bewust dat dit niet de optimale manier is om te groeien. Maar dat is momenteel ook niet mijn doel. Mijn doel is om even los te komen van de routine en om te laten zien dat een casual approach ook (weliswaar minder) resultaten kan opleveren.

Huidig fysiek:

Beentjes is een foto van een maand geleden, zal op korte termijn een nieuwe posten.

De trainingen beginnen morgen.

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto 12.jpg

Hoe ben je van plan na die 3 maanden te weten te komen of je met gestructureerde training niet meer progress had kunnen maken

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ben je van plan na die 3 maanden te weten te komen of je met gestructureerde training niet meer progress had kunnen maken

Die vraag heb ik mezelf ook al gesteld, ik heb mijn progressiestats vanaf het begin redelijk nauwkeurig bijgehouden. Dus ik kan aan de hand hiervan wel enigszins turven. Toch is het inderdaad niet 100% sluitend omdat ik inmiddels een stuk minder makkelijk groei dan toen ik net begon. Maar ik snap je vraag en ben me hier van bewust.

Zo, train 1 is een feit.

Was een matige train, aangezien ik vanochtend 80 m2 tegels van het begin van de oprit tot de garage heb moeten sjouwen. Was op zich best wel enigszins fucking vermoeiend.

Ben uiteindelijk om 20:30 naar de gym vertrokken.
Wilde eigenlijk seated MP in het squatrek doen (aangezien ik de smith zwaar kut vind) maar daar stonden weer 6 hyena's om het plaatselijke squatmeisje (kind is 16 ofzo, vieze pedo's) heen te dansen. Van die mensen die naar de gym gaan om te socializen.. :headbang: Enfin, het is als volgt gegaan:

1x8x wide grip pull-up
3x5x wide grip pull-up+10kg

Squatslut + entourage inmiddels vertrokken, yay

1x10x30kg seated military press
5x8x44kg seated military press

1x15x8kg side lateral raises
1x12x9kg side lateral raises
1x10x10kg side lateral raises

3x10x35kg peck-back (rug)

3x10x40kg tricep pushdown superset met 10x30kg reverse grip tricep pushdown

3x10x10kg tricep db skullcrushers superset met 3x10x10kg tricep kickbacks (brandt lekker :D)

3x10x24kg seated overhead tricep extension

1x tricep dips till failure (22)

Ben benieuwd wat morgen zal brengen :)

Laatst bewerkt:
Topic momenteel op pauze vanwege gebrekkige toegang tot pc gepaard met schouderblessure.

Terug
Naar boven