XXL Nutrition

Aan alle fanatieke bodybuilders in België...

Maarten123

Novice
Waardering
0
Heey,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit geen grap is en dat ik enkel mensen zoek die ECHT geinteresserd zijn.

Mijn naam is Maarten De Jonk en ik ben 16 en een half jaar oud.
Ik worstel al 2 jaar met een eetstoornis en ik en mijn ouders hebben al honderden dingen geprobeerd om mij er vanaf te helpen. Het wil echter maar niet goed lukken...
Nu is mijn droom om gespierd te worden en te groeien en kwam ik op het idee dat ik misschien deze droom zou kunnen gebruiken om zo mijn wilskracht aan te spreken en op die manier aan te komen.
Nu heb ik gemerkt dat het mij niet op mijn eentje lukt...
Ik heb al dagen doorgebracht naar het zoeken van informatie op het internet over bodybuilden en weet er ook al een heleboel van, maar het lukt me gewoonwg niet om juist en voldoende te eten...
Nu bedacht ik plots dat er misschien iemand in België rondloopt die het zou zien zitten om mij voor een maand onder zijn hoede te nemen.
Ik bedoel daarmee dat ik een maand zou komen logeren en dat de persoon in kwestie samen met mij opstaat, eet, traint en slaapt.
Ik spreek hier wel van echt fanatieke bodybuilders die weten waar ze mee bezig zijn en die ik kan vertrouwen.
Ik zie het een beetje als een prive-opleiding in bodybuilden...
Moest er iemand geinteresserd zijn om een extreem gemotiveerde leerling voor een maand onder zijn hoede te nemen die alles zal doen/eten wat je hem opdraagt stuur me dan een pb of een mail naar maarten_de_jonk@hotmail.com
Mijn ouders zijn zelfs bereid ervoor te betalen.

Moest er iemand zijn die dit zou willen doen...
Ikzelf, mijn ouders en mijn familie zouden je EEUWIG dankbaar zijn...

Heel erg bedankt

Maarten

P.S. Ik wil wel nog eens vermelden dat ik enkel mensen zoek die echt interesse hebben...

als je nou met een zak geld aan komt zetten..... :)

Als het al begint met dit is geen grap dan weet ik al hoe laat het is.......

Komt ook een beetje wanhopig over.. zoek je gratis onderdak ofzo?

Het is heel simpel: Eet je heel veel maar kom je niet aan? Dan eet je te weinig.

Advies: dbb lezen en nog eens lezen, lezen, lezen en daarna pas vragen stellen. OH en gebruik de zoekknop

Ik denk dat er wel enig animo is voor het 'samen slapen' :laugh:

volgens mij maakt het geen **** uit wat anderen tegen je zeggen, je moet zelf meer eten en dat weet je.

dus je doet echt alles wat er gevraagd wordt?:p

In een maandje tijd ga je echt niet zoveel bereiken hoor. Als het is om kennis op te doen lees je dan hier op het forum in.

ben je dan niet bang dat je door de bodybuilder misbruikt word? (wat denk je wat voor gespuis hier rondloopt bij dbb )
ik vind het onverantwoordelijk van je ouders :mad:

Als je nu had gezegd samen trainen en werken aan een voedingsschema = ok

Samen willen eten, trainen, slapen = /FAIL

Vind je trainen in een kelder een probleem ?

:haha: Ja, er is eentje vrijgekomen een tijd geleden :hornyna:

zie je genoeg animo voor het slaap onderdeel:) :trio::ds::bukkake:

Verder veel succes!

Ben geen bodybuilder ofzo (daarvoor kijk je misschien best even in het Q&A topic van Jeppe, die man heeft heel veel ervaring, als je een serieuze vraag hebt, ask him).

Verder weet ik redelijk veel van voeding en training (2,5 jaar op DBB lezen baby :D)
Ik kan je misschien wel enige wijsheid bijbrengen, misschien eens meegaan naar de gym ofzo (van waar ben je?)

Maar hou het voor de rest serieus, vergeet dat samenwonen voor een maand en die shit voor het topic uit de hand loopt in een gay-orgie :P

Overigens lijkt het er niet echt op dat je gemotiveerd bent, aangezien je in een maand je doel wilt bereiken.
Bodybuilding = dedication.
Op enkele maanden kan je al heel wat bereiken, maar uiteindelijk moet je er toch jaren (je hele leven als je het graag doet) mee bezig zijn.

Soms wat ongelukkige woordkeuze in je tekst geloof ik :o

Maar, je zegt super gemotiveerd te zijn. Waarom kun je dan niet samen met je even gemotiveerde ouders aan de slag :rolleyes:

Drink wat meer chocomel en melk(4l per dag), dan zal je wel gainen.

Wat de meesten zeggen: een maand is kort. Zeker voor een eetstoornis.

Het advies wat de meesten zeggen 'je moet gewoon meer eten' is niet al te makkelijk, maar wel noodzakelijk om ooit van je leven spiermassa aan te zetten.
Belangrijkste is om duidelijkheid te hebben waarom je de controle graag wilt hebben - waarom eet je zo weinig? Als je dat voor jezelf niet duidelijk hebt dan kan niemand ter wereld je kunnen dwingen (jouw bewust- of onderbewustzijn) om meer te eten - en dan kun je spiermassa trainen ook wel vergeten. Dan heeft je hele plan van een maand geen enkele kans van slagen.

Je bent niet de eerste met een eetstoornis die ik ken.
Ben je al opgenomen geweest?

Waar ergens woon je in Vlaanderen?

Oh boy :o

@TS: leer gewoon alles zelf gast, alles wat je ooit moet weten is hier te vinden.

Yep even serieus: Zoals Big T al aangeeft..

Maak van dbb.com je beste vriend, ga daarop alle stickies lezen en gebruik de zoek optie om andere vragen op te zoeken, slaap eet adem en leef met dbb.com en de rest... doe je in de gym:thumb:

Terug
Naar boven