Maarten1230
Cool Novice
- Waardering
- 4
Wat de meesten zeggen: een maand is kort. Zeker voor een eetstoornis.
Het advies wat de meesten zeggen 'je moet gewoon meer eten' is niet al te makkelijk, maar wel noodzakelijk om ooit van je leven spiermassa aan te zetten.
Belangrijkste is om duidelijkheid te hebben waarom je de controle graag wilt hebben - waarom eet je zo weinig? Als je dat voor jezelf niet duidelijk hebt dan kan niemand ter wereld je kunnen dwingen (jouw bewust- of onderbewustzijn) om meer te eten - en dan kun je spiermassa trainen ook wel vergeten. Dan heeft je hele plan van een maand geen enkele kans van slagen.
Je bent niet de eerste met een eetstoornis die ik ken.
Ben je al opgenomen geweest?
Ja ik ben al opgenomen geweest en ik heb ook al vele andere dingen geprobeerd...
Nu denk ik echt dat het zeer goed zou zijn om gewoon te zien hoe een bodybuilder leeft en eet.
Op een maand tijd kan ik dat toch wel voor een groot stuk leren dan denk ik..
Maar ik heb gewoon iemand nodig die echt weet waar hij mee bezig is en die ik kan vertrouwen, snap je?
Alvast bedankt voor de reacties...
(aan alle anderen die er een lachertje van maken: hou alsjeblieft je commentaar voor jezelf... Dankje...)
P.S. Ik woon ergens in Oost-Vlaanderen

Stuur mij anders een PM waar ergens in O-VL, en desnoods ook je msn..misschien kan ik je wat helpen met eventuele vragen te beantwoorden of wie weet train je zelf in dezelfde gym?