Fitness Seller

Aan te raden rijstpoeders

Bezoekers in dit topic

Vroeg ik me ook al af.

Kan je niet gewoon witte rijst blenden zoals oats of is dit wat anders :p?
Zou de rijst wel koken dan. Rauw is de opneembaarheid mega kut en gaat verteringsproblemen opleveren. :p Als je het na het koken blend heb je volgens mij wel hetzelfde, maar ik denk niet dat je het net zo fijn gaat krijgen met een blender.

Rijstebloem is gewoon gemalen ongekookte rauwe rijst

Zou de rijst wel koken dan. Rauw is de opneembaarheid mega kut en gaat verteringsproblemen opleveren. :p Als je het na het koken blend heb je volgens mij wel hetzelfde, maar ik denk niet dat je het net zo fijn gaat krijgen met een blender.

Je zou rauwe witte rijst in een coffee grinder kunnen fijnmalen en deze dan kort aan de kook brengen in een pannetje of in de magnetron

Dit betekend toch dat het voor een cut goed is? Of ben ik nou gek
Voor een cut wel maar je moet er ook tegen kunnen.

Vroeger gigantisch veel havermout gegeten tot het punt dat ik er nu niet meer tegen kan :')

Rijstebloem is gewoon gemalen ongekookte rauwe rijst
Is het nu gekookt of ongekookt?

Rijstmeel is meel gemaakt van fijngemalen (kleef)rijst en wordt in het Oosten gebruikt als bindmiddel, maar ook als basis voor gebak, noedels en rijstproducten. Wanneer rijstmeel wordt gezeefd ontstaat een fijn poeder genaamd rijstebloem.

Olvarit en COR zijn gekookt kun je gewoon rauw eten. Koop je bloem of meel wat verkocht wordt voor koken en bakken dan is het van rauwe rijst (of granen).

Olvarit en COR zijn gekookt kun je gewoon rauw eten. Koop je bloem of meel wat verkocht wordt voor koken en bakken dan is het van rauwe rijst (of granen).
Gekookt en gevriesdroogt wss net als aardappelpuree.

Gegrild :p

Kan toch oats eten. Is dat ineens niet goed meer? 2 kg voor 3,20
Je kan ook gehakt eten maar ik eet liever elke dat entrecote of ribeye. Ieder moet toch lekker zelf weten wat die wil eten en voor welke prijs.

1688030585070.png
1688030654531.png

Back
Naar boven