Fitness Seller

Aan welke dieren heb jij een hekel?

Mikki's - die doen de hele tijd een geit na.

heb een hekel aan blauwe brulkikkers met gele stipjes
nee voor de rest geen hekel aan een dier of insekt.

Verschil D en een T blijft moeilijk, zelfs midden in een woord:P
Marters zijn k*tbeesten, ze hadden een paar van onze kippen gejat!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat zijn die beesten die je auto verkrassen, en kabels kapot vreten :

20061020Marder.jpg

sommige mensen denken nog steeds dat het katten zijn die dat veroorzaken :rolleyes:

edit : marders(D) = marters(NL)

dat zijn marders, katten zetten hun nagels niet uit tijdens het lopen over je auto ;)

Klopt, aangezien wij negen katten thuis hebben kan ik je garanderen dat zij geen krassen maken op een auto. Tenzij je zo een bolle capeau hebt dat ze er tijdens het opspringen afrijzen. Dan zit de kans er in dat ze hun nagels uitsteken voor grip.

Steenmarters zijn rotbeesten! We hadden er 1 in huis zitten... Die beesten stinken en hadden de kippen vermoord. Nou eten ze alleen geen vers vlees, liever vlees dat al een paar dagen ligt te rotten...
En die beesten zijn nog een beschermde diersoort ook, dus je mag er niks tegen doen.

Steenmarters zijn rotbeesten! We hadden er 1 in huis zitten... Die beesten stinken en hadden de kippen vermoord. Nou eten ze alleen geen vers vlees, liever vlees dat al een paar dagen ligt te rotten...
En die beesten zijn nog een beschermde diersoort ook, dus je mag er niks tegen doen.

Jah ze hadden ook onze kippen gemold. Maar ze vreten ook wel vers vlees hoor, denk ik dan.
En beschermde diersoort, mijn reet;)

dat zijn die beesten die je auto verkrassen, en kabels kapot vreten :

20061020Marder.jpg

sommige mensen denken nog steeds dat het katten zijn die dat veroorzaken :rolleyes:

edit : marders(D) = marters(NL)
Marters midden in de stad? Ik heb serieus nog nooit een marter gezien in de buurt van een auto/op een auto. Ik zie wel katten op auto's en ik zie krassen op auto's - > katten maken krassen.

slangen... en ik heb er niet alleen en hekel aan maar ben er ook nog eens doodbang voor. Best raar want voor de rest ben ik van geen enkel dier bang.. terwijl behoorlijk wat dieren veel gevaarlijker zijn natuurlijk.

http://www.stomptokyo.com/img-m4/anaconda-b.jpg

Gremlins - groene ettertjes zijn dat.

breezahs

goudvissen.. hebben een geheugen van 2seconden.. zwem je tegen de kom aan.. *POK*.. (geheugen weg) oik zie me eigen pok.. en dat heel je leven lang.. pfffff

Terug
Naar boven