XXL Nutrition

aangebroken ampul bewaren????

Dumbbell

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
103kg
ik ga dit jaar mijn eerste prik kuur doen en het wordt test p.

ik wil het houden op 525 mg per week eod 150mg x 3,5 = 525

ik weet nog niet precies hoelang want ik snap nog steeds niet waarom
iedereen altijd met korte esters korter kuurt (7, 8 weken)en met lange esters langer(10,12 weken)
Ik weet dat lange esters later ''inslaan'' maar ze werken ook langer door dus uit eindelijk zit het net zo lang in je systeem.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Wat ik wel weet is dat het van Organon is dacht ik??? 1 of 2 ml ampullen krijg. (weet iemand misschien welke dit zijn??)
mijn vraag is dus hoe ik de testosteron bewaar die over is. Want ga dus 1.5 ml prikken eod maar als ik dus 1 ml ampullen heb moet ik ook een tweede open maken en heb ik dus 0.5 ml over.
en als ik 2 ml ampullen heb, heb ik ook 0.5 ml over .

hoop dat iemand mij kan helpen????

gr Dumbbell

bij 1ml maak je 3 ampullen open en verdeel je het over 2 injectienaalden.
bij 2ml maak je 3 ampullen open en verdeel je het over 4 injectienaalden.

Ik zie geen probleem?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie ook geen problemen, alleen maar oplossingen :D

dus je maakt voor een paar dagen de spuitjes al klaar zodat je de ampullen leeg hebt.
en laat je dan de naald erop waarmee je hebt opgetrokken, of doe je gelijk de nieuwe erop?

en moet je dit dan gekoeld bewaren?

en moet ook alle lucht eruit zijn? en eigenlijk is het niet 100% steriel meer want het dopje op de naald is niet lucht dicht toch?

Vragen vragen vragen :D

Ik zou de optreknaald erop laten zitten en de injectienaald erop doen als je gaat injecteren.
Oliebasis hoef je niet gekoeld te bewaren voor zover ik weet.
Alle lucht eruit dan wordt het naaldje wisselen wel een beetje lastig, daarnaast denk ik niet dat je alle lucht eruit krijgt.

haha ja beter nu 100.000 vragen als wanneer ik de naald er half in heb zitten, is zo lastig typen :D

oke dus alles test in de spuit trekken zodat er alleen lucht in de naald zit.

ik heb 100 spuiten van datrio met de naald er al op dit is 0.8x40 (geen optrek naald??)
krijg je hiermee wel alles uit de ampul? en wat is het verschil tussen optrek en gewone naald.
daarnaast heb ik nog losse 0.6 x 30 en 0.7 x 40 voor het injecteren

Ja dat is waar... Toch betwijfel ik of je de eerste zou zijn :roflol:

Met ampullen heb je in principe geen optreknaald nodig met een andere grootte. (Bij vials heb je een rubbertje waarbij de kans bestaat dat je wat rubber meeprikt, dit wil je dan vervolgens niet injecteren natuurlijk. Dus bijvoorbeeld optrekken met 1.0x40 en injecteren met 0.8x40, zo past het eventueel losgekomen stukje rubber niet meer door de naald.)

0.8x40 lijkt me prima voor je gluteus.

zet gewoon of 1ml of 2... spuiten van te voren klaar maken is echt not done.
kans op infectie word dan volgens mij stuk groter. in de vail of jouw geval ampul is het allemaal steriel en afgesloten van de buitenlucht maar als je het er uit haalt en 2 dagen bewaard lijkt dit me dus niet meer het geval.

Oliebasis hoef je niet gekoeld te bewaren voor zover ik weet.

NIET gekoeld bewaren. Gekoelde olie kan minder AAS in oplossing hebben, oplossing raakt oververzadigd met als gevolg kristallen en die verdwijnen lang niet altijd als je vial weer warmer wordt. Dit kan maar hoeft niet perse te gebeuren. AAS op olie is ongekoeld lang houdbaar, geen enkele noodzaak om zaken in koelkast te doen.

Ik zou ook 2 spuiten maken van elk 1,5ml. Dat 2 dagen bewaren kan best, spuit is steriel en je doet het dopje op de naald en het enige wat de naald aanraakt is de olie en de steriele ampul.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]
MOET je niet gekoeld bewaren. Gekoelde olie kan minder AAS in oplossing hebben, oplossing raakt oververzadigd met als gevolg kristallen en die verdwijnen lang niet altijd als je vial weer warmer wordt. Dit kan maar hoeft niet perse te gebeuren. AAS op olie is ongekoeld lang houdbaar, geen enkele noodzaak om zaken in koelkast te doen.

maar volgens jou wel mogelijk om in de spuit te bewaren???
kans op infectie word dan volgens mij stuk groter. in de vail of jouw geval ampul is het allemaal steriel en afgesloten van de buitenlucht maar als je het er uit haalt en 2 dagen bewaard lijkt dit me dus niet meer het geval.

het lijkt mij ook niet 100 % steriel meer omdat de dop van de naald niet 100 % dicht is.

weet niet welke ampullen ik krijg maar 1 ml vind ik te weinig en 2 ml te veel.

is er niemand die hier ervaring mee heeft?

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 20:41 ----------

Dit, wat een geneuzel zeg, rond gewoon af op hele ampullen.

[/COLOR]

maar volgens jou wel mogelijk om in de spuit te bewaren???

Had eerder een edit gedaan (zie antwoord hierboven). En geneuzel vind ik het niet die halve ampul want is 175 mg test p meer of minder per week. Dat vind ik een substantiële hoeveelheid. 175mg/week is het dubbele van de eigen productie voor veel mannen. Ik zou voor eerste kuur 1ml eod te weinig vinden en 2ml teveel.

Had eerder een edit gedaan (zie antwoord hierboven). En geneuzel vind ik het niet die halve ampul want is 175 mg test p meer of minder per week. Dat vind ik een substantiële hoeveelheid. 175mg/week is het dubbele van de eigen productie voor veel mannen. Ik zou voor eerste kuur 1ml eod te weinig vinden en 2ml teveel.

precies. ik wil rond de 500mg per week zitten

Heeft hier dan niemand ervaring mee? :(

jezus wat een gedoe hier zeg, ja ik eet ook anderhalf mandarijn per dag. de rest bewaar ik in de koelkast..

zet gewoon 500mg per week, 2 ampulles (als het test E 250mg/1ml is) openbreken en klaar is harrie.
tjonge jonge

als je sust heb kan je ymirs oplossing doen

Laatst bewerkt:
jezus wat een gedoe hier zeg, ja ik eet ook anderhalf mandarijn per dag. de rest bewaar ik in de koelkast..

zet gewoon 500mg per week, 2 ampulles (als het test E 250mg/1ml is) openbreken en klaar is harrie.
tjonge jonge

als je sust heb kan je ymirs oplossing doen

Lees anders eerst voor je reageert :)

ik ga dit jaar mijn eerste prik kuur doen en het wordt test p......

Omdat het EOD is, is het gelijk 3.5x 50mg teveel of te weinig. Waarom wordt dit als gezeur gezien? Is namelijk best veel test in een week.

Omdat het EOD is, is het gelijk 3.5x 50mg teveel of te weinig. Waarom wordt dit als gezeur gezien? Is namelijk best veel test in een week.

Je hebt zeker gelijk met dosering. En weg gooien is ook zonde maar ik zelf zou nooit halve ampullen bewaren of van te voren in spuiten doen. Beste gewoon vials zien te regelen dan heb je dat probleem ook niet:p

Lees anders eerst voor je reageert :)

sowieso een hele gedoe om als eerste kuur test P te pakken.
snap nooit waarom beginners niet enanthaat nemen

Het is injecteren of weggooien, niet bewaren.
Een gebroken ampul kan van alles inkomen wat je niet wil injecteren en als je spuiten van tevoren maakt en 2 dagen later injecteert zal de BA wat plastic losweken in de spuit en dat injecteer je dan lekker.

Enige manier om te bewaren is in een steriele trek vial.

Het is injecteren of weggooien, niet bewaren.
Een gebroken ampul kan van alles inkomen wat je niet wil injecteren en als je spuiten van tevoren maakt en 2 dagen later injecteert zal de BA wat plastic losweken in de spuit en dat injecteer je dan lekker.

Enige manier om te bewaren is in een steriele trek vial.

Is dat zo, dit kan ik niet goed inschatten. Puur BA lost plastic op maar de hoeveelheid BA in test p gedurende een dag bewaren. Is dit punt reëel of spijkers op laag water zoeken?

Dat punt van gevaar voor infectie vind ik zeker te ver gezocht in een steriele spuit met een dop erop waar niks is aangeraakt wat niet steriel is. Dat van het oplossen van plastic weet ik niet.

Die trek vial; zo zou ik het denk ik ook doen. Ik barst van de oude vials en zou de halve ml daarin spuiten die ik over heb en opsparen tot ik er 3 heb en die injecteren want is ook weer 1.5ml.

Misschien is het een idee om niet Eod te prikken maar om de 2 dagen??
Kan dit ook???

Dus ma, do, zo, woe, zat en dan 2 ml per keer.
Zo kom ik op 200 mg delen door 3 = 66.66 en dat x 7 = 466.66 mg per week.

Zo zit ik toch rond de 500 per week en kan ik altijd de ampul leeg maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven