MuscleMeat

aangepaste bread and butter kuur

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik wil in januari weer gaan kuuren en was aan het denken aan een aangepaste bread and butter kuur:

Week Testosterone equipoise (boldebal-H) Dianabol
1 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
2 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
3 500 mg/week 400 mg/week 10 mg/day
4 500 mg/week 400 mg/week 5 mg/day
5 500 mg/week 400 mg/week
6 500 mg/week 400 mg/week
7 500 mg/week 200 mg/week
8 500 mg/week 200 mg/week

even uitleg....

*ik was van plan om voor de test. sustanon 250 te pakken ik weet dat hier op het board liever enthanaat word gebruikt maar ik heb begrepen dat je daar meer vocht mee vast houd....en ik heb al eens sus gebruikt en ging hier toch wel lekker op.

*ik weet alleen niet zeker of ik het nu op 500mg of 250 p/w moet houden ..mischien 3weken 250 en dan als die in kickt 500mg??? heb vorige kuur ongeveer het zelfde gedaan als hierboven maar dan zonder de dianabol en de sus op 250 en daar ging ik wel lekker op (+7 kg vastgehouden)

*e.q heb ik liever als deca nummer 1 alleen al omdat al meer vertrouwen heb op het verkrijgen van echte equipoise als deca..en ook omdat je hier minder vocht van vast houd en het sterker en veiliger zou moeten zijn..(heb ik uit het artikel van big cat)

*ik weet alleen niet of ik de equipoise zo goed heb op en af gebouwd??? ik weet dat hij pas vrij laat begint te werken daarvoor heb ik hem op 400mg de week gezet als ik vrijwel stop met de dianabol

*ik heb de dianabol op maar 20mg p/d gezet omdat ik dit al eens alleen heb gedaan en die 20mg per dag merkte ik al dus in een stack zal het ook wel goed zijn en ik hou niet zo van die paarde doseringen...maar het moet wel effect hebben natuurlijk!!

*omdat de dianabol op 20mg begint heb ik hem niet opgebouwd maar wel afgebouwd!! ik heb laatst gelezen dat dit achterhaald is maar daarintegen ook dat als je er ineens mee stopt je lever in "slaap kan vallen " en (op bodypage) dat je heb meeste over houd van dianabol als je hem afbouwd

graag veel cometaar!!!!

ok voor de nakuur (denk ook dat ik novalex bij de hand moet houden?)

thx

Ik zou zoiezo de eq op constant 400mg doen, of met een goede frontload.... 200mg eq zet geen zoden aan de dijk.

En de kuur verlengen naar 10 weken.

Meer zoiets:
Week Testosterone equipoise (boldebal-H) Dianabol
1 500 mg/week 400 mg/week 30(of 35 alle 4 weken) mg/day
2 500 mg/week 400 mg/week 30 mg/day
3 500 mg/week 400 mg/week 30 mg/day
4 500 mg/week 400 mg/week 30 mg/day
5 500 mg/week 400 mg/week
6 500 mg/week 400 mg/week
7 500 mg/week 400 mg/week
8 500 mg/week 400 mg/week
9 500 mg/week 400 mg/week
10 500 mg/week 400 mg/week

Evt de dbol oprekken tot max 6 weken.

Je kuur zoals jij het beschrijft is zonde van je geld.
Of je doet het goed of je doet het niet.

Dat je met je vorige kuur 7kg bent aangekomen met 250mg sust. bewijst dat je volgens mij veel te snel of te jong bent begonnen met AS.

Test. minimaal op 500mg zettten anders ga je achteruit ipv vooruit (want 3 weken 250mg kickt echt niet in, het stopt alleen je natuurlijke test. productie)

Ook met een frontload van 1000mg beginnen anders zijn de eerste 3 weken voor jan lul

Eq., net zoals hierboven, op 400mg houden. Ook het liefst met frontload (bv 800mg) beginnen omdat dit anders pas met 5 weken goed gaat werken.
En op/af bouwen doe je niet met langwerkende esters.

Dianabol op 30mg houden voor 6 weken en je wordt een beest.

Ik zelf zou de dianabol laten zitten want dat geeft alleen maar ellende zoals krimpende testikels, gevoelige tepels, brandend maagzuur en nog maar te zwijgen over de leverschade

week 1-6 of 1-4 30 - 35 mg dbol per dag
week 1-10 500 mg test per week
week 1-10 400 mg eq per week

200 mg eq is te weinig en zeker de eerste 2 weken dan zou je hooguit 800 mg kunnen zetten maar zeker niet minder dan 400 mg
constant houden van je doses is erg belangrijk voor je test waarden in je bloed constant te houden hierdoor worden je gains beter.De kuur zoals jij hem er had staan is zonder geld tijd en moeite je komt er zeker wel wat van aan maar je legt je eigen hormoon productie plat dus waarom niet meteen het beste eruit halen bij een zo beperkt mogelijke schade??

en je nakuur hoe ziet ie eruit?

groeten C@rp

trouwen boldebal-H?? hoevaak wilde je deze gaan zetten want dit is een kortwerkende ester die je op zn minst om de dag moet zetten liefst elke dag kweet niet of je daar problemen mee hebt maar ik vinds het niet fijn. Daar komt nog bij dat het geen winstrol is die je met een klein naaldje zet maar tis ook nog redelijk dik dus ook ietrs dikkere naald en dat elke dag. Zou ik ff goed over nadenken

sorry fout van mij!
boldebal-h is een langwerkende ester maaaaaaaaaaar komt alleen in 25 tot 50 mg/ml dus moet of vaak gezet worden of veel in een keer. Dit word dus 400 mg/ml : 25 mg/ml= 16 ml in een keer
veel plezier

• Topic Starter Topic Starter
ja goed dan moet ik in plaats van die bodebal-h maar iets anders pakken dan (wel e.q natuurlijk) tips??

goed die test dan maar houden op 500mg... ik wou alleen wel die dianabol toch op 20mg houden ging ik eerst ook wel goed op en dan zou het nu in een stack toch helemaal moeten werken?? ben alleen niet zo kapot van wat het met je lever doet en wil het echt puur gebruiken voor in te kicken! daarvoor ook maar 3 weken want hierna gaat toch de test werken?

en over dat lever belastende van d-bol daarvoor heb ik ook die andere thread gestart zou het liefst vloeibare d-bol gebruiken!

e.q dan ook maar op 400mg...ik hou niet zo van grote doseringen maar het moet wel werken natuurlijk...en als julie zeggen dat dat anders niet het geval is dan geloof ik dat wel

maar dat frontloaden heeft dat wel zin dan??? bij de test en de e.q??

thx voor de hulp tot nu toe

ik zefl zou niet frontloaden kvind dat niet echt nodig omdat je daar eiegnlijk die dbol al voor hebt kzou dan wel op 25 mg gaan zitten want dit is de algemene dosis dat dbol begint te werken dus die zou ik toch aanhouden.Je zou de eq van generic supplements holland kunnen pakken als je die kunt krijgen of 300 mg deca per week maar dan moet die test wel op minstens 500mg om je coïtusdrive een beetje omhoog te houden anders zit je met een lamme lul.Die schadelijkheid van dbol valt trouwens best wel mee tis allemaal een beetje overtrokken natuurlijk is het wel schadelijk maar als je verder geen drugs of medicijnen gebruikt dan valt het wel mee + er is niet voor niks een limiet van 8 weken. Als je 4 weken dbol gebruikt op 30 mg per dag dan valt de schade reuze mee.De tiojd dat de test gaat werken is per persoon verschillend maar over het algemeen kun je zeggen ongeveer 4 weken of tussen de 3e en 4e week dus ik zou de dbol toch 4 weken pakken.
Maar nogmaals de vraag heb je aan de nakuur gedacht want deze is minstens zo belangrijk en pas op dat je geen FAKE koopt PM anders ff

tuurlijk denk ik ook aan een nakuur....weet nog niet precies wat het gaat worden en de doseringen..(clomid..hcg) maar ver voor dat ik begin met die kuur wil ik dat wel precies op papier hebben staan..

maar om even terug te komen op de dianabol in de kuur....

25mg is dus de werkzame dosis?? niet minder en niet afbouwen...hoe zit dat dan met het in slaap vallen van de lever???

pure onzin... je dient van buitenaf gif toe, je lever zal daar nooit aan wennen, maar het zeker niet gaan missen.. gewoon een constante dosis aanhouden.. ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze lever het ineens niet meer deed..

soulreaver zei:
pure onzin... je dient van buitenaf gif toe, je lever zal daar nooit aan wennen, maar het zeker niet gaan missen.. gewoon een constante dosis aanhouden.. ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze lever het ineens niet meer deed..

klinkt logische je lever moet je ook zonder a.s werken en zou die dan in eens er opeens mee moeten ophouden ..... effe checken :thumbs:

eddycaminos zei:
maar om even terug te komen op de dianabol in de kuur....

25mg is dus de werkzame dosis?? niet minder en niet afbouwen...hoe zit dat dan met het in slaap vallen van de lever???
Waar heb je dat eigenlijk gelezen? Een lever valt niet "in slaap" een lever is constant actief, anders zouden we binnen het uur doodvallen.

admin zei:
Waar heb je dat eigenlijk gelezen? Een lever valt niet "in slaap" een lever is constant actief, anders zouden we binnen het uur doodvallen.

nee goed als je logische nadenkt klopt het ook niet maar ik kijk vanavond eens eff op het net en dan post ik de link wel eens!

Terug
Naar boven