eddycaminos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
ik wil in januari weer gaan kuuren en was aan het denken aan een aangepaste bread and butter kuur:
Week Testosterone equipoise (boldebal-H) Dianabol
1 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
2 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
3 500 mg/week 400 mg/week 10 mg/day
4 500 mg/week 400 mg/week 5 mg/day
5 500 mg/week 400 mg/week
6 500 mg/week 400 mg/week
7 500 mg/week 200 mg/week
8 500 mg/week 200 mg/week
even uitleg....
*ik was van plan om voor de test. sustanon 250 te pakken ik weet dat hier op het board liever enthanaat word gebruikt maar ik heb begrepen dat je daar meer vocht mee vast houd....en ik heb al eens sus gebruikt en ging hier toch wel lekker op.
*ik weet alleen niet zeker of ik het nu op 500mg of 250 p/w moet houden ..mischien 3weken 250 en dan als die in kickt 500mg
heb vorige kuur ongeveer het zelfde gedaan als hierboven maar dan zonder de dianabol en de sus op 250 en daar ging ik wel lekker op (+7 kg vastgehouden)
*e.q heb ik liever als deca nummer 1 alleen al omdat al meer vertrouwen heb op het verkrijgen van echte equipoise als deca..en ook omdat je hier minder vocht van vast houd en het sterker en veiliger zou moeten zijn..(heb ik uit het artikel van big cat)
*ik weet alleen niet of ik de equipoise zo goed heb op en af gebouwd
ik weet dat hij pas vrij laat begint te werken daarvoor heb ik hem op 400mg de week gezet als ik vrijwel stop met de dianabol
*ik heb de dianabol op maar 20mg p/d gezet omdat ik dit al eens alleen heb gedaan en die 20mg per dag merkte ik al dus in een stack zal het ook wel goed zijn en ik hou niet zo van die paarde doseringen...maar het moet wel effect hebben natuurlijk!!
*omdat de dianabol op 20mg begint heb ik hem niet opgebouwd maar wel afgebouwd!! ik heb laatst gelezen dat dit achterhaald is maar daarintegen ook dat als je er ineens mee stopt je lever in "slaap kan vallen " en (op bodypage) dat je heb meeste over houd van dianabol als je hem afbouwd
graag veel cometaar!!!!
ok voor de nakuur (denk ook dat ik novalex bij de hand moet houden?)
thx
Week Testosterone equipoise (boldebal-H) Dianabol
1 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
2 500 mg/week 200 mg/week 20 mg/day
3 500 mg/week 400 mg/week 10 mg/day
4 500 mg/week 400 mg/week 5 mg/day
5 500 mg/week 400 mg/week
6 500 mg/week 400 mg/week
7 500 mg/week 200 mg/week
8 500 mg/week 200 mg/week
even uitleg....
*ik was van plan om voor de test. sustanon 250 te pakken ik weet dat hier op het board liever enthanaat word gebruikt maar ik heb begrepen dat je daar meer vocht mee vast houd....en ik heb al eens sus gebruikt en ging hier toch wel lekker op.
*ik weet alleen niet zeker of ik het nu op 500mg of 250 p/w moet houden ..mischien 3weken 250 en dan als die in kickt 500mg
heb vorige kuur ongeveer het zelfde gedaan als hierboven maar dan zonder de dianabol en de sus op 250 en daar ging ik wel lekker op (+7 kg vastgehouden)*e.q heb ik liever als deca nummer 1 alleen al omdat al meer vertrouwen heb op het verkrijgen van echte equipoise als deca..en ook omdat je hier minder vocht van vast houd en het sterker en veiliger zou moeten zijn..(heb ik uit het artikel van big cat)
*ik weet alleen niet of ik de equipoise zo goed heb op en af gebouwd
ik weet dat hij pas vrij laat begint te werken daarvoor heb ik hem op 400mg de week gezet als ik vrijwel stop met de dianabol*ik heb de dianabol op maar 20mg p/d gezet omdat ik dit al eens alleen heb gedaan en die 20mg per dag merkte ik al dus in een stack zal het ook wel goed zijn en ik hou niet zo van die paarde doseringen...maar het moet wel effect hebben natuurlijk!!
*omdat de dianabol op 20mg begint heb ik hem niet opgebouwd maar wel afgebouwd!! ik heb laatst gelezen dat dit achterhaald is maar daarintegen ook dat als je er ineens mee stopt je lever in "slaap kan vallen " en (op bodypage) dat je heb meeste over houd van dianabol als je hem afbouwd
graag veel cometaar!!!!
ok voor de nakuur (denk ook dat ik novalex bij de hand moet houden?)
thx