MuscleMeat

Aankomen

Kamboa

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ik ben hier nieuw en zal meteen beggine met posten :P

ok hier is mijn vraag ik ben nu 16 bijna 17 deze maand en ik weeg 69 kilo ik train altijd maar nu wil ik graag naar de 75 kilo en zo snel mogelijk :D

omdat ik ook kickbox is dat wel geschikt nou mijn vraag ik heb op internet gekeken en ik zag Mammoth shake staan is die geschikt??

mij boeit het niet als ik vet aan kom als ik maar 75 ben en dan hou ik dat vast en maak ik er spier van en onderstussen train ik ook.. dus weet iemand een betere shake dan Mammoth of is dat de shit ;P

PS : ik geef er max €25 aan uit

sorry voor me spellings fouten ben niet zo goed in nederlands oleee :cool:

1) Van vet maak je geen spier
2) Ik zou gewoon meer eten of chocomelk beginnen drinken.

Je kan ook gewoon eten ervan kopen.

Als je nog zo jong bent zou ik gewoon gezond eten en nog even w88 met dat soort dingen. Je bent nog in de groei.

ja dat is het probleem ik een super veel zo veel dat ik spanning op me maag voel zo vol dat ik bijna moet kotsen lol maar dan ga ik me wegen een maand later weer het zelfde... me maag is een dark hole

Post es wat je eet dan.. op een dag ;)

noten zouden moeten helpen:) kan me niet voorstellen dat je geen 100 gram noten kunt wegkrijgen= 600 extra kcal:D

• Topic Starter Topic Starter
Post es wat je eet dan.. op een dag ;)

eeen normale school dag ----

sochtens 3 broodjes meestal 2 ham 1 kip filee .. en tussen de middag ook 3-4 broodjes en als ik met de trein naar huis nog een hamburger ofzo maar die gaan er altijd wel in

en als ik thuis kom rond 16:00 niks en dan om 18:00 avond eten eet altijd me bord leeg ook al is het gigantish :P en ja daarna chips ofzo...

en nu op dit moment ben ik 5 broodjes aan het eten 3 pinda kaas + 2 ham must gain lol :p

weet niet hoeveel calorien dat zijn maar denk wel genoeg

eeen normale school dag ----

sochtens 3 broodjes meestal 2 ham 1 kip filee .. en tussen de middag ook 3-4 broodjes en als ik met de trein naar huis nog een hamburger ofzo maar die gaan er altijd wel in

en als ik thuis kom rond 16:00 niks en dan om 18:00 avond eten eet altijd me bord leeg ook al is het gigantish :P en ja daarna chips ofzo...

en nu op dit moment ben ik 5 broodjes aan het eten 3 pinda kaas + 2 ham must gain lol :p

weet niet hoeveel calorien dat zijn maar denk wel genoeg

Daar ga je al, reken eens uit wat je nodig hebt en hoeveel je binnenkrijgt. Als je dat niet weet zul je nooit weten of je genoeg eiwitten/ koolhydraten en vetten binnenkrijgt. En dan zul je ook niet weten of je überhaupt aan kan komen!

• Topic Starter Topic Starter
Daar ga je al, reken eens uit wat je nodig hebt en hoeveel je binnenkrijgt. Als je dat niet weet zul je nooit weten of je genoeg eiwitten/ koolhydraten en vetten binnenkrijgt. En dan zul je ook niet weten of je überhaupt aan kan komen!

ook weet jij dat mss hoeveel een 16 jarige bijna 17 jarige hoeveel calorien die nodig hebt op een dag of website mss ik ben 1.75

ps; vette vegeta main :cool:

Hier kan je ook alles vinden

http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/

Als je echt wil aankomen ga je dan gewoon helemaal gek vreten aan spaghette marcroni enzo brinta havermout. Laat die broodjes weg en ga volkoren boterhammen eten.
Pak je eiwitten uit magere kwark, tonijn , kippenborst etc...

Hou dat een tijd vol en voeg er dan eventueel nog een weight gainer aan toe.

suc6

Je onderhoud bereken je niet zomaar, dat is slechts een indicatie. Je zult langzaam moeten opbouwen en kijken wanneer je goed zit. Weight gainer is meestal suikertroep, haal je calorien liever uit goede voeding.
Succes!

Ik kan alles eten wat ik wil... Eet niet wat je wil maar wat je moeten eten.

Terug
Naar boven