AndroidHealthClinic

Aankomen!!

La2306

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
58kg
Hoi,

Ik ben 16 jaar en doe nu sinds een jaar fitness,
Ik weeg 58 kg en ik ben rond de 1,75 m lang.
Ik wil erg graag aankomen maar heb geen idee wat daar de beste manier voor is.
Vaak eet ik 3 keer per dag een goede maaltijd en dan ook nog wel een paar tussendoortjes.
Weet iemand hoe ik het beste aan kan komen?

Alvast bedankt

Wat denk je zelf?

EtenEtenEtenEtenEtenEtenEtenEtenEtenEtenEtenEten
TrainenTrainenTrainenTrainenTrainenTrainenTrainenTrainen

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 12:49 ----------

En stickies lezen

Meer eten :)

veel pindakaas insmeren

Heel veel eten, en niet meer poepen. kom je t meest aan.

Meer eten en harder trainen. Maar niet zomaar wat eten zoals sommigen je zullen aanraden.
Stel een voedingsschema op door je te baseren op de sticky's: Voedingschema & trainingsschema. Er zijn verschillende sticky's, lees ze rustig allemaal door en begin vervolgens aan je schema's. Uiteindelijk kan je het dan voorstellen aan de leden die je graag verder zullen helpen.

4 liter melk per dag, lol

Heel veel eten, en niet meer poepen. kom je t meest aan.

Gouden tip

Meer eten en harder trainen. Maar niet zomaar wat eten zoals sommigen je zullen aanraden.
Stel een voedingsschema op door je te baseren op de sticky's: Voedingschema & trainingsschema. Er zijn verschillende sticky's, lees ze rustig allemaal door en begin vervolgens aan je schema's. Uiteindelijk kan je het dan voorstellen aan de leden die je graag verder zullen helpen.

Als je wil aankomen is het toch genoeg om alles te eten wat los en vast zit?

Gouden tip

Vaak werkt dat voor mensen die moeilijk aan kunnen komen niet, die moeten juist gericht met goede voeding aankomen.
Degene die makkelijk aankomen (zoals ik) kunnen eten wat los en vast zit, óm aan te komen.
Mja, dat is dan vooral in vet denk ik zo :P

Vaak werkt dat voor mensen die moeilijk aan kunnen komen niet, die moeten juist gericht met goede voeding aankomen.
Degene die makkelijk aankomen (zoals ik) kunnen eten wat los en vast zit, óm aan te komen.
Mja, dat is dan vooral in vet denk ik zo :P

Bullshit, is en blijft een calorieprincipe, waar je die vandaan haalt zal weinig invloed hebben.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 15:15 ----------

Gouden tip

Zolang het maar genoeg is natuurlijk!

Bullshit, is en blijft een calorieprincipe, waar je die vandaan haalt zal weinig invloed hebben.

Ja, klopt (voor een deel, ik ben niet zo van; als je maar aan je kcal komt, moet ook op je macro's letten). Alleen moet je niet vergeten dat het ''calorieprincipe'' niet werkt, als je álles eet wat los en vast zit..

Eten wat los en vast zit = niet letten op kcal
letten op kcal = niet alles eten wat los en vast zit.

Snap je em :P ?

ik zorg dat ik met mijn normale voeding minimaal 3500 kcal binnen krijg. daarnaast eet ik alles wat los en vast zit. en it works.
sommige bouwen alleen wat sneller vet op uit hun kcal overschot.

nvm verkeerd gelezen.

Ja, klopt (voor een deel, ik ben niet zo van; als je maar aan je kcal komt, moet ook op je macro's letten). Alleen moet je niet vergeten dat het ''calorieprincipe'' niet werkt, als je álles eet wat los en vast zit..

Eten wat los en vast zit = niet letten op kcal
letten op kcal = niet alles eten wat los en vast zit.

Snap je em :P ?

Dat is wat jij ervan maakt..
Je moet mijn post beter lezen of interpreteren. Wat denk je dat ik met het calorieprincipe bedoel?
Voor de trage onder ons, hiermee word een overschot aan kcals mee bedoeld.
En het gedeelte Alles eten wat los en vast zit (dus niet letten op complexiteit) werkt zolang je een overschot hebt, maar dat had je ook wel uit mijn post kunnen herleiden. (Check mijn respons op Vinnie!) Waarom klopt dit maar voor een deel volgens jou? Aankomen = calorieoverschot, macro verdeling heeft hier weinig invloed op, dit is alleen ondersteunend voor de bepaling van vvm en vm.

Vind het verder wel lachwekkend dat je met mij wederom een verloren discussie probeert aan te gaan terwijl je pas net 2 weekjes meedraait. Ik mag je wel maar raad je toch aan het even bij lezen te houden, ervaring en kennis komt met de tijd!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven