HorusV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 16%
Niks mis met topical minoxidil als je dat wil proberen, zal mss iets trager uitvallen. uiteindelijk valt het toch uit hoor. Finasteride werkt enkel voor testosterone en kans is groter dat het je meer probs geeft dan het oplost, dus best niet aan beginnen.
Ik, for the record, heb geen volle kop met haar. Ik zou het al afdoen als ik mocht van men vrouw, maar mag nog niet. Simpele punt is nu eenmaal als ik nooit nog AAS aanraak dat het er toch uitvalt. Zal mss alleen een jaartje langer duren. Maar welke keuze ik ook maak, vroeg of laat moet ik het toch accepteren hoor.
Ik ken nu ook niet zoveel twintigers die AAS gebruiken die al geen haar meer hebben, of serieuze gedunde haarlijn. Er zijn er natuurlijk, maar dat zijn dan ook diegene die sowieso in hun late 20, vroege 30 het probleem zouden hebben. Dus het is niet alsof je dag op dag je haar gaat verliezen. AAS versnellen enkel een genetische neiging om haar te verliezen, en dan is het echt niet zo dat je na een kuur wakker wordt met AL je haar op je kussen ...
Hoi BC:
Het valt me wel op dat de BB van de 70-80e jaren wel veel minder kaal waren dan nu en dat terwijl ze toen ook volop AAS deden gebruiken.
Hoe verklaar je dat dan?

En tov nu ook zeker lagere dosis.