MuscleMeat

Aanleg haaruitval aas

Niks mis met topical minoxidil als je dat wil proberen, zal mss iets trager uitvallen. uiteindelijk valt het toch uit hoor. Finasteride werkt enkel voor testosterone en kans is groter dat het je meer probs geeft dan het oplost, dus best niet aan beginnen.

Ik, for the record, heb geen volle kop met haar. Ik zou het al afdoen als ik mocht van men vrouw, maar mag nog niet. Simpele punt is nu eenmaal als ik nooit nog AAS aanraak dat het er toch uitvalt. Zal mss alleen een jaartje langer duren. Maar welke keuze ik ook maak, vroeg of laat moet ik het toch accepteren hoor.

Ik ken nu ook niet zoveel twintigers die AAS gebruiken die al geen haar meer hebben, of serieuze gedunde haarlijn. Er zijn er natuurlijk, maar dat zijn dan ook diegene die sowieso in hun late 20, vroege 30 het probleem zouden hebben. Dus het is niet alsof je dag op dag je haar gaat verliezen. AAS versnellen enkel een genetische neiging om haar te verliezen, en dan is het echt niet zo dat je na een kuur wakker wordt met AL je haar op je kussen ...

Hoi BC:

Het valt me wel op dat de BB van de 70-80e jaren wel veel minder kaal waren dan nu en dat terwijl ze toen ook volop AAS deden gebruiken.

Hoe verklaar je dat dan?

ik zal het vuurtje maar even doen oplaaien haha.

persoonlijk merk ik niet zoveel van hairloss op tren en/of winstrol maar een maat van me heeft 3 weken op 50mg winstrol gezeten en kreeg meteen dikke inhammen. Dus bedenk je nog jongens. hahaha.

Hoi BC:

Het valt me wel op dat de BB van de 70-80e jaren wel veel minder kaal waren dan nu en dat terwijl ze toen ook volop AAS deden gebruiken.

Hoe verklaar je dat dan?

Minder aanleg. Daar kon je nu toch zelf ook wel opkomen :p En tov nu ook zeker lagere dosis.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

persoonlijk merk ik niet zoveel van hairloss op tren en/of winstrol maar een maat van me heeft 3 weken op 50mg winstrol gezeten en kreeg meteen dikke inhammen. Dus bedenk je nog jongens. hahaha.

Moet zijn dat het zijn tijd was om te beginnen haar verliezen he. Zal nu ook niet meer stoppen na de winny hoor ;)

Ja denk aanleg ofzo, hij is ook 21 namelijk..

Hoi BC:

Hoe verklaar je dat dan?

Klopt dat vroeg ik mij laatst ook al af. Bijna geen 1 bodybuilder in die tijd die er kaal bij liep. Die Tom Platz, gigantisch fysiek en toch bos vol haar. En al die atleten uit Pumping Iron ook...

Tja. toch denk ik dat ze die tijd minder AAS gebruikte zoals BC al aangaf.
Aan de andere kant: toen kuurden ze ook al flink en het verschil in haarlijn is wel heel erg groot.

Zal aan de doseringen liggen denk ik.

Misschien minder tren vroeger en meer deca?

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

TS: Gebruik Test E + Finasteride 1 mg.

Finasteride blokt 5AR waardoor er minder dht en dus minder haaruitval zal gaan optreden.

• Topic Starter Topic Starter

op 3 weken winstrol en dikke inhammen lijkt me twijfelachtig te noemen

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Tja. toch denk ik dat ze die tijd minder AAS gebruikte zoals BC al aangaf.
Aan de andere kant: toen kuurden ze ook al flink en het verschil in haarlijn is wel heel erg groot.

Zal aan de doseringen liggen denk ik.

Misschien minder tren vroeger en meer deca?

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

TS: Gebruik Test E + Finasteride 1 mg.

Finasteride blokt 5AR waardoor er minder dht en dus minder haaruitval zal gaan optreden.

heb gelezen dat je voor de kuur al moet beginnen met finasteride om het te laden in je systeem en maanden na de kuur nog door moet gaan

??

Hoi BC:

Hoe verklaar je dat dan?

Ik verklaar dat door je ziekelijke preoccupatie met haren. ;) WTF maken die paar haren nu uit

Ik verklaar dat door je ziekelijke preoccupatie met haren. ;) WTF maken die paar haren nu uit

En jij bent natuurlijk iemand met

-Of al een kale kop
-Of iemand die zo lelijk is dat die paar haartjes verliezen toch niks uitmaakt voor je uiterlijk

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

-Of al een kale kop
-Of iemand die zo lelijk is dat die paar haartjes verliezen toch niks uitmaakt voor je uiterlijk

:p;)

Ja echt hoor ik lees alleen posts van jou met je absurde halve haarfetish.

Ja echt hoor ik lees alleen posts van jou met je absurde halve haarfetish.

Nee joh valt wel mee, maar ik ontken niet dat dit een heel groot punt voor mij is.

Mijn punt is als volgt:

je gained wat kg maar die je raak je daarna weer altijd kwijt, tenzij je altijd blijft gebruiken.
De haren die je verliest zijn permanent. de spieren die je tijdelijk wint niet.

Laat ik nu net zo erg ijdel zijn... aan de andere kant wil ik ook een keer flink gainen op AAS

Thats my point dude

Nee joh valt wel mee, maar ik ontken niet dat dit een heel groot punt voor mij is.

Mijn punt is als volgt:

je gained wat kg maar die je raak je daarna weer altijd kwijt, tenzij je altijd blijft gebruiken.

Laat ik nu net zo erg ijdel zijn... aan de andere kant wil ik ook een keer flink gainen op AAS

Thats my point dude

Eens je over je angst bent kun je natuurlijk gewoon on blijven en niets meer verliezen ...

Ben beetje bang dat je angsten je meer gaan kosten, en uiteindelijk in gevaarlijker situaties brengen dan het waard is.

Mijn punt is als volgt:

Thats my point dude

:roflol:

Jezus man, je wordt nog eerder kaal van de zorgen die je je maakt over haaruitval van AAS dan dat AAS er invloed op heeft.

Beter ga je gewoon niet kuren, want als je besluit om het toch te doen dan wordt je volgens mij helemaal panisch en sta je elke dag 100x voor een spiegel om te kijken of je haren al uitvallen.

-Of al een kale kop

Wie weet kaal en lelijk......lekker boeiend verder. Je wil een doel bereiken en gebruikt een middel met bijwerkingen. Je accepteert de bijwerkingen of doet dat niet.....maak een keuze. Je bent zo besluiteloos als een puber.

• Like
Waarderingen: mat
Eens je over je angst bent kun je natuurlijk gewoon on blijven en niets meer verliezen ...

Ben beetje bang dat je angsten je meer gaan kosten, en uiteindelijk in gevaarlijker situaties brengen dan het waard is.

Welke angsten bedoel je dan?

Stel nu met een dht blokker, je voorkomt een overschot aan onnodige dht (door testosteron conversie) dan is dat toch goed lijkt me?

dht bind toch niet aan de spier receptoren dus qua gains merk je dan toch niks?

Zo krijg je dan toch een beter evenwicht van dht in je lichaam?

Correct me if i am wrong;)

Welke angsten bedoel je dan?

Stel nu met een dht blokker, je voorkomt een overschot aan onnodige dht (door testosteron conversie) dan is dat toch goed lijkt me?

dht bind toch niet aan de spier receptoren dus qua gains merk je dan toch niks?

Zo krijg je dan toch een beter evenwicht van dht in je lichaam?

Correct me if i am wrong;)

DHT, naast feit dat het wel sterk kracht en densiteit van de spiermassa beinvloed, gaat ook aromatase remmen en het substraat voor aromatase minderen. Bijgevold als je DHT blokkeert ga je meer estrogeen aanmaken en je A:E ratio naar de knoppen helpen, nu verhoogt je kans op serieuzere problemen zoals gyno. Dan moet je al een derde middel gaan toevoegen om je estrogeen te controleren met alle gevolgend vandien. Manipulatie van libido, metabolisme, kans op verhoogde estrogeengevoeligheid na stoppen, toename aan bloeddruk, allemaal stuk voor stuk reeëlere en serieuzere problemen dan "mogelijk" toegenomen haarverlies. En waar ga je dan naartoe ? Proberen die dingen te controleren ? Wat ga je doen om je libido te verbeteren ?

Terug estro laten stijgen en b*ch tits krijgen, of terug androgenen toevoegen en op hetzelfde punt staan waar je eerst was voor je begon met dht blokkers ?

Om nog te zwijgen van wat je gaat doen met extra bloeddruk, want pakweg ACE blokkers en ATR1 blokkers verminderen spiertoename.

Dus nee, evenwichtig zou ik het niet echt noemen ...

Ik blijf bij wat ik zeg, en zeg het nog een keer, daarna was ik men handen in onschuld : je gaat echt waar meer problemen veroorzaken door je irrationele angst voor haarverlies dan je er gaat mee oplossen. Mogelijks is er niet eens een probleem OM op te lossen op dit moment. En ik moet de rest gelijk geven, het is een van mijn regels om mensen die mentaal niet evenwichtig zijn ten sterkste af te raden AAS te gebruiken.

Terug
Naar boven