AndroidHealthClinic

Aanpassing 1e kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Divk

Novice
Waardering
0
Aanpassing 1e kuur en resultaten

Hey wou even doorgeven hoe m'n kuur er uiteindlijk uit is gaan zien en hoe de vorderingen zijn.

In eerste instantie was het: 200 Mg Deca per week en 250 Mg Enanthaat per week en de laatste 4 weken Stanazolol 30 Mg per dag.

Ik heb uiteindelijk toch Sustanon genomen 2x per week.

Dit was geen overhaastige beslissing op het eind maar ik zat te twijfelen tussen Enanthaat en Sustanon. En ik had de kuur met Enanthaat geplaatst.
Niet iedereen zal er mee eens zijn omdat het uit 4 esters bestaat en sommigen raden toch aan om met 1 ester te beginnen en maar 1 keer in de week te zetten omdat het toch je eerste kuur is.

Maar in ieder geval zit nu in de derde week en ben al aardig vooruit gegaan.M'n eerst prik was wel even doorbijten aangezien ik het toch niet zo op naalden hebben, het ging vrij snel en pijnloos en was sneller voorbij als dat ik dacht.De volgende dag had ik wel wat last van m'n bil voelde stijfjes aan.

Met kracht merkte ik het al in de eerste week vrij goed.Heb wel een ietjes dikkere gezicht gekregen maar valt niet zo op.Voor de rest ben ik in gewicht al lekker zwaarder geworden van 82 kilo naar 86,5 kilo, lekker 4.5 kilo erbij en zit net op de helft van m'n derde week, dus het gaat vrij lekker.

De Sustanon is trouwens van Organon,ik had geplaatst dat ik spullen van Generic Supplements zou gebruiken, ik gebruik nu alleen Stanazolol van Generic Supplmeents en de rest van Organon.

Groeten Danny

Laatst bewerkt:
suc6 met je kuur dat moet je wel wat massa opleveren denk ik zo laat ook ff weten wat die winstrol voor je deed

• Topic Starter Topic Starter
karperblues zei:
suc6 met je kuur dat moet je wel wat massa opleveren denk ik zo laat ook ff weten wat die winstrol voor je deed

Zal ik zeker doen ben er ook vrij benieuwd naar, ga vanavond m'n tweede Sustanon (250 Mg) zetten.

hoe gaat het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven