AndroidHealthClinic

Aanpassing kuur

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Ben nu mijn 3e week ingegaan van mijn kuur..alles verloopt naar wens. Goede pomp en 1,5 kilo erbij. Wel een vochtkoppie gekregen..maar dat mag de pret niet drukken

toch ben ik van plan mijn kuur bij te gaan stellen

Huidige opzet:

week 1 tm 16 Test E 500mg (EW)
week 1 tm 16 Bold 600mg (EW)
week 1 tm 4 Dboll 40mg (ED)
week 8 tm 16 Tren E 400mg (EW)
Post cycle: Nolva/Clomid

Bijstelling:

week 1 tm 16 Test E 500mg (EW)
week 1 tm 16 Bold 600mg (EW)
week 1 tm 4 Dboll 40mg (ED)
week 5 tm 13 Tren E 400mg (EW)
week 14 tm 17 Winstrol inject 50mg (EOD)

Idee erachter is de Tren dip te 'verzachten' en dus een afbouwfase te creeren met winstrol

Wie kan zich vinden met deze gedachte? Suggesties zijn altijd welkom

Groet Jugger

De hcg zul je nodig hebben bij zo'n lange kuur. En ik denk idd dat de winstrol minder krachtig is dan tren omdat je altijd hoort dat tren zo heftig is. Dus in dat geval klinkt je gedachte wel logisch (mocht het natuurlijk ook zo zijn dat winny minder krachtig is dan tren).

Maar eindigen op 17aa middelen schijnt ook je herstel uit te stellen, het schijnt toch beter te zijn om altijd op test te eindigen, ik doe dat ook in mijn kuur (zie mn logboek), eindig op testprop.

Succes met je kuur!

pfff serieuze kuur man.
waar hou je de test en bold op 16 week?
vind je dat niet erg lang?

zit er lekker en slim uit.
heb zelf bold op 10 weken gehouden maar vind ik zelf te kort.
16 weken lijkt me prima,
zou persoonlijk winny elke dag zetten op 50mg of 100mg eod. zeker gezien t feit dat je dbol,tes,eq en tren doet. vind ik 50mg eod een beetje mager.

en tren dip verzachten? ben in vorige kuur ook geeindigd met tren, nergens last van. denk dat je met hcg,clen,nolva en clomid en gezond verstand die dip grotendeels kunt skippen
die dip zit in je hoofd en nergens anders!!!

verder heel veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
De hcg zul je nodig hebben bij zo'n lange kuur. En ik denk idd dat de winstrol minder krachtig is dan tren omdat je altijd hoort dat tren zo heftig is. Dus in dat geval klinkt je gedachte wel logisch (mocht het natuurlijk ook zo zijn dat winny minder krachtig is dan tren).
Maar eindigen op 17aa middelen schijnt ook je herstel uit te stellen, het schijnt toch beter te zijn om altijd op test te eindigen, ik doe dat ook in mijn kuur (zie mn logboek), eindig op testprop.
Succes met je kuur!

Ben HCG vergeten te vermelden..wil ik in het midden (week 8) en op het eind (week 16) van mijn kuur HCG gebruiken. Enkel de dosis speelt me nog parten.

Ik denk dat ik de Tren enanthaat wat inkort..en toch met winny uitvloei. Als ik de Tren op 9 weken zou houden en de winny op 4 dan kom ik uit op 13 weken DHT..

tren inkorten?? schaam je.... tren is lekker!!!!!!!!!

dennis999 zei:
zit er lekker en slim uit.
heb zelf bold op 10 weken gehouden maar vind ik zelf te kort.
16 weken lijkt me prima,
zou persoonlijk winny elke dag zetten op 50mg of 100mg eod. zeker gezien t feit dat je dbol,tes,eq en tren doet. vind ik 50mg eod een beetje mager.
en tren dip verzachten? ben in vorige kuur ook geeindigd met tren, nergens last van. denk dat je met hcg,clen,nolva en clomid en gezond verstand die dip grotendeels kunt skippen
die dip zit in je hoofd en nergens anders!!!
verder heel veel succes

Heb vorige cycle Bold op 400mg gedaan voor 15 weken..prima resultaat. Het spul begint toch pas na een week of 8-9 bij mij door te zetten.
Had het gestacked met Tren acetate 75mg EOD voor 7 weken..nogmaals het was een van mijn beste kuren. Ben toen ook uit gevloeid met 50mg winny tabs ED..moe toegeven dat dat geen toegevoegde waarde meer had na de tren. Maar ja.misschien was dit met inject anders geweest.

Mijn nakuur bestaat uit Nolva en clomid..verder een uitloop direct na mijn kuur met 2 tabs (2 dagen op/af) Clen voor week of 4-6

Maar het HCG gebruik zou ik graag meer advies over krijgen indien mogelijk..iemand? dosering frequentie?

Ik zou de tren ook max op 10wkn houden, het is idd toch wel heftig met al die bijwerkingen. Dennis is gewoon stapelverliefd op tren, hij wil wel maar kan er niet van af blijven :D

Met het hcg verbuik kies ik toch voor de oude methode, wanneer je merkt dat je ballen krimpen zou je bijv 3-4x 2500iu inject doen, wss zal dat vanaf wk 6 ong nodig zijn. En herhalen voor het einde van je kuur. Maar velen verkiezen de nieuwe methode. Dan moet je gaan werken met 500-750iu, om de paar dagen, ik geloof dat het 3 of 4 dagen was.

JuggerNaut zei:
Behalve de woede aanvallen, hoestbuien, zweetbaden is het prima spulletje hoor!:D

zelfs dat is lekker:hornyna: :hornyna: :hornyna:

hcg: ik zelf gebruik om de 4-3 dagen 500iu, laat ik onderhuids zetten.
ballen blijven echt prima op maat

lijkt me ook beter om met de tren te stoppen vanwege beter PCT. Ben zo i zo een voorstander van het eerder stopen van 19-nor androgens zoals deca en tren. en dan nog een week of 3 test alleen.

Suat,Dennis999 en Hardgainers bedankt voor de hulp!
Karma on the way brothers...

Groet jugger

persoonlijk zou ik de winny eruit laten en opvangen met clen of als je portemonnee het toelaat met igf
iig succes bro

1,5 kg erbij na 3 weken 40mg Dboll?? Vind ik wel ietwat weinig.. Welke Dboll heb je?

Dr. Worf zei:
1,5 kg erbij na 3 weken 40mg Dboll?? Vind ik wel ietwat weinig.. Welke Dboll heb je?
Whaha ja vergeet die andere twee niet hoor die hij erbij zet is ook aardig en dan 1,5kg ja is bere spul als ik alles zo lees....en dan straks nog wat meer erin nou dan is de groeispurt niet meer bij te houden volgens mij de ingewanden zullen wel een feestje bouwen nu whaha succes.....

dennis999 zei:
cortisol blokkend is anders dan anti-catabool:cool:

True, vind echter niet dat clen genoeg anti catabole eigenschappen heeft om gebruik daarvan tijdens/na je PCT tbv massa vasthouden te maken.

Dr. Worf zei:

Kom van 88,5 af..weeg nu 91,5

Heb de factor vocht afgetrokken van mijn 3 kilo winst :D

Merk Dboll: Holy House supplements

dream warrior zei:
persoonlijk zou ik de winny eruit laten en opvangen met clen of als je portemonnee het toelaat met igf
iig succes bro

Thanx bro

Was sowieso al van plan Clen erachter te plakken..IGF heb ik me nog niet in verdiept..en de portemonnee is daarbij ook al flink verdiept:D

maar heb toch best wel zin in winny eigenlijk :D

Terug
Naar boven