AndroidHealthClinic

Aanpassing kuur

denk dat winny gezien je vetperc ook weinig toevoegt op t einde, maar goed mocht je t gaan nemen neem fan in ieder geval meer dan 50mg eod

MrJ zei:
True, vind echter niet dat clen genoeg anti catabole eigenschappen heeft om gebruik daarvan tijdens/na je PCT tbv massa vasthouden te maken.

@jeroen: hoe weet je nou dat de anti-catabole eigenschappen van clen niet genoeg zijn? heb je t weleens in je pct gebruikt in de juiste dosering?

en hoe verklaar je dan dat vele mensen (mijzelf incl.) zo goed als niet terugvallen na hun kuur, tijdens hun pct waarin clen zit????

ik zweer erbij. je moet alleen niet teveel nemen want anders val je flink af.

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
denk dat winny gezien je vetperc ook weinig toevoegt op t einde, maar goed mocht je t gaan nemen neem fan in ieder geval meer dan 50mg eod

Vetpercentage van 14% is alweer wat maanden terug..weet niet hoeveel het nu is..twijfel ook over de vetmeting bij ons op de sportschool...kga van het weekend naar t flex-kamp. Laat me vanavond op de sportschool meten..en dan op het flex-kamp..ben benieuwd wat t verschil is.

Maar 50 mg winny ED dan maar van maken dus..

dennis999 zei:
@jeroen: hoe weet je nou dat de anti-catabole eigenschappen van clen niet genoeg zijn? heb je t weleens in je pct gebruikt in de juiste dosering?
en hoe verklaar je dan dat vele mensen (mijzelf incl.) zo goed als niet terugvallen na hun kuur, tijdens hun pct waarin clen zit????
ik zweer erbij. je moet alleen niet teveel nemen want anders val je flink af.

Omdat de anti-catabole eigenschappen alleen naar voren komen in ene cut kuur. Clen zal itt schildklierhormonen iets eerder vet verbranden ipv je spierweefsel.

Maar als jij erin geloofd (en vergis je niet in de kracht daarin) moet je het vooral blijven gebruiken. :)

MrJ zei:
True, vind echter niet dat clen genoeg anti catabole eigenschappen heeft om gebruik daarvan tijdens/na je PCT tbv massa vasthouden te maken.

ik weet dat alle theorietjes het tegendeel willen bewijzen maar de praktijk is juist het tegenovergestelde,het werkt echt

Geen idee, zelf niet geprobeerd en ben het dus ook niet van plan dit te doen aan de hand van de info die ik heb.

Wetenschappelijke onderzoeken worden wel erg makkelijk van de hand gedaan onder het mom het is de praktijkervaring die telt. Dat is gedeeltelijk waar, de praktijkervaring voor jouw persoontje is belangrijk. Maar wat jij meemaakt in de praktijkt geld voor een ander niet. :)

Dus als de wetenschap mij zegt dat clen geen nut heeft tbv cortisol blokken (en daar kan je mijn inziens echt niet omheen, dat gebeurt simpelweg niet) en de andere anti-catabole eigenschappen ook niet zodanig groot zijn op papier ga ik geen clen inzetten om te kijken of die laatste anti-catabole eigenschappen voor mij wel hoog genoeg zijn.

Dat is hetzelfde als cyanide proberen. Ach, de wetenschap zegt dat je er dood aan gaat. **** 'em, wil ik zelf nog wel eens zien. :D

Terug
Naar boven