AndroidHealthClinic

aanrader?? beginners kuur??

pracht

Cool Novice
Waardering
0
:help:

hey mensen train al een aantal jaren waarvan 1 jaar intessief,
sta op het punt om te gebruiken (over 3 maanden).
Ben er nog niet helemaal in thuis.,alleen hier en daar wat geinformeerd op de gym.
Zou graag wat voorkeuren willen hebben,en/of injectie.
niet al te zwaar natuurlijk.
thx.thx.thx. :lifter:

• Topic Starter Topic Starter
23 jr- 1.80m-69kg
Lage vetpercentage...
4dgn/wk
Zit tegen mij eigen top aan.
voeding> Eet van 10.30tot23.00 continue
Uiteraad de benodigde voedingsproducten
waaronder elke dag voldoende eiwitten...enz,

zou graag een lichte kuurtje voorgeshreven willen hebben...,zat te denken aan
diana of wintsrol?? of is dat te hoog gegrepen??

groeten.

Tja, ik wil hier niet moeder overste uithangen, maar 1 jaar training en 69kg ??? Geloof me, dan zit je niet aan je eigen top hoor ;)

Maarja als je besluit vast staat: LEES, LEES, LEES !!! Stel dan zelf een kuurtje samen en post het hier, men zal dat hier met plezier perfectioneren.
Maar het is belangrijk dat je zelf ook weet waar je mee bezig bent in niet zomaar een schematje kopieërt. (heb je de link in mijn vorige post al gecheckt?)

Ook is het best dat je je voedingsschema eerst wat beter uitwerkt (zeker wanneer je wilt gaan kuren). => Volgens mij valt er dan trouwens naturel nog veel te winnen.
Je moet wel beseffen dat het na je kuur veel moeilijker wordt om naturel nog massa te winnen !!!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Warrie

pracht zei:
23 jr- 1.80m-69kg
Zit tegen mij eigen top aan.
ONMOGELIJK

Serieus, ik ben 1m72,5 en weeg 90 kg, geen heel grote aanleg en train 2 jaar heel intensief.

Dus: wachten met kuren is de boodschap.

Kuren van mensen die minder als drie jaar trainene lijkt wel een rage te worden. Binnen een jaar aan hun eigen top zitten. Knap hoor.

RichardV zei:
Kuren van mensen die minder als drie jaar trainene lijkt wel een rage te worden. Binnen een jaar aan hun eigen top zitten. Knap hoor.
Ja echt, dit was mij ook opgevallen.
Bijna iedereen die hier de laatste tijd over een kuur posten hebben minder dan 10 posts, trainen meestal een jaar of minder en zitten met minder dan 70kg aan hun top.

Lijkt wel een rage :D

(Ik wil hier niemand persoonlijk mee aanvallen, is gewoon iets dat enorm opvalt de laatste tijd)

Warrie

Jullie zijn blijkbaar geen ecto's? Aan richard V is wel duidelijk te zien van niet :D.
Het is wel makkelijk praten voor endo's en meso's. Ik begrijp jullie gedachtes wel, maar denk er ook eens aan hoe een ecto zich zou moeten voelen.

warrie zei:
Ja echt, dit was mij ook opgevallen.
Bijna iedereen die hier de laatste tijd over een kuur posten hebben minder dan 10 posts, trainen meestal een jaar of minder en zitten met minder dan 70kg aan hun top.

Lijkt wel een rage :D

(Ik wil hier niemand persoonlijk mee aanvallen, is gewoon iets dat enorm opvalt de laatste tijd)

Warrie

Hebben blijkbaar ook niet door dat hun echte plafond eerder bereikt zal zijn (of moeten steeds meer gebruiken) en hun ontevredenheid zal groeien om dat ze niet meer vooruit gaan en hierdoor uiteindelijk zo gefrustreerd over zullen raken dat ze compleet stoppen met trainen.

BBwannabe zei:
Jullie zijn blijkbaar geen ecto's? Aan richard V is wel duidelijk te zien van niet :D.
Het is wel makkelijk praten voor endo's en meso's. Ik begrijp jullie gedachtes wel, maar denk er ook eens aan hoe een ecto zich zou moeten voelen.
Tja, het is wel makkelijk om je achter het woord ecto te verschuilen! Heb je alle trainingsprincipes die er zijn al eens drie maanden achter elkaar gebruikt? Heb je weleens 7000kcal op een dag gegeten voor een halfjaar lang? Alle creatine producten werken niet voor je?
Welnu, als je dat allemaal ervaren hebt, ben je ten eerste 5jaar verder en ten tweede zelfs een ecto zal groeien als kool. Je kiest gewoon de makkelijk weg!
Alsof een endo het makkelijker heeft! Die komt net zo moeilijk in spier aan, jullie voordeel is áls je aankomt, is het ook keiharde spiermassa!!

D., meso:P

RichardV zei:
Hebben blijkbaar ook niet door dat hun echte plafond eerder bereikt zal zijn (of moeten steeds meer gebruiken) en hun ontevredenheid zal groeien om dat ze niet meer vooruit gaan en hierdoor uiteindelijk zo gefrustreerd over zullen raken dat ze compleet stoppen met trainen.

Niet iedereen wil een Ronnie Coleman worden...
Mag ik misschien vragen hoe lang jij al trained?

BBwannabe zei:
Ik ben dus wel degelijk ecto, voor de duidelijkheid. Ik ben altijd de kleinste van de klas geweest en de magerste van de kleedkamer. Vaak werd hiervoor met mij gelachen (dat is nu wel gedaan :p).

Natuurlijk zijn er nog mensen die het nog moeilijker hebben dan mij, maar ik ben ZEKER niet genetisch bevoordeelt tegenover anderen. Ik weeg nu zo'n 83kg smorgens en ben nog steeds goed aan het bijkomen (bf rond de 13%).

Maar persoonlijk vond ik jouw kuur-post eigenlijk niet zo storend. Het is duidelijk dat je voldoende research hebt gedaan. Maar bij 67kg aan je top zitten is iets wat ik moeilijk kan geloven, zeker als je ziet vanwaar ik zelf kom.

Warrie

Ik zeg ook niet dat ik aan mijn top zit. wat ik wel weet dat als ik al natural door ga dat ik pas over een jaar of 5 de 75 kg bereik. Ik kom van de 51 kg, weeg nu 67. Dat is bijna net zo'n prestatie als jij hebt geleverd. P.S. ik zit nu op 7 - 8% vet.

BBwannabe zei:

hier heb je een punt ik ben zelf ecto en moet ook echt knokken om vooruit te gaan

BBwannabe zei:
Ik zeg ook niet dat ik aan mijn top zit. wat ik wel weet dat als ik al natural door ga dat ik pas over een jaar of 5 de 75 kg bereik. Ik kom van de 51 kg, weeg nu 67. Dat is bijna net zo'n prestatie als jij hebt geleverd. P.S. ik zit nu op 7 - 8% vet.
Ja maar de eerste 2,5 jaar ben ik slechts van 63 -> 67kg gegaan.
Dit bij gebrek aan een goed voedingsschema.

Toen heb ik dit forum ontdekt en ben hier beginnen lezen. Nu ben ik op een kleine 4 maand van 70kg naar 83kg gegaan! En ik ben nog steeds goed aan het gainen. (maw ik zit nog lang niet aan mijn top)

En 8kg op 5 jaar ??? Dit geloof je toch zelf niet ???

Vriendelijke groeten,

Warrie

warrie zei:
Ja maar de eerste 2,5 jaar ben ik slechts van 63 -> 67kg gegaan.
Dit bij gebrek aan een goed voedingsschema.

Toen heb ik dit forum ontdekt en ben hier beginnen lezen. Nu ben ik op een kleine 4 maand van 70kg naar 83kg gegaan! En ik ben nog steeds goed aan het gainen. (maw ik zit nog lang niet aan mijn top)

En 8kg op 5 jaar ??? Dit geloof je toch zelf niet ???

Vriendelijke groeten,

Warrie

Ja 8 kg op 5 jaar als ik op hetzelfde vet % wil blijven. Blabla forum ontdekt blabla. Een forum is heel handig voor mensen die nog niet veel over voeding en training weten, ik ben geen newbie houd daar eens over op. Leuk voor jou dat je zoveel aangekomen bent dankzij dit forum. Als jij in 4 maanden 13 kilo bent aangekomen, ben je echt geen ecto.

Euhm, jij kent mij niet dus kan je niet zeggen dat ik geen ecto ben.

En als ik steeds mijn 7% vet had willen behouden dan zat ik nu ook nog op 67kg hoor.
Het is gewoon een feit dat je geen spiermassa zal winnen zonder vet aan te zetten.
Dit kan tot nu toe gelukt zijn omdat je BMI zeer laag was.

Dus als jij inderdaad zo nodig op 7% vet wilt blijven dat schrik ik er niet van dat je geen gram meer bij komt. Maar dan wil dit niet zeggen dat je op een plateau zit.
Er is een tijd van bulken en een tijd van cutten.

En als je dan toch (net als mij) ecto bent, dan maakt het toch niet uit da je vet% stijgt. Dat is er dan immers toch zo weer af.

En ik heb je nooit een newbie genoemd ;)

Warrie

klopt.
maar als je in 4maand geen 13kilo aan kunt komen, eet je niet genoeg.
als je in een jaar geen 10kilo aan kunt komen ook niet. WIl je zeggen dat vijf ook niet lukt?
8kilo in 5jaar? dit lukt zelfs een ecto (helemaal een van nog geen 70kg) wel in 1-2 jaar.
Als je nu niet aan komt, kun je de spieren na je kuur toch ook niet vasthouden....

Nee maar luister, 13 kilo in 4 maanden. dat kan NIET bij een ecto.
Ik heb nooit gezegd dat ik op de 7% wil blijven, dat is wat ik nu heb. Ik zal nooit over de 10-12 % vet komen. Je noemt me geen newbie, maar je doet wel alsof ik dat ben.

Niet genoeg eten? LOL! 5500 kcal niet genoeg?
tuurlijk kom je wel aan. Maar ik heb het over kwalitatieve spiermassa en niet over vet.

Terug
Naar boven