MuscleMeat

Aanschaf Eleiko competition powerlifting bar, Texas Power Bar of Ivanko OBX-20?

• Topic Starter Topic Starter
Mooi overzicht eddine, bedankt. Je kan duidelijk verschil zien bij de Eleiko.

Nog steeds aan het twijfelen :P. Best een hoop centjes (900€) voor de eleiko PL competition bar... Maar lijkt mij prachtig dat ding te bemachtigen.. Levenslange garantie ook. Wordt gek van die goedkope Kroon halter bij het deadliften.

Nog steeds aan het twijfelen :P. Best een hoop centjes (900€) voor de eleiko PL competition bar... Maar lijkt mij prachtig dat ding te bemachtigen.. Levenslange garantie ook. Wordt gek van die goedkope Kroon halter bij het deadliften.

Eleiko garantie is enkel bij gebruik van eleiko platform en bumpers. Dus denk er aan dat het dan heel kostelijk wordt als je daaraan wil voldoen.

CONDITIONS:
The lifetime warranty is valid for bars purchased after 1th of January 2009,
the definition of lifetime warranty is 10 years. The Eleiko Bar must only be dropped on an Eleiko Platform and be loaded with Eleiko Discs. Normal wear and tear is not an argument to invoke the guarantee

Ok dus dat heeft niet veel toegevoegde waarde dan. Ben benieuwd of dit ook voor de PL bars geldt, want deze voorwaarden lijken mij gericht op gewichtheffen.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

Ook even over het hoofd gezien...: Zonder 21% Btw!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Totaal dus.... €1100,- met verzenden en btw....

Dat is... €500 verwijderd van de stainless steel bar van Ivanko ..... De nr. Uno.

otskafjeky_600.jpg

:( Toch maar een nieuwe texas power bar....?

Echt wel mooi spul, zo'n Eleiko of Ivanko! Heb zelf nog nooit met zo'n baar getraind, anders kon ik misschien wat advies geven.

Heb zelf een Texas Power Bar en ben hier heel erg tevreden over. Ik trainde hiervoor dan ook met een cheapass barbell van Helisports. Absoluut een hele grote verbetering. Ben benieuwd of de stap van m'n huidige naar een Eleiko ook nog zo'n grote stap zou zijn. Zou er in de toekomst toch wel een willen hebben, echter pas als ik een vaste baan heb en van school af ben :P

Ik snap die prijzen echt niet. 2 jaar geleden kreeg ik nog een offerte voor 700 ongeveer ex. Btw en nu 900....

Ik snap die prijzen echt niet. 2 jaar geleden kreeg ik nog een offerte voor 700 ongeveer ex. Btw en nu 900....

Ik heb ze opgebeld en gevraagd waardoor dit is gekomen. Ze zeiden:"Eleiko geeft de prijzen op voor de stangen, ik weet niet waar die verhoging ineens vandaan is gekomen. Wat ik wel weet is dat ze sinds een kaar het verschil hebben gemaakt tussen trainingsstangen en wedstrijdstangen. De trainingsstang is identiek als de wedstrijdstang, maar wedstrijdstang moet een exact gewicht hebben van 20kg, daar zijn ze langer mee bezig."

De trainingsstang is alsnog 796€ excl btw en transport..

Terug
Naar boven