Fitness Seller

Aanslag op Wilders

Als je je richt op 1 groep van mensen dan geeft dat de indruk dat je een haat koesterd, dat je hen eruit pikt. Het maakt dan al lang niet meer uit welke mening je hebt, die kan zelfs perfect ok zijn. Reputatie is alles in politiek, en als je van in begin extreem opstelt naar in dit geval de Islam heb je je eigen ruiten op voorhand in gegooid. Dat is jammer, want het kan verder een heel goed politicus zijn. Je ziet trouwens dat in deze moderne tijd extreme partijen nooit een kans maken in de politiek, dat is zo voor extreem-links en dat is net hetzelfde voor extreem-rechts.

Deze aanslagen spelen natuurlijk wel in zijn voordeel, slachtofferrol werkt altijd bij het grote publiek. Niet verstandig dus van zijn tegenstanders.

Nee vind jij het normaal dat er 1 of andere achterlijke debiel uit een ver land komt waar hij prima kan leven en dan de regering hier zegt; kom maar bij ons, terwijl er voor de autochtone niet eens genoeg werk is bijvoorbeeld. Denk dat Wilders wel gelijk heeft met het feit dat er steeds meer luie ratten profiteren van een uitkering hier in het o zo goede Nederland. Dat hij die wil wegsturen vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd.

yup meer dan normaal zelfs, als een land in oorlog verkeerd is opvang prima.. Ik vind net zoals het overschot aan Marokkanen en de rest van de Afrikaantjes lekker terug naar eigen land kan. Heeft hier he-le-maal niks meer te zoeken.

We djenah moeharam Allah u Akbar!

ofnie dan Spiertje16 ?

yup meer dan normaal zelfs, als een land in oorlog verkeerd is opvang prima.. Ik vind net zoals het overschot aan Marokkanen en de rest van de Afrikaantjes lekker terug naar eigen land kan. Heeft hier he-le-maal niks meer te zoeken.

We djenah moeharam Allah u Akbar!

ofnie dan Spiertje16 ?

Teringmooi gezegd
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Big_T: Je gaat niet zomaar van 0 in 1 keer naar 9 zetels. Ik denk dat wilders zijn campagne niet goed heeft uitgevoerd, veel mensen waren denk ik nog niet goed of niet voldoende op de hoogte van zijn mening en plannen om al op hem te stemmen. En ja ik denk dat Wilders al zou er nu gestemd moeten worden zou stijgen in zetels. Veel autochtonen zijn het zeker wel met hem eens, als je goed hebt opgelet heb je Wilders nog nooit een erg offensieve uitspraak horen doen. Hij zegt gewoon netjes wat er moet gebeuren en geeft daarbij zijn argumenten. Ik denk dat hij het nog ver zal schoppen.

Ja logisch toch, hij hoeft maar 1 verkeerde opmerking te maken en heel de media valt over hem heen. Denk maar eens terug aan het incident een tijdje geleden dat er een stagaire een bericht namens de partij had geplaatst op een extreem-rechts forum. Het land was te klein

haha, lekker simpel Mo, je geeft nog steeds geen antwoord.

Ik heb Wilders nog niet kunnen betrappen op écht racistische opmerkingen. Vaak op het randje, maar meer ook niet.

ik ook niet, hij wil gewoon eens de bezem goed door NL halen.. niks mis mee toch ? als je zo de krante en het nieuws goed volgt.

Dat ze dan ook nog eens een busje willen opblazen, om zoveel mogelijk onschuldigen op te blazen, daar krijg ik een erg triest gevoel bij :sad:
Stel je voor dat je vriendin of kind door zoiets om het leven komt - je zult nooit meer rust hebben in je leven :(

Hij overdrijft net als Rita toen.

wilders heeft, net als andere politici, zijn goede punten en zijn minder goede punten in zijn beleid. Hij wordt wel te gauw afgeschilderd als een one-issue partij, want ik vindt hem meer dan dat. Ik ben het lang niet met alles eens wat hij zegt (heb oom niet op hem gestemd), maar durft tenminste zich uit te spreken en zich hard te maken voor datgene waar veel mensen (of politici) hun vingers niet aan durven te branden. Alleen daarom al heb ik toch wel respect voor hem, omdat hij een mening heeft en daarachter blijft staan...

Terug
Naar boven