AndroidHealthClinic

Aanslag op Wilders

Aantal opmerkingen verwijderd, had in 1 geval ook rood kunnen uitdelen. Graag een beetje de toon matigen.

Wilders riep in een interview gisteren nog op om de halve koran te verscheuren, tja erg tactisch is de man ook weer niet. In hetzelfde interview komt zijn grote sympathie voor Israel ook aan de orde.

Dat soort uitspraken rechtvaardigen geen aanslag of welk geweld ook. Maar aan de motieven van Wilders twijfel ik wel. Het is nou niet iemand die de dialoog opzoekt maar liever via een verbale strijd er voor wil zorgen dat er nog een grotere verwijdering ontstaat tussen bevolkingsgroepen.

Je ziet trouwens dat in deze moderne tijd extreme partijen nooit een kans maken in de politiek, dat is zo voor extreem-links en dat is net hetzelfde voor extreem-rechts.

In hoboken vormen de traditionele partijen wel een 'monster' coalitie met de maoïstische PVDA om VB van de macht te weren...wat natuurlijk belachelijk is.

Laten we nou eens ophouden met elkaar om te brengen en eens als volwassen het debat in te gaan...

Oeps... ja soms leef ik in een droomwereld...

In hoboken vormen de traditionele partijen wel een 'monster' coalitie met de maoïstische PVDA om VB van de macht te weren...wat natuurlijk belachelijk is.
Erg democratisch is het idd niet, wel mogelijk helaas. Ik ben namelijk van mening dat de enige manier om extreem-recht (oflinks) de kop in te drukken, is om ze éénmaal mee te laten regeren. In Europa hebben andere landen dit ook ervaren, veel beter dan ze in de comfortabele oppositie te laten zitten. De voorzitter van het VB heeft zelf toegegeven dat het niet hun prioriteit is om mee te regeren, wel om te drukken op het parlement. Ze weten verdomt goed dat ze geen ervaring hebben met mee regeren en dat dat een doodsteek kan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn reactie is verwijderd, omdat ik het een stelletje r**ards vond die zo'n aanslag willen plegen? Ach ja het zal wel onder 'extreme uitspraken' vallen....

Ik denk dat als zoiets daadwerkelijk gebeurd, de pl**ris uitbreekt hier in Nederland. Iets in me zegt dat zoiets dan gebeurt:rolleyes:

Gelukkig hebben ze de afstandsbediening nog niet ontdekt... dus het goeie nieuws: het is er altijd eentje minder

Terug
Naar boven