RobTillmann
Cool Novice
- Waardering
- 1
Een aantal pics in de bijlagen, feedback is welkom! Stats: 178m, 105kg, 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan nog 2 foto's onder de hoofdrubriek "Foto's" - "Foto's mannelijke leden", daar staat er 1 bij van m'n rug (double biceps).... zal er snel meer uploaden naar m'n eigen fotogalerij.
Thanks!

Ben jij toevallig The Mountain van Game of Thrones?
![]()

1m78 zal in jouw ogen misschien groot lijken maar the mountain is iets groter 2m06 en 190kg.![]()
u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer.1m78 zal in jouw ogen misschien groot lijken maar the mountain is iets groter 2m06 en 190kg.![]()
Ben nu onder andere nog niet tevreden over de definitie van de onderkant van de borst