Fitness Seller

Aantal pics

RobTillmann

Cool Novice
Waardering
1
Een aantal pics in de bijlagen, feedback is welkom! Stats: 178m, 105kg, 12%

feb2014.jpg

IMG_3018.jpg

aug2013.jpg

jun2014.jpg

jun2014a.jpg

Heftig groot, super!

Huge
Ook nog foto's van je rug? Je lijkt aardige wings te hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Staan nog 2 foto's onder de hoofdrubriek "Foto's" - "Foto's mannelijke leden", daar staat er 1 bij van m'n rug (double biceps).... zal er snel meer uploaden naar m'n eigen fotogalerij.
Thanks!

Jeuzus, monstrous!

Ben jij toevallig The Mountain van Game of Thrones?

140603-got_6e744efa9072cdfba6b235f469d00c44.nbcnews-ux-520-320.jpg

pohhh die 2e foto!! wat een beest! heel sick.....

Wat een kanon jij seg ;)
goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen, maar er moet nog wat spiermassa bij en wat vet weg.....
Komende zomer hoop ik op 110kg te staan bij een 10%. Er volgt dan een fatsoenlijke fotoshoot!
Ben nu onder andere nog niet tevreden over de definitie van de onderkant van de borst en m'n traps en quads moeten groter....

Buffe mofo :thumb:

1m78 zal in jouw ogen misschien groot lijken maar the mountain is iets groter 2m06 en 190kg. :o
u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer.

Damn huge, erg gaaf :)

streef.... dit is nou is een beer.

Machine! Ben benieuwd hoe dat er op 6/7% uit ziet!

Jezus wat een kast man! Erg gaaf!

Ben nu onder andere nog niet tevreden over de definitie van de onderkant van de borst

Al een idee welke oefeningen je hiervoor gaat gebruiken/hoe je dit gaat aanpakken?? Ik heb zelf erg veel moeite met het creëren van een goede onderkant, dus wellicht kan ik wat van je leren.

Ziet er gaaf uit:D

Terug
Naar boven