AndroidHealthClinic

Aantal pics

Damn, zeker een streef!

Wat een beest!

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een kast man! Erg gaaf!

Al een idee welke oefeningen je hiervoor gaat gebruiken/hoe je dit gaat aanpakken?? Ik heb zelf erg veel moeite met het creëren van een goede onderkant, dus wellicht kan ik wat van je leren.

Ik geloof niet zo zeer in aparte oefeningen voor de onderkant..... Ga het meer zoeken in droger worden..... Train daarnaast mn borst 2 keer in de week: 1 keer met name press oefeningen en op training 2 combo van presses en flyes!
Succes!!

Lijkt me vet deze massa te zien op een procentje of 5.
Netjes hoor kerel!

Lijkt me vet deze massa te zien op een procentje of 5. Netjes hoor kerel!

Daar werken we aan ;). Ik vind persoonlijk echter 10% bij 110 kg indrukwekkender dan 5% bij 95 kg.... En dat is toch vaak de praktijk, bij die laatste procenten lever je toch vaak nog veel spiermassa in. Mijn streef voor de zomer is uitkomen op 110 kg bij 10%.

wie belt de dierentuin? Heb de ontsnapte beer gevonden xd

Ziet er goed uit!

echt sick man. zou het lekker op 10% houden ;)

ziet er goed uit rob!

Huge !!!

nog wedstrijdambities?
Heb je een 4-5 daagse spit?
Wat zijn je doelstellingen?

Complimenten Rob Goed bezig... :wl:

Daar werken we aan ;). Ik vind persoonlijk echter 10% bij 110 kg indrukwekkender dan 5% bij 95 kg.... En dat is toch vaak de praktijk, bij die laatste procenten lever je toch vaak nog veel spiermassa in. Mijn streef voor de zomer is uitkomen op 110 kg bij 10%.

110kg 10%, ben benieuwd hoe dat er bij jou uitziet

die 2e pic is echt bruut. Wat meten je armen?

het zou de deur maar open doen als je je vriendin op komt halen voor een date.

kast.

110kg 10%, ben benieuwd hoe dat er bij jou uitziet die 2e pic is echt bruut. Wat meten je armen?
Thanks allemaal!!! Laatste keer dat ik armen gemeten heb is inmiddels een tijdje geleden, snel weer eens doen. Destijds na een triceps training was rechts 52 cm en links rond de 50,5 cm. ---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------
nog wedstrijdambities? Heb je een 4-5 daagse spit? Wat zijn je doelstellingen? Complimenten Rob Goed bezig... :wl:
Geen wedstrijdambities.... Doelstelling voor de zomer is 110 kg op 10%. Ben redelijk tevreden maar mis wat massa (volume) in m'n quads en wil een paar procentjes in vet zakken.

Voor de rest train ik 6 dagen per week. Meestal 2 spiergroepen per dag (m.u.v. benen). Ik denk verder niet in weken, dus train gewoon door. Hecht heel veel waarde aan spiergroepen niet te vroeg weer belasten, dus het is vaak een gepuzzel met wanneer op welke dag trainen.

Mijn streeffysiek! Echt bruut hoor! Ik ben jaloers :p

Terug
Naar boven