gras sprieteke
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus wat een kast man! Erg gaaf!
Al een idee welke oefeningen je hiervoor gaat gebruiken/hoe je dit gaat aanpakken?? Ik heb zelf erg veel moeite met het creëren van een goede onderkant, dus wellicht kan ik wat van je leren.
Lijkt me vet deze massa te zien op een procentje of 5. Netjes hoor kerel!
. Ik vind persoonlijk echter 10% bij 110 kg indrukwekkender dan 5% bij 95 kg.... En dat is toch vaak de praktijk, bij die laatste procenten lever je toch vaak nog veel spiermassa in. Mijn streef voor de zomer is uitkomen op 110 kg bij 10%.Daar werken we aan. Ik vind persoonlijk echter 10% bij 110 kg indrukwekkender dan 5% bij 95 kg.... En dat is toch vaak de praktijk, bij die laatste procenten lever je toch vaak nog veel spiermassa in. Mijn streef voor de zomer is uitkomen op 110 kg bij 10%.
Thanks allemaal!!! Laatste keer dat ik armen gemeten heb is inmiddels een tijdje geleden, snel weer eens doen. Destijds na een triceps training was rechts 52 cm en links rond de 50,5 cm. ---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------110kg 10%, ben benieuwd hoe dat er bij jou uitziet die 2e pic is echt bruut. Wat meten je armen?
Geen wedstrijdambities.... Doelstelling voor de zomer is 110 kg op 10%. Ben redelijk tevreden maar mis wat massa (volume) in m'n quads en wil een paar procentjes in vet zakken.nog wedstrijdambities? Heb je een 4-5 daagse spit? Wat zijn je doelstellingen? Complimenten Rob Goed bezig...![]()