Fitness Seller

aanval aap veroorzaakt dit !

Heeft die aap een litertje synthol in haar gezicht gespoten ofzo.

Haha "Kandijkoekje". Van de slechtste posters behoor jij toch wel tot die zeldzame ondercategorie, allemachtig. Hoe kom je er weer op joh!

Kolere, dan toch liever een been eraf ofzo.

Haha "Kandijkoekje". Van de slechtste posters behoor jij toch wel tot die zeldzame ondercategorie, allemachtig. Hoe kom je er weer op joh!

Ach Klaas. Ik zit tenminste niet op mijn 33e nog vastgeklamd aan een forum de e-hero uittehangen waar ik mensen tot last ben die 13 jaar jonger zijn. Ik zou eens een psychiater bezoeken.

Ach Klaas. Ik zit tenminste niet op mijn 33e nog vastgeklamd aan een forum de e-hero uittehangen waar ik mensen tot last ben die 13 jaar jonger zijn. Ik zou eens een psychiater bezoeken.

Give it time bro...nog maar 13 jaar te gaan ;)

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Het is natuurlijk een persoonlijke tragedie wat haar overkomenis. Echt verschrikkelijk en het moet een echte hell zijn om zo te moeten leven. Echt...ik kan en wil me er geen voorstelling van maken en om dan te zien dat er iemand is die dit moet ondergaan.... :eek::(!

Maar de natuur is wreed en zulke wilde dieren horen niet in een huiselijke situatie. Een aap is geen huisdier en dit soort dingen zijn het ongelukkige gevolg als je dat vergeet. Dat beest doet wat het doet...

Als er ook nog sprake is van eerdere agressiviteit en het voeren van drugs aan dat dier dan moeten mensen opgesloten gaan worden en verantwoording afleggen.

Aan de andere kant snap ik heel goed dat een overeid die hiervan wist en niets deed een mede aansprakelijke partij is voor de gevolgen van het nalaten tot handelen. Als je niet wil dat er belasting geld wordt verspild aan dit soort gerechterlijke stappen dan moet je zorgen dat de oveheid haar taken goed uitvoert.

En no shit..wat die vrouw moet doormaken...daar heb ik best een paar belasting enten voor over om dat lijden dragelijker te maken.

• Topic Starter Topic Starter
idd,ben ik het mee eens dat die dieren in de natuur horen,ze worden alleen maar gefrustreerd en depri en weet ik veel wat nog allemaal door in zo'n kooitje opgesloten te zitten, maar waarom heeft ze die apen? Om ze te helpen of als huisdier??

Heb het hele verhaal niet gelezen, maar hoezo mogen apen gewoon als huisdier gehouden worden in de VS? Wat een achterlijke wetgeving.

apen zijn geen huisdieren punt.!

• Topic Starter Topic Starter
Heb het hele verhaal niet gelezen, maar hoezo mogen apen gewoon als huisdier gehouden worden in de VS? Wat een achterlijke wetgeving.

heeft ze ze als huisdier? dat vraag ik me ook net af?Mss zijn het verwaarloosde dieren ofzo die zij onder haar hoede neemt....

t*ring christus!

corpaul zegt dumpen die aap :mad:

Brutale aap, wat een beest.

Zo zou ik wss niet meer willen leven. Ze kan er precies nog luchtig over doen.. Maar is natuurlijk wel triest.

Terug
Naar boven