AndroidHealthClinic

Aanval na zetten test/bold

Net daarom, een mens zou denken dat aspireren niet nodig is omdat je zelden bloed meetrekt maar je ziet dat het altijd kan.

De les: altijd aspireren :)
Ziet er wel mooi uit bloed in je olie je snapt dan ook meteen als je het ziet waarom je geen olie in bloed moet injecteren

Ziet er wel mooi uit bloed in je olie je snapt dan ook meteen als je het ziet waarom je geen olie in bloed moet injecteren
Van die mooie rode bolletjes in je spuit :p

Ik aspireer soms halverwege nog als ik een raar gevoel heb tijdens injecteren. Better save then sorry :-)

Als je echt goed aspireert kan dit eigenlijk niet gebeuren.

Wel dus, je kan ook door een bloedvat heen gaan en daaronder in de spier aspireren waardoor je geen bloed optrekt.
Na het injecteren zal het toch in je bloedvat terecht komen met hetzelfde effect.
En zeg niet dat ik het niet goed doe, mijn vriendin is doktersassistente en die zet altijd voor me ;)

Als je door een bloedvat heenprikt, vervolgens in de spier terechtkomt, daar injecteert, vervolgens de spuit eruit trekt sluit dat bloedvat zich vrijwel direct. Dat 'beetje' wat volgens jou in dat bloedvat terecht zou komen, geeft niet dat effect wat werd omschreven. Ik werk in een ziekenhuis overigens.

Als je door een bloedvat heenprikt, vervolgens in de spier terechtkomt, daar injecteert, vervolgens de spuit eruit trekt sluit dat bloedvat zich vrijwel direct. Dat 'beetje' wat volgens jou in dat bloedvat terecht zou komen, geeft niet dat effect wat werd omschreven. Ik werk in een ziekenhuis overigens.
Ben jij Dr. Anaboeloes?

Daarom altijd alleen maar oral only, veel gezonder!

heb je nou geaspireerd ofniet? in het midden van je inject heb je geaspireerd?

Aspireren geeft dus ook geen garanties?

Je kan altijd je spuit iets terughalen of bewegen en dat je daarna altijd in een ader zit.

• Like
Waarderingen: Boca
Nee, dat zijn meestal mensen met zo'n soort naam als jij

Terug
Naar boven