MuscleMeat

AAS Dbol, Inns & Outs.

Als je stickies daadwerkelijk helemaal gelezen had kwam je wel met een ander voorstel. Hier ff een citaat uit de AAS faq.

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

1-4wk 30mg dbol ondertussen 1-10 wk test e 250mg 10-14wk nolvadex
Dit beter?

Laatst bewerkt:
Veel beter, alleen je nakuur 2 weken na je laatste injectie starten.

Ervaring met Dbol en Test e?

Krijg een beetje het idee dat je wil dat mensen alles voor je gaan uitkauwen zonder zelf teveel moeite te willen doen.
Met deze instelling ga je niet ver komen.

Dat is jou mening..Ik probeer er alles aan te doen om voor mijn 1e echte kuur daadwerkelijk te starten, Eerst zoveeeeeel mogelijk info wil inwinnen.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Maar excuses allen.Ik heb dit alles in een verkeerde afdeling geplaatst.

Nou dan zal ik die eens bestellen dankje. ---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ---------- Het boek ---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ---------- Ja kijk..ik ben nog een leek ik probeer wijzer te worden en voorzichtig zijn met dit spul is zoiezo een must en er goed mee omgaan ook ik lees dus ook dat dbol only vaker word gebruikt door beginners die er dan zelfs geen nakuur bij doen..Onverantwoordelijk?
Onverantwoord is het niet. Zonder nakuur herstel je uiteindelijk ook wel. De vraag is hoe lang je onderdrukt bent tijdens een oral kuurtje van een week of zes. Twee, drie weken hooguit? Als je nog jong bent en voor de rest gewoon gezond, dan herstel je zonder nakuur ook prima en snel van een dergelijk kuurtje. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je langer en zwaarder kuurt.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Ik heb wel eens aas gebruikt :rolleyes: wat wil je weten?
Lul niet man, jij bent net zo natty als ik :roflol:

Dat is jou mening..Ik probeer er alles aan te doen om voor mijn 1e echte kuur daadwerkelijk te starten, Eerst zoveeeeeel mogelijk info wil inwinnen.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Maar excuses allen.Ik heb dit alles in een verkeerde afdeling geplaatst.

Nee dat is niet alleen zijn mening, het is ook die van mij en minstens 3 anderen hier in dit topic. Je zegt dat je "iets" wil weten over Dianabol maar je zegt niet WAT je dan precies wil weten. Je zegt de stickies gelezen te hebben maar je stelt vragen die aan het BEGIN van de stickies al beantwoordt worden.

Waarom doe je jezelf en ons niet even het plezier om de stickies echt te lezen en dán GERICHTE vragen te stellen? Je doet nu een beetje gekrenkt en dat is zo ongeveer het beste lokmiddel voor de DBB troll squad.

Ik Ga ermee aan de slag. Bedankt. En excuus voor de 'domme' vraag.

gestopt met lezen bij "gozer". Wie van 32j gebruikt dat nog? LOL.

Serieus antwoord: lees en leer. Bronnen van AAS zal je zo wel vinden dan maar niemand gaat het op een gouden bordje voorlepelen.

AAS Dbol persoonlijk contact, Inns & Outs.

Is deze "gozer" nou weer bezig? Gisteren had hij ook al een raar topic over dboll waarbij hij geflamed werd door iedereen. En nu weer. Trek je conclusies: het ligt aan jou dat mensen zo reageren en vrijwel niemand die persoonlijk contact wil met jou door de manier waarop je communiceert.

Hoe dan ook hoop ik dat je het advies hier opvolgt en dboll alleen als kickstart gebruikt. 10-12 weken test ernaar en een goede nakuur.

Ik ga zoiezo nergens aan beginnen voordat ik voor mijn eigen voldoening genoeg info verzameld heb.Ik ben al op de goede weg en zal voortaan de 'not done' vragen weg laten.

Laatst bewerkt:
1-4 dboll 30mg ED
1-10 Test e 500mg EW

13-16 Nolvadex 20mg ED

Terug
Naar boven