XXL Nutrition

AAS en Bloeddrukverlagers

wantmore

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Het is een algemeen geweten dat AAS uw bloeddruk verhoogt.
Ik heb van nature uit al een te hoge bloeddruk en moet hiervoor dan ook medicatie nemen (namelijk Cozaar).

Kan het dan kwaad als ik in de toekomst iets van AAS neem in combinatie met die medicatie? Volgens mij niet, maar zou toch grg eens een second opinion krijgen.

Mvg Wantmore

Belangrijkste is dat je voeding dan 100% afgestemd is om een hoge bloeddruk te voorkomen! Ik heb zelf geen ervaring of kennis mbt de combinatie van zulke middelen, maar indien je er toch voor kiest om het te doen, moet je zeker alle factoren in rekening nemen zodat het niet uitloopt. Bepaalde AAS zorgen (iig bij mij) voor een heel hoge bloeddruk, dus blijf daar dan ook bij weg.

Ik neem osipine (barnidipina) voor de bloeddruk en nergens last van.

• Topic Starter Topic Starter
Is dbol een anabool die de bloeddruk sterk doet stijgen? Ben namelijk van plan om in juli eerste kuur te beginnen.
8 weken Dboll
30mg week1
40mg Week 2
50mg Week 3-6
40mg week 7
30mg week 8

dan 2 weken nolva 20mg ed

Ja, van dianabol ga je veel vocht vasthouden en dat is sowiso een boosdoener.Waarschijnslijk is dianabol een van de slechtse steroiden op gebied van bloeddruk :) Hou het bij standaard test kuurtje of als je toch voor orals wilt kiezen doe dan 6 weken winstrol oid.

En opbouwen/afbouwen is niet nodig ;) mss opbouwen om je tolerantie te weten, voor de rest is afbouwen niet nodig.

Kzou gewoon test-e 10/12 weken op 500mg p/w doen. Eventueel 1e 4 weken winstrol op 40mg p/d erbij. en nolva nakuur.

Hmm kheb toch wat schrik op vlak van het injecteren, het is volgens de meeste totaal geen probleem en zelfs het gezondste, maar ik hoor heel wat verhalen over het verkeerd stekken in de poep en dat je zenuw kan raken en verlamd raken en ... ik heb nu een bloeddruk van 16/8 zal deze dan zo hard stijgen door Dianabol?