XXL Nutrition

AAS en Bloeddrukverlagers

wantmore

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Het is een algemeen geweten dat AAS uw bloeddruk verhoogt.
Ik heb van nature uit al een te hoge bloeddruk en moet hiervoor dan ook medicatie nemen (namelijk Cozaar).

Kan het dan kwaad als ik in de toekomst iets van AAS neem in combinatie met die medicatie? Volgens mij niet, maar zou toch grg eens een second opinion krijgen.

Mvg Wantmore

Belangrijkste is dat je voeding dan 100% afgestemd is om een hoge bloeddruk te voorkomen! Ik heb zelf geen ervaring of kennis mbt de combinatie van zulke middelen, maar indien je er toch voor kiest om het te doen, moet je zeker alle factoren in rekening nemen zodat het niet uitloopt. Bepaalde AAS zorgen (iig bij mij) voor een heel hoge bloeddruk, dus blijf daar dan ook bij weg.

Ik neem osipine (barnidipina) voor de bloeddruk en nergens last van.

• Topic Starter Topic Starter
Is dbol een anabool die de bloeddruk sterk doet stijgen? Ben namelijk van plan om in juli eerste kuur te beginnen.
8 weken Dboll
30mg week1
40mg Week 2
50mg Week 3-6
40mg week 7
30mg week 8

dan 2 weken nolva 20mg ed

Ja, van dianabol ga je veel vocht vasthouden en dat is sowiso een boosdoener.Waarschijnslijk is dianabol een van de slechtse steroiden op gebied van bloeddruk :) Hou het bij standaard test kuurtje of als je toch voor orals wilt kiezen doe dan 6 weken winstrol oid.

En opbouwen/afbouwen is niet nodig ;) mss opbouwen om je tolerantie te weten, voor de rest is afbouwen niet nodig.

Kzou gewoon test-e 10/12 weken op 500mg p/w doen. Eventueel 1e 4 weken winstrol op 40mg p/d erbij. en nolva nakuur.

Hmm kheb toch wat schrik op vlak van het injecteren, het is volgens de meeste totaal geen probleem en zelfs het gezondste, maar ik hoor heel wat verhalen over het verkeerd stekken in de poep en dat je zenuw kan raken en verlamd raken en ... ik heb nu een bloeddruk van 16/8 zal deze dan zo hard stijgen door Dianabol?

Winstrol only vind ik niet egt een optie omdat ik vaak hoor dat je bij winstrol geen enorme winsten moet verwachten, dat de gains varieren van persoon tot persoon

prrt Dillema

Kben nu bezig met test-p, moet om de dag prikken (laat het door iemand doen) en heb nergens last van, en je voelt niks hoor.. En op het forum hier staat genoeg info over injecteren etc.

Maar wat verwacht je dan van dboll? Wel enorme winsten? :p Grotendeels vocht wat je gaat gainen... En winstrol only schone massa :) En gains varieren sowieso, ligt aan de persoon zelf (voeding, rust etc.)

Kzou er iig nog goed over nadenken/inlezen. Staat genoeg info hier op het forum!

Ik zit hier al lange tijd mee te lezen, maar blijf met de schrik zitten tegenover Injects. Hoeveel kosten de spuitjes zelf eigenlijk bij de apotheker? Dat is ook nog zo'n ongemakkelijk iets, je moet dan naar de apotheek als gezonde man gaan vragen om 20tal spuitjes, wat zal die niet denken? Wat is de kostprijs van die spuitjes?

Enja van Dbol verwacht ik in 6 a 8 weken 8kg gains enja hoop er toch 5 van over te houden.

Mvg wantmore

Zou je niet te druk maken om wat mensen denken, denk je dat als je 8kg vocht aankomt (bij wijze van spreken) het niemand opvalt? :P

Maar kbetaalde 2,50EU ofzo voor 80 spuitjes, en iets van 6euro voor 80 naalden :) (Dacht haal meteen genoeg ;))

Maar als je eenmaal de 1e prik heb gezet zul je merken dat het reuze meevalt :) zenuwachtig/nerveus voor de 1e keer ben je toch wel, denk dat genoeg mensen hier dit kunnen beamen :P

Wow, dat kost totaal geen geld, dacht eerlijk gezegt dat het enorm veel geld zou kosten die spuitjes en naalden :O

Nee :P is echt goedkoop! maar ik zou er iig nog goed over nadenken en veel lezen! En vragen stellen :)! Want dboll is volgens genoeg mensen toch echt veel vocht wat je aankomt, en houd je niet veel massa van vast.

Je hebt me idd serieus aan het twijfelen gebracht, ik was er rotsvast van overtuigd om 8 weken Dboll te gaan gebruiekn en 2 weken nolva, maar idd met mijn hoge bloeddruk problematiek. En de gains ben ik idd mss best bij 10 weken 500mg EW en 2 weken nolva.

en dan naar winter toe 6 weken Winny only, cutten :P zou nice kunnen zijn :D

Ik woon namelijk ook nog steeds thuis, ik mag dan wel meerderjarig zijn en oud genoeg en zo om voor mezelf te zorgen en bla bla bla, maar als mijn Pa daar ook maar 1 iets van merkt :O wow, ik vlieg buiten :O Met iets merkt bedoel ik: dat hij die spuiten ofzo vindt? Mijn pa is wel naif genoeg dat ik alles natural kweek, howja tot nog toe is het al allemaal natural geweest, maar ben hem er al aan op het voorbereiden dat ik zogezegt in de zomer mij 100% op zal toeleggen op bodybuilding dat alles perfect uitgebalanceerd zal zijn, dusja hopelijk blijft hij het geloven.

Dianabol only is echt een no-go.
Ik heb normaal rond de 12-9 en op mn bloeddruk was in mn eerste kuur tot 19/10 gestegen. En dit komt omdat je zo opblaast. Wat je van diana zeker gaat doen.
Met test ga je daar niet zo'n problemen van hebben zolang je je zout inname beperkt en je niet te hoog in carbs gaat.

Wat denken jullie dan van
Winny only
6 weken 50mg ED
2 weken Nolvadex

Normaal heeft winny ook een minder effect op bloeddruk?

Waar komt je hoge bloeddruk vandaan? Misschien wel handig te weten gezien je voorgeschreven hormonale medicatie gaat gebruiken.

Pak gewoon test e 500mg voor 10 weken ofzo.

Ik had er in het begin ook erge schrik van, het is echt een stap die je maakt (vind je zelf) om te gaan spuiten. Ik ben toen begonnen met een winny only maar dit viel me tegen. Ik heb nu al 2 injecties achter de rug. En ik verheug me eigenlijk stiekem alweer op de volgende inject, niks engs aan.

Ik woon ook thuis he..

Terug
Naar boven