XXL Nutrition

AAS en zwanger zijn

Dus alle mongooltjes is de schuld van de vrouw?

Het komt in ieder geval zeker niet door AAS gebruik.
Debieltjes komen gewoon niet in het eitje, als het toevallig wel lukt wordt 't afgestoten.

Zet je er hcg naast? Als je dat niet doet moet ik me zorgen maken :eek:

Want jij doet zonder condoom met random bar sletjes en wanneer ze er om vragen zeg je gewoon ''ik zit in m'n blast, je hoeft je nergens zorgen om te maken''? :roflol:

Dus alle mongooltjes is de schuld van de vrouw?

Wat heeft dit er nu met te zien... mensen die hier jaren voor studeren zullen het wel beter weten of hier wat roepers op het forum hoor.niet persoonlijk bedoeld.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Van het hcg kan ik me niet overuitspreken.ik neem het al 6maand niet.

Ik ben nu 13 maand on ,en mijn vriendin is 2,5maand zwanger.kind is kerngezond. Heb alles gevraagd aan gyne en hij zegt dat dit er geen invloed opheeft omdat alleen het goed zaadcel binnen raakt.
Dat laatste is natuurlijk extreem kort door de bocht, genoeg middelen waarvan bekend is dat ze ook teratogenisch vanuit de vader zijn en dus niet alleen leiden tot een verminderde vruchtbaarheid...

Dat je als man ook dingen kunt slikken/spuiten/whatever die je sperma schaden, en dat deze sperma dan kan leiden tot een miskraam of een baby met genetische afwijkingen ten gevolge van het middel wat teratogenisch is. Dat alleen 'goede' zaadcellen de eicel bevruchten is onzin. Middelen kunnen prima schade aanbrengen op DNA/epigenetisch niveau.

Dat je als man ook dingen kunt slikken/spuiten/whatever die je sperma schaden, en dat deze sperma dan kan leiden tot een miskraam of een baby met genetische afwijkingen ten gevolge van het middel wat teratogenisch is. Dat alleen 'goede' zaadcellen de eicel bevruchten is onzin. Middelen kunnen prima schade aanbrengen op DNA/epigenetisch niveau.

Ik zal het eens navragen en laten weten wat hij er op antwoord, is wel pas voor binnen 3weken.thx voor de uitleg:)

Want jij doet zonder condoom met random bar sletjes en wanneer ze er om vragen zeg je gewoon ''ik zit in m'n blast, je hoeft je nergens zorgen om te maken''? :roflol:

Ik na een vorige relatie en een eind voor ik men vrouw kende wel eens al men ex haar vriendinnen afgewerkt met dat excuus :p Gelukkig nog gene gehoord die sindsdien zwanger is :p (Hoewel, eentje wel, maar die zweert bij hoog en laag dat het is van de kerel die ze vlak na mij heeft ontmoet. Nuja, zolang hij het gelooft ...)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij waren er zelfs aanwijzingen dat het voor 1 middel wat door velen hier wordt gebruikt geldt, namelijk roaccutane. Althans, dat zei m'n dermatoloog destijds (in hoeverre het correct is weet ik niet, dus misschien een slecht voorbeeld).

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij waren er zelfs aanwijzingen dat het voor 1 middel wat door velen hier wordt gebruikt geldt, namelijk roaccutane. Althans, dat zei m'n dermatoloog destijds (in hoeverre het correct is weet ik niet, dus misschien een slecht voorbeeld).

Nee, goed voorbeeld, stond op het punt hetzelfde te zeggen :p

Hmm, ik was van plan het te gebruiken om mijn acne tijdens het kuren onder controle te krijgen. In dat geval laat ik het toch maar liever staan. Niet dat ik op dit moment nog meer kinderen wil, maar ik zeg nooit nooit.

Terug
Naar boven