XXL Nutrition

aas + hgh 6maanden

rauwdauwer

Cool Novice
Waardering
2
Heb meerdere kuurtjes gedaan wil nu toch de stap zetten om gh te gebruiken.
heb nooit langer als 4maanden gekuurd dus dit wordt een hele nieuwe ervaring.

Graag mening over de kuur + nakuur.

en t3 hoelang/wanneer en hoeveel? heb met dit product namelijk geen ervaring?

gehele kuur hcg: 2*500iu per week
arimidex: 1 mg eod

week 1 t/m 5 sust: 2*250 per week
deca: 250 mg elke week
dianabol 60 mg ed

week 6 t/m 10 test e: 750mg per week
deca: 500mg per week

week 11 t/m 12 test e: 750 mg per week

week 13 t/m 23 test e: 750 mg per week
primo: 200mg per week
bold: 500mg per week
mast: 400mg per week

week 24 test e: 750 mg per week

week 27 t/m 32 nolva: 20 mg ed
week 27 t/m 30 clomid: 50mg ed

HGH = hyge .com.cn
5 dagen on / 2 dagen of
zet hgh voor het slapen gaan

Week 1: 2 iu per dag
week 2: 3 iu per dag
week 3: 4 iu per dag
week 4t/m einde kuur: 5 iu per dag

mag ik vragen waarom je de deca opbouwt?

mag ik vragen waarom je de deca opbouwt?

+1

Zou zowiezo de sust EOD zetten. Anders ga je hormoonschommelingen krijgen. Zet desnoods 0,5ml eod ipv 1ml 2 keer in de week.

Edit:

Voor T3 zou ik max 3 weken doen. Op/afbouwen op deze manier: 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 dan kan je eventueel 3 weken clen pakken en weer 3 weken t3 etc.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
deca bouw ik omdat dit vorige x ook heb gedaan en beviel me goed.

als de dianabol eruit gaat wordt de rest verhoogd en zo heb ik minder een dip.
was advies van een prof bodybuilder.

en t3 wil ik nemen voor moeheid bij de hgh, kan de hele kuur op 25mg toch?

Langdurig gebruik van T3 gooit je schildklier plat, zou ik absoluut niet doen als ik jou was!

Ja en on-off-on gaan is geen probleem :eek: T3 moet je juist op een niet te hoge dosis vrij lang pakken om droger te worden. 10wkn 50mcg kan stuk minder kwaad dan 4wkn tot 125mcg. Ik zou zelf tot 20wkn aan de T3 50mcg durven als droger worden het doel is en mijn bloeddruk acceptabel blijft.

Schildklier hormoon bij HGH komt volgens mij van Bill Robberts vandaan en is gebaseerd op dat HGH de vooraad schildklier hormoon zou opgebruiken. Om die reden zie ik het nu niet veel meer gebruikt worden. Testoflesje deed eerst ook T4 en gebruikt inmiddels al erg lang hGH zonder.

Het gevaar van T3 bij kuren is dat schildklierhormonen altijd katabool zijn. Nu zal je on cycle niet spieren kwijtraken maar het remt de groei wel (en je kan er slapeloosheid van krijgen)

Laatst bewerkt:
Volgens mij las ik van big cat dat t3 op 25mcg continue gebruikt kon worden. Ik heb het ongeveer 2 maandjes gebruikt, in combi met hgh en aas, op 75mcg maar vond het niet geweldig qua resultaat. Zal het ook niet snel weer doen gezien de resultaten en het feit dat je met je schildklier aan het ****en bent. Maargoed dit is mijn ervaring, van een ander kan die weer heel anders zijn natuurlijk.

Goede t3 is ook wat moeilijker vast te krijgen.

Volgens mij las ik van big cat dat t3 op 25mcg continue gebruikt kon worden. Ik heb het ongeveer 2 maandjes gebruikt, in combi met hgh en aas, op 75mcg maar vond het niet geweldig qua resultaat. Zal het ook niet snel weer doen gezien de resultaten en het feit dat je met je schildklier aan het ****en bent. Maargoed dit is mijn ervaring, van een ander kan die weer heel anders zijn natuurlijk.

Gebruikte je de T3 ivm vermoeidheid door de hgh? En hielp het?

Terug
Naar boven