AndroidHealthClinic

AAS mee in het vliegtuig.

Bezoekers in dit topic

Henrys

Novice
Lid geworden
28 mrt 2016
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m90
Wat is de beste manier?

Ik weet dat het verstandiger is om het niet te doen maar aangezien ik cruise kan ik niet langer dan 1-2 weken zonder dat ik me klote ga voelen. Het gaat hooguit om 2 vials en wat injectiespuiten met naalden

Nu heb ik al wat onderzoek gedaan en ik kwam de volgende methodes tegen:

1.Naar het hotel/verblijfplek sturen waar je op vakantie gaat en hopen dat de douanen het niet onderscheppen
2.Gewoon meenemen in handbagage want geen haan die er naar kraait. Eventueel vitamine b12 labels op de vials plakken
3.Doktersverklaring vervalsen, AAS staat niet op de opiumlijst dus geen ontheffing noodzakelijk dus zal niet gecontroleerd worden op echtheid

Ergste wat er kan gebeuren is dat ze het in beslag nemen en ik het zonder mijn Test moet doen (behalve bij methode 3 dan, dat is valsheid in geschrifte dus ben dat ook niet van plan)

Op de bestemming zelf doen ze er niet zo moeilijk over maar injectienaalden en spuiten zijn daar wel erg moeilijk te krijgen
 
Goed plan doktersverklaring vervalsen lol :)
 
Hoelang ga je weg? Als het 2-3 weken is kun je ook een dubbele dosis voor je vertrekt zetten.
 
Waar ga je heen? Heb hier heel veel ervaring mee maar hangt er wel vanaf waar je heen gaat.
 
Wat een risico voor wat test
Zet gewoon 750 test en je kan weken vooruit.
 
Waar ga je heen? Heb hier heel veel ervaring mee maar hangt er wel vanaf waar je heen gaat.

Japan, AAS wordt daar gedoogd net als hier maar Naalden en injectiespuiten zijn bijna niet te krijgen.

Hoe doe jij het meestal?
 
Doe het in eerste hulp kit, pak een doosje van een ander medicijn waar de vials net inpassen, print en plak vitamine b12 labels op de vials. Scan zo'n receptsticker van je huisarts in en verander medicijnnaam in b12, plak die op het medicijndoosjes met de vial daarin en je bent klaar. Dan heb je ook een verklaring voor waarom je die naalden nodig hebt.

Doe dit alleen niet in een land waar ze geen mensenrechten hebben. In alle ontwikkelende landen zullen ze het hooguit in beslag nemen tenzei je zoveel meeneemt dat ze de indruk hebben dat je het wil verkopen. AAS boeit de douane echt niet. Zelfs in landen waar de doodstraf staat op het smokkelen van een zakje wiet doen ze niet zo moeilijk over AAS
 
Ik neem alleen mee wat ik nodig heb dus stel je hebt 5 ampullen test nodig dan neem je dr precies 5 mee.
Nooit in je handbagage gewoon in n badtas in je koffer. Maar japan haha ik weet et niet man wel gewaagd.

Heb weleens 150 ampullen test mee genoomen het vliegtuig in maar was binnen europa.
 
Ik neem alleen mee wat ik nodig heb dus stel je hebt 5 ampullen test nodig dan neem je dr precies 5 mee.
Nooit in je handbagage gewoon in n badtas in je koffer. Maar japan haha ik weet et niet man wel gewaagd.

Heb weleens 150 ampullen test mee genoomen het vliegtuig in maar was binnen europa.
Waarom zou je in godsnaam 150 ampullen mee willen nemen?
 
Waarschijnlijk vanuit een ander land meegenomen naar huis.
Lijkt me nou niet bepaald handige zet. Dat is net zoiets als een kilo coke mee gaan nemen uit colombia want 'daar is het goedkoper'.
 
Lijkt me nou niet bepaald handige zet. Dat is net zoiets als een kilo coke mee gaan nemen uit colombia want 'daar is het goedkoper'.
Appels en peren. AAS is niet verboden in Nederland, mits voor eigen gebruik. Cocaine wel. Handel is wel strafbaar, dus 150 ampullen meenemen is niet bepaald slim wat dat betreft. Maar het is niet alleen een kwestie van goedkoper. In Turkije kan je in de apotheek pharma grade sustanon kopen zonder doktersvoorschift en ben je dus verzekerd van kwaliteit.
 
Appels en peren. AAS is niet verboden in Nederland, mits voor eigen gebruik. Cocaine wel. Handel is wel strafbaar, dus 150 ampullen meenemen is niet bepaald slim wat dat betreft. Maar het is niet alleen een kwestie van goedkoper. In Turkije kan je in de apotheek pharma grade sustanon kopen zonder doktersvoorschift en ben je dus verzekerd van kwaliteit.

Niet verboden... maar 150 amps dan kunnen ze je mss al verkoop gaan aansmeren.
 
Appels en peren. AAS is niet verboden in Nederland, mits voor eigen gebruik. Cocaine wel. Handel is wel strafbaar, dus 150 ampullen meenemen is niet bepaald slim wat dat betreft. Maar het is niet alleen een kwestie van goedkoper. In Turkije kan je in de apotheek pharma grade sustanon kopen zonder doktersvoorschift en ben je dus verzekerd van kwaliteit.

150 amps pakken ze je voor intent to sell en dan ben je ver van huis.


Als je 2 weken weg gaat zou ik gewoon een 2-3x dosis test E zetten voor je weg gaat, risico lijkt me het echt niet waard.
 
Back
Naar boven