MuscleMeat

Abces

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik heb vermoedelijk een abces maar zonder pijn of enige last. Je ziet overduidelijk een bult, ziet best grappig uit, nooit eerder op deze manier gezien of gehad. Trekt gewoon weg neem ik aan of moet ik er na laten kijken om het open te snijden ofzo?

Een abces? Vast niet.

Maak eens pic

• Topic Starter Topic Starter
Een foto :roflol: goed idee zeg..

Ik heb vermoedelijk een abces maar zonder pijn of enige last. Je ziet overduidelijk een bult, ziet best grappig uit, nooit eerder op deze manier gezien of gehad. Trekt gewoon weg neem ik aan of moet ik er na laten kijken om het open te snijden ofzo?

Naar je huisarts gaan natuurlijk en laat het nakijken

Abces is rood, warm en pijnlijk.

Een abces is een ontsteking dus als het niet rood, warm en/of pijnlijk is zoals Pumpie zegt is het wat anders

Oke nee t is alleen een bult zonder kleur en zonder pijn. Nog nooit mee gemaakt dit haha maar merk er verder niks van dus kijk het een weekje aan en ga met me linker bil verder

Bult in je huid? Spier? Iets als een bultje kan van alles zijn
Ondiep geinjecteerd, littekenweefsel, vetbultje.. Kan je een hele lijst van maken.

Oke nee t is alleen een bult zonder kleur en zonder pijn. Nog nooit mee gemaakt dit haha maar merk er verder niks van dus kijk het een weekje aan en ga met me linker bil verder

Ik had het regelmatig toen ik een bepaald merk zat op m'n bil. Als ik in m'n been zette werd vaak m'n hele been dik en pijnlijk. Laat even weten als je het vaker krijgt, misschien heeft het ket een bepaalde batch te maken of zo.

Geen pijn / niet warm of rood dan is het geen (inject) abces.

Misschien olie die niet goed is uitgesmeerd. Evt eruit masseren

Geen pijn / niet warm of rood dan is het geen (inject) abces. Misschien olie die niet goed is uitgesmeerd. Evt eruit masseren
dacht ook aan olie die vast zou zitten als het niet weg trekt kun je altijd een naald erin steken en kijken of je het er weer uit krijgt ^^

Had ik vorige week ook. Ging na 3 dagen weg :)

Ik injecteer altijd op de maandag dus het zit er blijkbaar al een week. Neem aan dat ik in litteken weefsel zit te injecteren aangezien ik altijd op dezelfde plek zit.. Moest er ooit van komen

Te snel geinjecteerd kan ook de oorzaak zijn.

Ik heb ook zoiets gehad, bleef 3 weken zitten maar voelde niks. Zo eigen wijs als ik was ben ik niet naar de dokter geweest omdat ik niet wil dat hij weet wat ik doe.
Ik heb er zelf een naald ingezet en de bult leeg getrokken. Trok er 5ml pus uit [emoji44]
Dit nog 2 keer gedaan en daarna was het weg.

Ik raad het je niet aan btw :p

Ik heb ook zoiets gehad, bleef 3 weken zitten maar voelde niks. Zo eigen wijs als ik was ben ik niet naar de dokter geweest omdat ik niet wil dat hij weet wat ik doe. Ik heb er zelf een naald ingezet en de bult leeg getrokken. Trok er 5ml pus uit [emoji44] Dit nog 2 keer gedaan en daarna was het weg. Ik raad het je niet aan btw :p

wtf. 1/10 Would not do that.

I know [emoji56] echt helemaal niet verantwoord gewoon maar het is wel weg nu.

Ik injecteer altijd op de maandag dus het zit er blijkbaar al een week. Neem aan dat ik in litteken weefsel zit te injecteren aangezien ik altijd op dezelfde plek zit.. Moest er ooit van komen

altijd op zelfde plek injecteren kan een spuit abces worden, abces hoeft niet gelijk warm of pijn te doen. weet niet welke maat naald je neemt maar neem 0,7x40 die zwarte zijn dat

weet dat het jou topic is. maar heb afgelopen dinsdag inject gehad in mn rechte bil en het voelt nu nog steeds als een blauwe plek en als ik aan span zie je duidelijk dat de rechte bil wat is opgezet ofzo. heb wel 3 weken achter elkaar zelfde bil gehad maar dat moet toch geen probleem zijn lijkt me

altijd op zelfde plek injecteren kan een spuit abces worden, abces hoeft niet gelijk warm of pijn te doen. weet niet welke maat naald je neemt maar neem 0,7x40 die zwarte zijn dat

Ik ga het even opzoeken Thx

weet dat het jou topic is. maar heb afgelopen dinsdag inject gehad in mn rechte bil en het voelt nu nog steeds als een blauwe plek en als ik aan span zie je duidelijk dat de rechte bil wat is opgezet ofzo. heb wel 3 weken achter elkaar zelfde bil gehad maar dat moet toch geen probleem zijn lijkt me

Is mijn topic! :roflol: paar dagen wachten en t is weg

Terug
Naar boven