XXL Nutrition

Accu Measure Vet Percentage meter

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
Waardering
138
Heeft iemand ervaring met dit hulpmiddeltje om je vet percentage te meten? Op de ite van xxlnutrition staan er 3 reviews waarvan 2 slechte. Toch word het op elke site de hemel ingeprezen als een uiterst nauwkeurig instrument die je bf perfekt kan meten (oa door Big T :o)
Ik wou dat graag weten want ik wil hem misschien wel kopen...

hier de link en een foto

http://www.xxlnutrition.nl/get_product/255/Accufitness/Vetpercentage meter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

héhé ik heb die net vandaag besteld, zal het volgende week weten :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk er naar uit en misschien dat er nog meer mensen zijn die deze meter in huis hebben die ons dan alle twee opweg kunnen helpen over de precieze hoe en wat.

Ik heb hem binnen :p

De Kettlebells measurement method:

suprailiac
abdominal
lower back
thigh

uitkomst delen door 4 en afronden naar boven of naar onder. Dus 14,8 = 15, 15,2 = 15
Dit is tevens mijn BF% :o. Werkt perfekt en komt overeen met de uitslag die ik 1 dag van te voren had gekregen op het elektronisch apparaatje van de gym...uitslag was identiek :thumbs:

Is direkt ook tevens op het moment mijn ideale bf voor massa kweken. Ik heb ooit es gemerkt dat je kracht en groei veel sneller gaat met een bf van 14% a 15% :D

Laatst bewerkt:
ik gebruik hem ook, vind het een goed speelgoedje ;)

IK heb hem ook, achteraf niet echt handig imo.

omdat je handen te kort komt...

omdat je handen te kort komt...

Ook...maar vooral omdat je eigenlijk een stipje als tatoo zou moeten hebben om ook echt exact op de zelfde plek te meten.
Want het hangt er maar net vanaf waar je de clip plaatst.

Als je snapt wat ik bedoel.

klopt maar dat is met zo'n setje vaan 200 euro ook ;)

Yep....

valt best wel mee. Als je gewoon de streken meet waar ik al had aangegeven, krijg je over het algemeen altijd een identieke percentage meting die gelijk is aan die van de elektronische apparaten in de gym. Wel ff 2 keer meten voor de zekerheid :o
Werkt uitstekend in je eentje. Je hoeft er geen joga voor te kennen. Alles zit op een plek waar jezelf makkelijk aan kunt komen..

Terug
Naar boven