XXL Nutrition

achterlopende chest

chicken11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Mijn borst loopt redelijk achter op zowel massa als strenght (tov mn squat en dl).
Nu vond ik het volgende artikel: [Link niet meer beschikbaar]

Mensen die met dit schema ervaring hebben? Ook vroeg ik mij af wat niet duidelijk in het artikel staat of je de example work-out in 1 trainig doet of in 3 trainingen (a, b en c)?

Thx in advance

Mijn borst loopt redelijk achter op zowel massa als strenght (tov mn squat en dl).
Nu vond ik het volgende artikel: [Link niet meer beschikbaar]

Mensen die met dit schema ervaring hebben? Ook vroeg ik mij af wat niet duidelijk in het artikel staat of je de example work-out in 1 trainig doet of in 3 trainingen (a, b en c)?

Thx in advance

flyes kunnen beter zijn voor chest massa dan benches, vooral cable varianten. maar de manier zoals hij de bench afdoet is gewoon lachwekkend. zou die bende lekker laten voor wat het is.

Ben het mee eens met Barbellman, dat fly bewegingen toch (bij mij i.i.g.) voor meer massa zorgen.
Ik doe sindskort alleen maar incline presses en flyes, gevolgd door cable flyes en af en toe peck-deck. Borst is vooruit gegaan.
Eigenlijk moet je zelf uitproberen wat voor jou werkt.

Ik heb meer incline beginnen doen en dit hielp echt. Dips vind ik ook een sterke oefening.

Terug
Naar boven