MuscleMeat

Acne en kuren

Als je als tiener er last van hebt zal je dat wss op je kuur ook hebben, of na je kuur, hangt van persoon tot persoon af..

Roa moet je wel voorzichtig mee zijn, heb een maat die dit gebruikte voor jeugdpuistjes en hij kreeg er droge lippen van die snel barsten..

Zelf op 750mg test e week had ik voornamelijk puistjes op mijn rug, niet zoveel maar toch een paar van die dikkerdjes.. Mijn gezicht bleef gellukig gespaard, maar gebruik sinds mijn jeugd clearasil dus als dat er iets mee te maken heeft dunno.. De 1 zegt clearasil is BS maar ik ben dan 1 van die weinige die vind dat het wel helpt, ik gebruik wel die clearasil scrub pads, dat zijn scrub watjes gedrenkt in clearasil, je huid wordt er ook vrij zacht van.

Waarom niet in Nederland kopen? Duurder?

Even opgezocht, hoe gebruik je dit product? Ik zie dat je het in je haren moet inmasseren maar acne tijdens kuren speelt bij mij vooral in de nek en rug op.. Als bijwerking word er bij dit product ook acne genoemd?

Ik zie ook dat het in tabletvorm verkrijgbaar is, product zou zelfs de aanmaak van cortisol onderdrukken? Ruik ik hier een win/win situatie?

In Nederland wordt het product niet meer verkocht.

De shampoo moet je inderdaad in je haren inmasseren zodat het contact met de hoofdhuid maakt (gaat makkelijker met een gemillimeterde kop). Om acne tegen te gaan moet je het dus ook over de rest van je lichaam smeren en even laten inwerken. Met tabletten heb ik geen ervaring mee.

In Nederland wordt het product niet meer verkocht.

De shampoo moet je inderdaad in je haren inmasseren zodat het contact met de hoofdhuid maakt (gaat makkelijker met een gemillimeterde kop). Om acne tegen te gaan moet je het dus ook over de rest van je lichaam smeren en even laten inwerken. Met tabletten heb ik geen ervaring mee.

Ik vind het wel terug op diverse sites, volgens mij moet je voor tabletvorm een recept krijgen.
Is bij een bepaalde site erg makkelijk aan te komen, recept word op afstand geschreven na invullen van een vragenlijst. Wel prijzig spul, meen iets van 60 euro voor 30 tabs.
Als het cortisol zou onderdrukken en acne laat verdwijnen zou dit geen verkeerd middel moeten zijn.

Iemand ervaring met Nizoral in tab-vorm?

Ik schaam me niet zo zeer voor een paar puistjes, ik vind het eerder gewoon lelijk en onverzorgd eruit zien. Gelukkig heb ik maar weinig plekjes waar een litteken is achter gebleven.

Vorige kuur met test tren en winny heb ik ook vit b5 genomen. Wekte toen zeer goed, had zelfs helemaal geen puistjes.

Ik laat wel weten hoe het verloopt, als het niet wegtrekt dan begin ik maandag met een weekje roa 20mg/dag.
Hoelang gebruik je de vitamine b5?

10 gram vitabine b5 per dag nemen. Duurt paar maanden voor het ingewerkt is maar ik heb nu vrijwel geen puisten meer.
Werkt helaas niet bij iedereen.

Vitamine B5 kan werken idd, gebruik het nu zo'n 6 weken en is al sterk verminderd.
Huid ziet er ook gezonder uit, kan wel droog worden. Wel icm met zonnebankje, 1 keer per maand ofzo in de winter

Slik ook 1 Zink cap per dag, maar heb ook tijdje alleen zink geprobeerd en dat maakte geen verschil na een maand
Heb al veel geprobeerd, benzoyl-peroxide, biergist, minocycline voor een half jaar.
Benzoyl is gewoon k*tspul, dekbed helemaal ****ed :rolleyes:
Minocycline deed wel wat, maar niet zoveel

Sowieso geen winstrol pakken als je bang bent voor acne

Laatst bewerkt:
Acne update

Zit nu in week twee van me kuur met test prop en Bold

In de eerste week kwam er wat acne opzetten. Ik denk omdat de test prop nog moest stabiliseren. Bold prik ik nu twee keer per week. Tevens neem ik verdeeld over de dag 10gr vit B5. De acne wordt minder nu, gelukkig. Ik laat de roa dus nog maar even liggen.

Over 4 weken ga ik over op test E en ga ik de Bold verhogen. Hopelijk blijft me huid schoon :D

Zit nu in week twee van me kuur met test prop en Bold

In de eerste week kwam er wat acne opzetten. Ik denk omdat de test prop nog moest stabiliseren. Bold prik ik nu twee keer per week. Tevens neem ik verdeeld over de dag 10gr vit B5. De acne wordt minder nu, gelukkig. Ik laat de roa dus nog maar even liggen.

Over 4 weken ga ik over op test E en ga ik de Bold verhogen. Hopelijk blijft me huid schoon :D

Goed voor jou dat die b5 werkt! Hoe zit je met je acne als je off bent?
Hoeveel test en bold ga je zetten? Ik ga (zodra ik mijn acne onder controle heb) voor een kuurtje
test 250 en deca 250 + winny kickstart. Vorige (eerste) kuur zat ik met 500 test-e helemaal onder.
Bij deca hoef ik me hier geen zorgen over te maken, maar deca only is niet ideaal.
Denk je dat als ik minder test zet, minder last van acne ga hebben?

Goed voor jou dat die b5 werkt! Hoe zit je met je acne als je off bent?
Hoeveel test en bold ga je zetten? Ik ga (zodra ik mijn acne onder controle heb) voor een kuurtje
test 250 en deca 250 + winny kickstart. Vorige (eerste) kuur zat ik met 500 test-e helemaal onder.
Bij deca hoef ik me hier geen zorgen over te maken, maar deca only is niet ideaal.
Denk je dat als ik minder test zet, minder last van acne ga hebben?

Ja ik ben blij, heeft me vorige kuur ook geholpen. Als ik off ben heb ik geen acne, heel soms een enkel puistje maar dat was het dan ook.
Over 4 weken ga ik verder op 500 test E en 750 Bold.
Ik denk wel dat er een verband is tussen de dosis die je zet en de mate van acne. Een andere factor is stabiele bloedwaardes, hiervoor prik ik twee keer per week.

Terug
Naar boven