muscleboy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ja , ik weet het, alweer een bericht over acne.
Ik ben een van de ongelukkigen die tijdens (en na) het kuren extreem last heb van acne op men rug ,schouders en nek (gelukkig men gezicht niet).
Men vraag was nu of het product ro-accutane echt zo geweldig werkt als men zegt?
Ik heb er met mijn dokter over gesproken, maar deze is niet zo happig om het voor te schrijven.
Is dit product vrij verkrijgbaar of niet? Want ik wil dit echt wel proberen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
En ja , ik heb de search toets al gebruikt om er zoveel mogelijk over te vinden...
Alleen ernstige reacties a.u.b.
Ik ben een van de ongelukkigen die tijdens (en na) het kuren extreem last heb van acne op men rug ,schouders en nek (gelukkig men gezicht niet).
Men vraag was nu of het product ro-accutane echt zo geweldig werkt als men zegt?
Ik heb er met mijn dokter over gesproken, maar deze is niet zo happig om het voor te schrijven.
Is dit product vrij verkrijgbaar of niet? Want ik wil dit echt wel proberen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
En ja , ik heb de search toets al gebruikt om er zoveel mogelijk over te vinden...
Alleen ernstige reacties a.u.b.

) Als je er aan wilt komen zal het via het illigale circuit moeten of je moet op je knieen voor je huisarst. Volgens mij als je geen acne op je gezicht hebt krijg je het zeker niet. 
Ja in het begin heel even, maar na een paar weken komt het weer lekker terug. Dan helpt het helemaal niet meer, ook niet als je steeds meer gaat nemen. Zat op 20 gram per dag, ik werd sloom, liep rond als een zombie en kreeg aardig last van mijn lever.