XXL Nutrition

Acne ro-accutane

ik kreeg van de dermatoloog 100mg voor 6 maanden voorgeschreven,moest elke maand bloed prikken,niks aan de hand en ik kuurde wel(test boldone)
het is bij mij dan ook voorgoed weggebleven ook tijdens het kuren heb ik nou geen last meer van acne.

de beste zalf die je voor het uitdrogen kan nemen is,,loco base repair,,deze kan je gewoon halen bij de apotheek.
deze zalf houd de huid niet alleen vochtig/vettig maar repareert de huid ook.

marcos zei:
Maar je neemt er toch geen extra lever toxische middelen als
d-bol/drol/winnie neem ik aan of wel?
toch wel, ik nam er Dbol bij. bij de bloedtest was leverwaarde natuurlijk verhoogd, maar niet overdreven.
ik moet er wel bijzeggen dat tijdens het nemen van dbol ik de dosis roaccuttane verminderde tot 10 mg per dag.

nico zei:
ik kreeg van de dermatoloog 100mg voor 6 maanden voorgeschreven,moest elke maand bloed prikken,niks aan de hand en ik kuurde wel(test boldone)
het is bij mij dan ook voorgoed weggebleven ook tijdens het kuren heb ik nou geen last meer van acne.

de beste zalf die je voor het uitdrogen kan nemen is,,loco base repair,,deze kan je gewoon halen bij de apotheek.
deze zalf houd de huid niet alleen vochtig/vettig maar repareert de huid ook.
En die dermatoloog was op de hoogte van je kuur ? Want een dergelijke dosis is sowieso alleen voor zware gevallen, en dan nog eens als het deels door het kuren komt ... Beroepsethiek, hoezo ? :D

Misschien viel het allemaal bij jou nog mee, maar of het daarom nu verantwoord was ... Iedereen doet met z'n lichaam wat ie wilt natuurlijk.

Weet iemand of roaccutane in combinatie met clen problemen op kan leveren ?! en mag je als je aan de roa zit uberhaupt niet meer onder de zonnebank ?

mag idaad niet meer zonne ...
en clen+roa kan ja een erg hoge bloeddruk geven
gretz

Ligt er totaal aan hoe gevoelig je voor de zon (zonnebank) bent in het algemeen. Ik ga gewoon tijdens het gebruik van roaccutane onder de zonnebank, geen enkel probleem.
Hangt natuurlijk ook weer deels af van je dosis roaccutane, bij 30mg pakte ik een "softere" bank en nu bij 20 mg gewoon weer een sterke...Mijn advies is, voorzichtig uitproberen, begin met een softe en smeer je eventueel in tijdens het zonnebanke met een verzorgende creme (verkrijgbaar bij het kruidvat, vit E zon.bank.creme).

IK weet niet of andere dit hadden maar toen ik roaccutane gebruikte was ik wel van 82 kilo naar de 70 kilo gegaan :( . Ik deed ook cutten maar normaal val je echt niet zo veel af . Denk dat het ook deels door de roaccutane kwam :( . Na de roaccutane was al me acne weg , maar na 4-5 maanden kreeg ik last van acne op me schouders. Nu weer wat maandjes later begint het ook weer op me nek te komen hopelijk maar tijdelijk. Me gezicht is al die tijden helemaal gaaf gebleven. Ik zou het zeker geen tweede keer nemen. Als ik nu soms geirriteerd raak of aan het werken ben aan me huiswerk krijg ik om een of andere manier een rood gezicht ??? . Trekt wel weer weg maar voor ro-accutane had ik dit nooit. Ik denk dat je beter eerst Vitamine B5 kan proberen....Gewicht is nu trouwens weer op de 90 kilo dus dat gewicht verliezen is op zich geen probleem. AL duurde het wel verschrikkelijk lang in mij ogen op weer op de 80 kilo te komen nadat ik klaar met ro-accutane was.

Yep firedsoul, ik cut niet en verlies ook veel spier dankzij het chemische goedje, het beinvloed helaas een hoop...het is kiezen.. :(. Ik doe mn best, volg mn dieet, train hard, etc en boek alleen maar achteruitgang, ik vind het niet gek dat mensen zelfmoord hebben gepleegd terwijl ze dit gebruikte ;-), frustratie ten top...maar ik geef niet op, i will be back, bigger then before!!!

dood aan acne!!

Terug
Naar boven