nico
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
ik kreeg van de dermatoloog 100mg voor 6 maanden voorgeschreven,moest elke maand bloed prikken,niks aan de hand en ik kuurde wel(test boldone)
het is bij mij dan ook voorgoed weggebleven ook tijdens het kuren heb ik nou geen last meer van acne.
de beste zalf die je voor het uitdrogen kan nemen is,,loco base repair,,deze kan je gewoon halen bij de apotheek.
deze zalf houd de huid niet alleen vochtig/vettig maar repareert de huid ook.
het is bij mij dan ook voorgoed weggebleven ook tijdens het kuren heb ik nou geen last meer van acne.
de beste zalf die je voor het uitdrogen kan nemen is,,loco base repair,,deze kan je gewoon halen bij de apotheek.
deze zalf houd de huid niet alleen vochtig/vettig maar repareert de huid ook.

. Ik deed ook cutten maar normaal val je echt niet zo veel af . Denk dat het ook deels door de roaccutane kwam
. Trekt wel weer weg maar voor ro-accutane had ik dit nooit. Ik denk dat je beter eerst Vitamine B5 kan proberen....Gewicht is nu trouwens weer op de 90 kilo dus dat gewicht verliezen is op zich geen probleem. AL duurde het wel verschrikkelijk lang in mij ogen op weer op de 80 kilo te komen nadat ik klaar met ro-accutane was.