XXL Nutrition

Acne

kristof69

Cool Novice
Waardering
0
Allen,

Weet er iemand soms goede producten tege lichte acne , ik heb al veel geprobeerd maar er komt steeds een lichtere vorm terug ( onzuiverheden , rode bolletjes , .... ).
Ik heb al veel zalfjes gebruikt alsook roaccutane maar het blijft nu terugkomen.

Bedankt

ALs je roaccutane gebruikt hebt is mijn inspiratie op... Maar hoe lang heb je deze gebruikt en onder toezicht van een dokter of niet. Sommige mensen hebben meerdere kuren roaccutane nodig vooraleer het daadwerkelijk verdwijnt. Er zijn er ook bij wie het altijd zal terugkomen.Er zijn mensen die enorm vatbaar zijn voor acne dusja mss ben jij er één van.

Maar als de oorzaak bij jou bij de steroiden ligt ,zul jij toch wel een keuze moeten maken. Kan je er mee leven of niet. (ik ga van deze veronderstelling uit omdat je in deze sectie post)

slukes

kristof69 zei:
Allen,

Weet er iemand soms goede producten tege lichte acne , ik heb al veel geprobeerd maar er komt steeds een lichtere vorm terug ( onzuiverheden , rode bolletjes , .... ).
Ik heb al veel zalfjes gebruikt alsook roaccutane maar het blijft nu terugkomen.

Bedankt

Allereerst wil ik je ff uit de droom halen dat roaccutane een wondermiddel is.
Roaccutane is ZEKER geen middel tegen lichte acne integendeel het is het paardemiddel van de pharmacie.
Ik heb het in het verleden langere tijd gebruikt(op recept) en er zijn toch wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden.
Roaccutane is een op Vitamine A gebaseerd product en kan in hoge doseringen voor vervelende bijwerkingen zorgen, ga niet over 50 mg Pd.
Daar komt bij dat veel mensen denken dat ze wel ff een paar weekjes aan de roaccutane de acne verdwijnd ....helaas dit middel werkt pas goed in na een maand of 2 en diend dan op onderhouds dosering te worden voortgezet.
Mijn advies denk eerst goed na of het wel de moeite is voor die paar puistjes waarschijnlijk niet zoja download eens een bijsluiter van Roche.

Succes kerel...

ik had het 4 maanden gebruikt 20 mg per dag en toen pas ging het weg nou een jaar later heb ik er af en toe nog welles een, maar zo is het een beetje koffie dik kijken weet niet hoeveel pukkels je heb hoeveel je gebruikt en hoe lang al.

• Topic Starter Topic Starter
Beste,

Het is eigelijk meer last hebben van onzuiverheden op je gezicht ,van die witte onzuiverheden.

Vroeger had ik ernstige acne , heb toen 2 behandelingen gehad met roaccutane, het was helemaal weg maar komt nog terug nu.

Ik overweeg ook niet om het terug te gebruiken , ik dacht misschien dat er andere producten waren die ook goede resultaten hebben.

Ik heb echter al vele zalfjes gebruikt ook zoals benzac, acneryne ,acnemericyne,diffirine gel , .... . Maar het blijft terugkomen ook in de vorm van rode bultjes.

Alvast bedankt

Probeer eens inderm dat bevat de stof erytromycine werkte goed voor mij;)

Minocycline (MINOTAB 50)

B5 @ 1000 mg+ per dag.
Zon.
Veel water.

Van goedkope (onzuivere) eiwitsupplementen en van creatine monohydraat krijg ik trouwens ook veel pukkels. Van eiwit puskoppen en van creatine rode vlekjes. Dus het hoeft niet per se door de roids te komen.

wat de roa betreft...op die site van roche staat dat je 120mg/kg in je totale kuur moet gebruiken...kans dat dan terug komt is klein...dus als je bv 100kg weegt heb je in je gehele kuur 12g nodig (ongeacht lengte van kuur)

tretinoine creme
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?
Werking
Benzoylperoxide verweekt de bovenste huidlaag en vermindert overmatige groei hiervan.Het voorkomt zo dat de poriën verstoppen. Bovendien vermindert het de groei van de acnebacterie, waardoor de puistjes en pukkels afnemen. Het effect op acne is na enkele weken te merken.
Benzoylperoxide-gel werkt in op de bovenste huidlaag. Het weekt dit laagje van de huid los en vermindert de overmatige groei hiervan. Bovendien remt het de groei van de acnebacterie.

De gel is te gebruiken bij acne.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Oja
en vraag erna bij je dealer;)

Terug
Naar boven