Fitness Seller

Adema's posingfilmpje

• Topic Starter Topic Starter
Ik 0nTk3n 4ll3sSz !¿¿!!

ontopic:
[Link niet meer beschikbaar]

Gaat de goede kant op, maar nog steeds echt ****ing droog gewoon. Aan je lower traps op je rug zie je pas goed hoe ontzettend droog het allemaal nog is. Mag allemaal veel meer massa op, en ook wel wat vet :P Het staat allemaal redelijk in verhouding, je moet gewoon overall massiever worden, maar dat komt met de tijd wel :) Gewoon lekker doorvreten en trainen. Komt vanzelf goed :)

thanks! ik dacht dat ik helemaal niet zo droog was(schatte mezelf 11% oid). heb nog helemaal niet veel duidelijke aders op m'n armen, op m'n borst en schouders zelfs niet. beetje vaag...zou dat door vocht komen? of is het werkelijk zo dat de 'echte' vasculariteit pas na enkele jaren komt?

Vasculariteit komt met de tijd... Mensen die niet trainen maar superdroog zijn hebben ook amper zichtbare aders, zoals mijn broertje. Komt vanzelf wel, als de aders groter moeten worden omdat de spieren groter worden. Meer toevoer nodig van zuurstof en voeding, dus dan groeien je aders vanzelf wel. Heb ze heel erg op m'n armen, maar nauwelijks op m'n schouders.

mja, ik heb ze dan wel weer op m'n onderbuik ???

het zal ook wel een stukje genetica zijn; een maat van me heeft niet veel grotere armen maar wel ****ing dikke aders er overheen(hij is wel wat ripter tho).

maar goed, zal nog maar ff moeten wachten dan :P

bovenrug ziet er relaxd uit mooie lijnen, onderrug is moeilijk te zien..
posing van de zijkant ziet er heel goed uit!!! vet wil maar niet komen heh ;)
ik voel me btw vereerd :D

whehe graag gedaan wick, wacht maar tot over een jaartje...dan heb ik betere armen dan jij, b*ch! :P

als je in die gay healthcenter blijft trainen wordt het natuurlijk nooit wat met jou he :sad:

you're breaking my balls bryan, you're breaking my balls.. tegen de tijd dat ik helemaal uitgekeken ben op dat gay-centre heb ik allang betere shit :cool:

ga je thuis trainen dan?

ik krijg groen beeld ??? welke codec heb je hiervoor nodig?

geen idee, waarmee speel je em af? met de nieuwe realplayer en met windows media player doet het filmpje het gewoon bij mij

Ziet er netjes uit man, lekker droog ook :thumbs:

doet et weer niet

tswhey zei:

Bij mij wel gewoon hoor, die 2de link moet je hebben.

en hij ook wat moeite hoor met afspelen.

Maar goed, nog steeds lekker droog aan je rug te zien, jammer dat alles zo wazig/slecht belicht is en dat er zo weinig poses zijn, ik weet dat dat je beste zijn maar toch zou het wel wat leuker zijn om een back/front double bi en MM te zien.

Enne, bulke sl*t!! :D

ik heb gebulkt, ben van 58 naar 77 gegaan. kan ik er wat aan doen dat m'n bf zo laag bljift ???

hoe hoog schatten jullie mijn bf? (voor zover het te zien is)

Nog steeds lager dan dat van mij, dus procentje of 10?

Je bf is zeker onder de 10%

Maar eet tot je erbij neer valt!! als je zo droog blijft moet je er gebruik van maken om nog meer te eten!!

Verders goed bezig :thumbs:

kkk.rar? Is dat het filmpje?

Terug
Naar boven