MuscleMeat

Adema's posingfilmpje

Als ie zo al flink is aangekomen in spiermassa, waarom blijft iedereen dan zeggen dat ie nog meer moet eten? Blijkbaar eet ie precies genoeg en als ie meer gaat eten draagt dat weinig bij aan winst aan spiermassa... - hij wordt zo ook een mr.dikko en moet daarna gaan cutten...

huckfinn zei:
Als ie zo al flink is aangekomen in spiermassa, waarom blijft iedereen dan zeggen dat ie nog meer moet eten? Blijkbaar eet ie precies genoeg en als ie meer gaat eten draagt dat weinig bij aan winst aan spiermassa... - hij wordt zo ook een mr.dikko en moet daarna gaan cutten...

:stupid: iedereen roept hier al vrij snel: meer eten! Maar waarom zou hij dat doen, hij gaint nu iedere maand zn kilo's en blijft ook nog droog!

Idd. Gewoon lekker doorbulken :) Heb hetzelfde, kom ook amper iets aan in vet. Bij mij ging ik ook binnen no-time van 62kg naar 75kg. Daarna gaat het wel trager en kom je ook wat vet bij. Maar ach, zolang je je abs nog goed ziet, no sweat :P Denk dat je op een procentje of 8 zit :)

Doe je misschien een of andere soort van cardio erbij? Was voor mij ook bepalend dat ik zo droog bleef maar toch spiermassa gainde, vanwege beginnersgroei. Toen ik opeens geen 30km per dag meer fietste groeite ik weer.

• Topic Starter Topic Starter
benchMarc zei:
Idd. Gewoon lekker doorbulken :) Heb hetzelfde, kom ook amper iets aan in vet. Bij mij ging ik ook binnen no-time van 62kg naar 75kg. Daarna gaat het wel trager en kom je ook wat vet bij. Maar ach, zolang je je abs nog goed ziet, no sweat :P Denk dat je op een procentje of 8 zit :)

Doe je misschien een of andere soort van cardio erbij? Was voor mij ook bepalend dat ik zo droog bleef maar toch spiermassa gainde, vanwege beginnersgroei. Toen ik opeens geen 30km per dag meer fietste groeite ik weer.

ik tennis en fiets elke dag naar school en terug(20kg bij elkaar); daar zou het idd aan kunnen liggen...achja..het houdt me droog :)

die sticking points komen me idd bekend voor...ik kom meestal in no time 3~4kg aan, en blijf dan soms wel 2 maand hangen, en daarna schiet ik in eens weer 3~4kg de lucht in. vage shit !

op naar de 85kg!

Adema zei:
ik tennis en fiets elke dag naar school en terug(20kg bij elkaar); daar zou het idd aan kunnen liggen...achja..het houdt me droog :)

die sticking points komen me idd bekend voor...ik kom meestal in no time 3~4kg aan, en blijf dan soms wel 2 maand hangen, en daarna schiet ik in eens weer 3~4kg de lucht in. vage shit !

op naar de 85kg!
En hoeveel kcal zit je dadelijk? Ik zat op den duur op 4500kcal en ik groeide niet meer. Meer eten kon ik gewoon niet aan, ik at om de 2 uur al 4 sneeën brood met kipfilet enzo, het lukte mij gewoon niet om nog meer te eten. Als ecto zijnde heb ik maar een kleine eetlust altijd.

Als je dadelijk tegen een punt komt dat je niet echt meer groeit, moet je maar eens ff kappen met die cardio zooi :)

Ziet r goed uit Adema! Je bent erg droog. Nu gewoon nog overall massa er aan knallen, want dat kan je nog wel gebruiken. Dus lekker door knallen en en eventueel toch wat hoger in je kcals.

benchMarc zei:
En hoeveel kcal zit je dadelijk? Ik zat op den duur op 4500kcal en ik groeide niet meer. Meer eten kon ik gewoon niet aan, ik at om de 2 uur al 4 sneeën brood met kipfilet enzo, het lukte mij gewoon niet om nog meer te eten. Als ecto zijnde heb ik maar een kleine eetlust altijd.

Als je dadelijk tegen een punt komt dat je niet echt meer groeit, moet je maar eens ff kappen met die cardio zooi :)

heb geen voedingsschema, maar aan de 4000kcal kom ik zeker wel.
jah, tennis is geen cardio; maar gewoon een fulltime sport. fietsen kan ik verder ook vrij weinig aan doen, of ik moet buskaarten gaan lappen:no:

@rob, thanks. denk dat ik het voorlopig nog ff rustig houd, ik gain nl. nog steeds zeker een kg per maand. waarom zou ik meer gaan eten als ik gewoon zwaarder word?

ik krijg een groen beeld.. verder nix :(
ff realplayer proberen.

iig net wat marc zegt.. gewoon lekker clean bulken.. je gained op het begin snel clean spiermassa.. maar na een tijdje wordt je ook vetter... hoe hoger niveau je komt hoe moeilijker het is om spiermassa aan te zetten zonder dat je echt vet word :(

dat heb ik nu dus.. ik ben nu 7,5 kg aangekomen afgelopen bulk periode.. maar ben ook behoorlijk vetter geworden :(

(9-10% naar de 12-13%)

Hoe lang ben je dan ?

Post eens een foto anders, want dat filmpje werkt niet:)

heb de laatste keer 1.76 gemeten, maar zou een cm of 2 er naast kunnen zitten.
foto's...er staan nog 2 pics van een paar maand geleden in m'n gallery

@frenk; ja idd, in het begin gainde ik 2kg per maand, maar dat is nu inmiddels al wel teruggezakt naar 1kg per maand. abs lijken ook niet meer zo scherp als afgelopen zomer, maar dat zou kunnen komen doordat ik totaal geen tan heb nu(holland!)

als je 7,5kg aangekomen bent waaronder veel vet; misschien eens tijd om je manier van trainen totaal om te gooien? mijn ervaring(en heb het ook van anderen gehoord) is dat je na een periode powerliften(bijvoorbeeld) in eens heel makkelijk een paar kg spiermassa gained met een bb schema. de standaard bb formule is gewoon na een jaar oid uitgewerkt, kan het nu al bij mezelf merken. dan is het tijd voor iets heel anders om toch je spieren te blijven prikkelen.

Terug
Naar boven