Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lager in % je komt hoe meer aders er verschijnen.
Eerst onderarmen, dan bovenarmen, schouders, voorhoofd, onderbuik etc...
Je aders worden ook groter naarmate je meer spier krijgt.
Ik merk bij mezelf dat mn aders er ook dikker opliggen als mn spieren aan het herstellen zijn gedurende de week dat ik train, tegenover als mn spieren niet herstellen als ik bvb 10 dagen niet train. Iets met toevoer van voedingsstoffen neem ik aan...
Ik krijg geen aders op mijn voorhoofd hoor, ik heb ze wel op mijn onderbuik enzo. Ik krijg alleen een ader op mijn voorhoofd wanneer ik in een heftige e-discussie waarin ik mijn gelijk moet bewijzen.
Ik krijg geen aders op mijn voorhoofd hoor, ik heb ze wel op mijn onderbuik enzo. Ik krijg alleen een ader op mijn voorhoofd wanneer ik in een heftige e-discussie waarin ik mijn gelijk moet bewijzen.
Je aders worden ook groter naarmate je meer spier krijgt.
Ik merk bij mezelf dat mn aders er ook dikker opliggen als mn spieren aan het herstellen zijn gedurende de week dat ik train, tegenover als mn spieren niet herstellen als ik bvb 10 dagen niet train. Iets met toevoer van voedingsstoffen neem ik aan...