Fitness Seller

Aders zichtbaarder als je droger gaat staan?

Bij mij zie je ze alleen in de armen, met pomp natuurlijk wat beter dan zonder. Maargoed ik train niet voor aderen :p

Man bij mij op het werk heeft dikke aders over zijn armen lopen, maar hij heeft gewoon een buik. Is dus ook echt genetisch bepaald en natuurlijk speelt vet een rol.

Hoe lager in % je komt hoe meer aders er verschijnen.

Eerst onderarmen, dan bovenarmen, schouders, voorhoofd, onderbuik etc...

Je aders worden ook groter naarmate je meer spier krijgt.

Ik merk bij mezelf dat mn aders er ook dikker opliggen als mn spieren aan het herstellen zijn gedurende de week dat ik train, tegenover als mn spieren niet herstellen als ik bvb 10 dagen niet train. Iets met toevoer van voedingsstoffen neem ik aan...

Ik merk bij mezelf dat mn aders er ook dikker opliggen als mn spieren aan het herstellen zijn gedurende de week dat ik train, tegenover als mn spieren niet herstellen als ik bvb 10 dagen niet train. Iets met toevoer van voedingsstoffen neem ik aan...

Heeft toch ook te maken met het toenemen van spiermassa. Ik ben niet signifant droger geworden maar begon op een gegeven moment toch ook aders te zien bij het trainen op mijn schouders, redelijk licht en ook alleen als ik train maar ik ben er bijna zeker van dat ik ze daar vroeger niet had.

Vind aders wel vet, vooral op onderarmen met een bruine kleur erbij is het best cool. Had er wel nog wat meer willen hebben ;(/

Ik krijg geen aders op mijn voorhoofd hoor, ik heb ze wel op mijn onderbuik enzo. Ik krijg alleen een ader op mijn voorhoofd wanneer ik in een heftige e-discussie verkeer waarin ik mijn gelijk moet bewijzen.

Laatst bewerkt:
Ik krijg geen aders op mijn voorhoofd hoor, ik heb ze wel op mijn onderbuik enzo. Ik krijg alleen een ader op mijn voorhoofd wanneer ik in een heftige e-discussie waarin ik mijn gelijk moet bewijzen.

Op mijn voorhoofd is hij ook niet non-stop zichtbaar, wel als het warm is, als ik een inspanning doe of als ik vooroverbuig. Vind het wel leip, zo een Y in het midden van mn voorhoofd.

Duidelijk dat je benen vergeet.:o

Terug
Naar boven