AndroidHealthClinic

Rapper MF Juice gepakt ivm vermiste meisjes

had haast niet erger gekund...als ik toevallig binnenkort in de bajes beland en bij hem terecht komt zorg ik dat hij nooit meer fatsoenlijk kan poepen beloofd!

• Topic Starter Topic Starter
MF Juice prostitueerde vermiste meisjes AMSTERDAM - De 29-jarige Amsterdamse rapper MF Juice die is opgepakt vanwege de vermissing de meisjes Vleuten en De Meern, heeft de twee kinderen als prostituees aan het werk gezet. Ook heeft hij ontucht gepleegd met een van de twee meisjes. Dat laat het OM donderdag weten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11625542/__MF_Juice_prostitueerde_meisjes__.html

Hoorde het net op het nieuws, wat een kl***zak.

had haast niet erger gekund...als ik toevallig binnenkort in de bajes beland en bij hem terecht komt zorg ik dat hij nooit meer fatsoenlijk kan poepen beloofd!

Belofte maakt schuld!

• Topic Starter Topic Starter
'Vermiste meisjes in prostitutie'
»
De flyer waarop de meisjes te zien zijn
RTV Utrecht Toegevoegd: donderdag 1 mrt 2012, 18:46
Update: donderdag 1 mrt 2012, 18:53

De twee meisjes van 14 en 15 uit Vleuten en De Meern die in februari een week vermist waren zijn waarschijnlijk gedwongen tot prostitutie. Dat vermoedt het Openbaar Ministerie in Utrecht.

De 29-jarige Amsterdammer die voor de vermissingen vastzit, wordt ook verdacht van mensenhandel en het seksueeluitbuiten van de meisjes. Hij wierf klanten en nam het geld in ontvangst, zegt het OM.

Mensenhandel
Ook beperkte hij de meisjes in hun contacten en bleef in de buurt als ze aan het werk waren. De man wordt ook verdacht van ontucht met een van de meisjes.

Afgelopen maandag in verband met deze zaak ook een 29-jarige vrouw uit Den Helder opgepakt. Ze wordt ook verdacht van mensenhandel en blijft nog zeker twee weken vastzitten.

http://nos.nl/artikel/347032-vermiste-meisjes-in-prostitutie.html

Hoop strafbare feiten, mag toch wel 5 jaar opleveren?

Taakstrafje en beloven om het nooit meer te doen. Die jongens hebben het sociaal moeilijk en kan je niet te hard aanpakken.

Als vader van zo'n meisje doe je toch ook geen oog meer dicht na zoiets.. Damn zeg, wat lopen er toch een sick minded ****s rond op deze wereld.

Nederlandse bajes is toch niks mang, beetje liften, playstation en shit

Je bent er geweest lees ik? Als je niet weet waar je over schrijft schrijf dan niks, niet te veel op de telegraaf vertrouwen;)

Helaas is het wel een feit dat die kl***zak gewoon naar de speciale zorgafdeling gaat waar men hem niet krijgen kan tussen de andere viespeuken, en uiteraard heeft hij geen arbeidsplicht van 20 uur omdat hij dan door het gebouw moet..

Taakstrafje en beloven om het nooit meer te doen. Die jongens hebben het sociaal moeilijk en kan je niet te hard aanpakken.

Geloof mij, deze raper(!) krijgt wel zijn straf en dat zal meer zijn dat een taakstrafje.

Wedden?

Niet dat ik het daarmee wil goedpraten, zeker niet, maar zou me niet verwonderen dat het van die typische breezersletjes waren, waar al menige lul doorheen gegaan is.

Als het mijn kind geweest was had ik die vent ook vermoord. Geen twijvel over mogelijk. Zou geen nacht meer kunnen slapen voordat hij dood was.

Persoonlijk ben ik eigenlijk zelfs voor het uitroeien voor half zijn stamboom meteen. Als je in staat bent zo'n stuk vuil in het maatschappij te brengen ben je imo niet veel beter dan de dader zelf en even schadelijk en gevaarlijk voor de maatschappij.

Daarnaast wil je natuurlijk ook niet dat dit soort tuig of verwanten ervan zich blijven voortplanten zodat hun generatie zonder morele waarde, fatsoen en waardeloze genen de maatschappij blijft vervuilen.

Ik zou een dictator moeten worden.

Niet dat ik het daarmee wil goedpraten, zeker niet, maar zou me niet verwonderen dat het van die typische breezersletjes waren, waar al menige lul doorheen gegaan is.

Ook Jaimy's vader, Bert van Ingen, is hevig verontrust en tast volledig in het duister over de plaats waar zijn dochter is. 'Ze kan overal zijn, ze heeft vrienden in heel het land. Contact met een loverboy kun je niet uitsluiten. Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen. Ik weet niet wat voor jongens het zijn, ze vertelt er niet over,' vertelt hij het AD.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht...e-tienermeiden-mogelijk-in-hel-op-aarde.dhtml

lol die qoute. Blijf het grappig vinden dat tot 50 jaar terug heel nederland je kapot discrimineerde als je donker was. Nu zuigt half nederland je zak leeg als je donker bent :roflol:

En het wordt steeds erger. Blame it on mtv. Elk tienermeisje wilt haar persoonlijke lil wayne tegenwoordig.

Verder vind ik dat die ouders helaas ergens ook gefaald hebben met de opvoeding als ze dit soort dingen op voorhand al wisten.

De stamboom uitmoorden. :roflol: Ben je dan achterlijk ofniet.

Zijn er ook foto's van die meisjes?

Terug
Naar boven