- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had haast niet erger gekund...als ik toevallig binnenkort in de bajes beland en bij hem terecht komt zorg ik dat hij nooit meer fatsoenlijk kan poepen beloofd!
Hoop dat die kapot gemaakt wordt in de bajes, wat een laffe hond
Nederlandse bajes is toch niks mang, beetje liften, playstation en shit

Taakstrafje en beloven om het nooit meer te doen. Die jongens hebben het sociaal moeilijk en kan je niet te hard aanpakken.
Ben je nou achterlijk ofzo? die gozer gaat lang niet genoeg krijgen.Geloof mij, deze raper(!) krijgt wel zijn straf en dat zal meer zijn dat een taakstrafje.
Wedden?
Ben je nou achterlijk ofzo? die gozer gaat lang niet genoeg krijgen.
DIT IS NEDERLAND.
Kruip nu maar terug je holletje in.
Niet dat ik het daarmee wil goedpraten, zeker niet, maar zou me niet verwonderen dat het van die typische breezersletjes waren, waar al menige lul doorheen gegaan is.
Ook Jaimy's vader, Bert van Ingen, is hevig verontrust en tast volledig in het duister over de plaats waar zijn dochter is. 'Ze kan overal zijn, ze heeft vrienden in heel het land. Contact met een loverboy kun je niet uitsluiten. Ze valt op donkere jongens, vooral Surinamers en Antillianen. Ik weet niet wat voor jongens het zijn, ze vertelt er niet over,' vertelt hij het AD.