MuscleMeat

aders

• Topic Starter Topic Starter
W00t vol aan de vitamine B12 dus, waar verkrijgbaar? :D :roflol:

Ik heb het ook vooral op mijn onderarmen, en ook op mijn beide biceps zie je duidelijk een ader lopen (tegenwoordig zelfs met vertakkingen :cool:). Dat is allemaal genetisch bepaalt en afhankelijk van je vetpercentage. Ik ben ecto en heb een erg laag vetpercentage dus dan zijn ze sowieso al duidelijker zichtbaar. En bij sommige mensen (zoals ik) liggen je aderen dichter bij de oppervlakte (lees: huid) dan bij anderen. Dat in combi met laag vetpercentage = massive aders. Het enige wat je kan doen om je aders beter zichtbaar te maken is je vetpercentage omlaag werken. Geldt hetzelfde voor als voor je abs, iedereen heeft ze alleen bij sommigen zit er een speklaagje om heen en anderen zijn genetisch bevoorrecht :D

• Topic Starter Topic Starter
@ Batista, ecto zijn noem ik nou niet bepaald genetisch bevoorrecht. :rolleyes:

ik had nooit zichtbaar aderen over mn lichaam lopen.. de eerste die zichtbaar werd was die op de biceps.. kan ff niet op de naam komen ;) die met de jaren alsmaar dikker is geworden.. nu lopen ze over mijn onderarmen.. schouders.. borst.. en bovenbenen.. en op een goede dag de onderbuik.. het aantal aderen dat zichtbaar wordt neemt alsmaar toe met de jaren.. en ze worden dikker of vertakken zich verder.. terwijl mijn vetpercentage altijd zo'n beetje gelijk is gebleven.. dit was ook al ver voordat ik begon met AAS of andere 'hulpmiddelen' dus daar staat het in principe los van.. ben nu gisteren voor het eerst met b12 begonnen.. ben benieuwd hoe en of mijn vasculariteit daardoor wordt geaccentueerd :D

ECLIPSE zei:
ik had nooit zichtbaar aderen over mn lichaam lopen.. de eerste die zichtbaar werd was die op de biceps.. kan ff niet op de naam komen ;) die met de jaren alsmaar dikker is geworden.. nu lopen ze over mijn onderarmen.. schouders.. borst.. en bovenbenen.. en op een goede dag de onderbuik.. het aantal aderen dat zichtbaar wordt neemt alsmaar toe met de jaren.. en ze worden dikker of vertakken zich verder.. terwijl mijn vetpercentage altijd zo'n beetje gelijk is gebleven.. dit was ook al ver voordat ik begon met AAS of andere 'hulpmiddelen' dus daar staat het in principe los van.. ben nu gisteren voor het eerst met b12 begonnen.. ben benieuwd hoe en of mijn vasculariteit daardoor wordt geaccentueerd :D

Hou je ons op de hoogte van je bevindingen met de B12?

ik heb het ook maar gebruik niet van die middelen...

ik denk toch dat het meer met je genetische eigenschappen te maken heeft en hoe droog je staat.
bij mij komt het veel voor in de familie, dus ik denk dat ik het daardoor ook heb.

Ik heb hetzelfde ook van die dikke aders maar ik gebruik geen middelen.
Het ligt ook aan de bouw van je lichaam en hoeveel vet je hebt.
Ik heb zelf:
vet: 6%
Lengte:1.97m

Terug
Naar boven