Fitness Seller

Adidas power perfect 2

• Topic Starter Topic Starter
Zal niet waar zijn.:(

Eerder hebben wij u geïnformeerd over de levering van uw bestelling ******, welke wij op 17 april 2014 ontvangen hebben. Helaas heeft de levering van uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling binnen 5 - 10 werkdagen verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

Ook in dit topic wil ik iedereen afraden om bij athleteshop te bestellen. In geen enkel opzicht beter dan anderen.
Kan ze ook uit duitsland / UK halen, heb ik toentertijd ook gedaan. Weinig betaald en binnen een week in huis.

Ook in dit topic wil ik iedereen afraden om bij athleteshop te bestellen. In geen enkel opzicht beter dan anderen.
Kan ze ook uit duitsland / UK halen, heb ik toentertijd ook gedaan. Weinig betaald en binnen een week in huis.

Ik zie dat nu ook in; had misschien meer research moeten doen. Ze kwamen in eerste instantie als een degelijke site over.
IK heb nu de order geannuleerd, ben benieuwd hoe lang die procedure gaat duren.

Ik heb ze op 4 april besteld en ook nog steeds niets binnen! Wat een slechte shop ook, totaal geen communicatie. Ik moet het echt eruit trekken bij ze. Ik ga ook annuleren.
Waar adviseren jullie de schoenen nu te bestellen? nerlinger.de misschien?

Ik zie dat nu ook in; had misschien meer research moeten doen. Ze kwamen in eerste instantie als een degelijke site over.
IK heb nu de order geannuleerd, ben benieuwd hoe lang die procedure gaat duren.

Je kan nu ook nog lang wachten op de terugstorting, helaas.

Nerlinger of Ielja strik was veul sneller geweest :)

Je kan nu ook nog lang wachten op de terugstorting, helaas.

Heb vanmorgen al een mailtje gestuurd, nog geen reactie terug gehad.
Nu net nog maar eentje gestuurd.
Voor de betaling waren ze een stuk sneller....

Ik raad ook iedereen af om bij Athleteshop dingen te bestellen.
De service is echt bagger.

Waarom heb je eerdere adviezen eigenlijk in de wind geslagen ? We proberen je te helpen.

Heb vanmorgen al een mailtje gestuurd, nog geen reactie terug gehad.
Nu net nog maar eentje gestuurd.
Voor de betaling waren ze een stuk sneller....

Ik raad ook iedereen af om bij Athleteshop dingen te bestellen.
De service is echt bagger.

Geen zorgen, je krijgt het uiteindelijk wel terug. Maar bij mij heeft dat ook best even op zich laten wachten. Mij rest niet dat in elk topic over oly shoes deze tent zwart te maken.

Waarom heb je eerdere adviezen eigenlijk in de wind geslagen ? We proberen je te helpen.

Ik had hier eigenlijk nog geen negatieve adviezen gelezen; op internet zelf wel, maar elke webshop heeft, denk ik, wel negatieve reviews.
Had er eigenlijk wel vertrouwen in, de website zag er betrouwbaar uit.

ga maar eens reviews zoeken voor nerlinger, die zijn zowat allemaal positief :) athleteshop had ik al meteen gezien dat mijn schoenen (adipower) veel te duur waren en dat de service bagger is

Kan je deze schoenen ook ergens in België kopen?

Adidas Power Perfect schoenen

Gewoon bij Ielja Strik kopen.
Via haar website.
Je kunt haar ook vooraf een mailtje sturen met je vragen.

Heb dit recent gedaan. E-mails worden snel beantwoord.
Ik heb maat 38 en zij adviseerde deze maat ook voor de Power Perfect schoenen te nemen.
Klopt precies.Gebruik er een dun sokje in.
Ze moest deze maat wel bestellen omdat deze uitverkocht was, maar nadat ze 2 dagen later de schoenen binnen kreeg en mijn betaling bij haar binnen was, had ik ze een dag later in huis.
Kosten € 132.( incl.verzendkosten) Maar dan heb je ook wat.

Een betrouwbaar adres dus.:)

Zijn de power perfects echt het geld waard ? Waarvoor draag je ze eigenlijk,stabiliteit ? Extra kilo's ?

Via haar website.

Ik heb maat 38 en zij adviseerde deze maat ook voor de Power Perfect schoenen te nemen.
Ze moest deze maat wel bestellen omdat deze uitverkocht was, maar nadat ze 2 dagen later de schoenen binnen kreeg en mijn betaling bij haar binnen was, had ik ze een dag later in huis.

Goede eerste post. Wat zijn je doelen?

Via haar website.

Ik kan me hier helemaal in vinden. Aanvankelijk bij athleteshop besteld en WEKEN gewacht zonder enige vorm van communicatie van hun kant. Geen aanrader. Ielja Strik daarentegen stuurde me meteen een mail met de vraag of de maat goed was en dat ze zo snel mogelijk zou versturen, wat ook is gebeurd. 36uur later stond ik te squatten op mijn adipowers:lifter:

Ik heb ze bij Nerlinger besteld 115 piek. Alleen moet je aan de deur betalen, kon niet overschrijven.

op marktplaats staan ze ook, volgens mij een paar tientjes goedkoper dan in de winkel.

Terug
Naar boven