Fitness Seller

ADO-keeper Coutinho opgepakt voor hennepteelt

hennep zou legaal moeten zijn overal in de wereld. het is gewoon een plantje :P

Hahahaha

Raak jij maar eens 50 kilo snel kwijt voor het 5 a 10 voudige.
Snelle handel hanteert nu eenmaal minder hoge prijzen.
Laat ik het anders zeggen, ik kan 50kg inkopen voor 650 per kg minimale afname is dan ook 50kg.

bullshit. 65 cent per gram? knipafval zeker hahah

Hoeveel kan je vangen voor een kg wiet dan? In de coffeeshop kost één gram iets van 5 euro?

en of hij meerdere drugsgerelateerde misdrijven heeft begaan, anders zal het een grote boete worden en een voorwaardelijke straf plus een werkstraf.

van 400 planten kun je, mits je de juiste spullen gebruikt, 50 kilo schoon er van af trekken.
Kilo in het ondergrondse doet circa 650 euro, levering aan coffeeshops vaak wel wat meer.

Hahaha regel mij maar eens 50 kilo dan...weet niet of jij in jamaica leeft maar hier in nederland is een kilo wiet tegenwoordig flink geld waard, minimaal 3000 per kilo als de kwaliteit goed is.

En van 400 planten 50 kilo? 125gr droog per plant? :roflol: Als je per plant 20gr overhoud ben je heel goed bezig. Dus op 400 planten mag je blij zijn als je 8kg eraf haalt.

Hahaha regel mij maar eens 50 kilo dan...weet niet of jij in jamaica leeft maar hier in nederland is een kilo wiet tegenwoordig flink geld waard, minimaal 3000 per kilo.

ik denk dat hij rekent met plant en al, nog nat.

misschien nog wat potgrond erbij ook....:D

1 kilo is ongeveer 3500 euro. Ligt eraan waar je woont.

50 kg van 400 planten kan zeker. Maar dan wel buitenplanten :p

10 buitenplanten kan al 1 kilo af komen.

goede discussie... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
bullshit. 65 cent per gram? knipafval zeker hahah

650 euro?

waar heb je het over vriend?

Gewoon goed spul ;) Voor 1 kg rekent hij veel meer, maar dat schiet voor hem niet op. Oogsten en pleite het spul, in z'n geheel.

Hahaha regel mij maar eens 50 kilo dan...weet niet of jij in jamaica leeft maar hier in nederland is een kilo wiet tegenwoordig flink geld waard, minimaal 3000 per kilo als de kwaliteit goed is.

En van 400 planten 50 kilo? 125gr droog per plant? :roflol: Als je per plant 20gr overhoud ben je heel goed bezig. Dus op 400 planten mag je blij zijn als je 8kg eraf haalt.

Gozer waar ik het kan halen spuit er een soort spul bij wat ze ook gebruiken bij bloemkolen, die knoppen worden zo hard dat je er een ruit mee kan inpleuren. Die gast is daarnaast ook bloementeler dus die weet waar hij het over heeft.

Natuurlijk is het veel meer waard maar vindt jij maar eens iemand die 50 kilo wil afnemen en daarvoor 3000 euro per kilo voor neerlegt. Succes, ga je niet vinden.

ik denk dat hij rekent met plant en al, nog nat.

misschien nog wat potgrond erbij ook....:D

Je hoeft me niet te geloven...;)

Terug
Naar boven