- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raak jij maar eens 50 kilo snel kwijt voor het 5 a 10 voudige.
Snelle handel hanteert nu eenmaal minder hoge prijzen.
Laat ik het anders zeggen, ik kan 50kg inkopen voor 650 per kg minimale afname is dan ook 50kg.
Kilo in het ondergrondse doet circa 650 euro, levering aan coffeeshops vaak wel wat meer.
en of hij meerdere drugsgerelateerde misdrijven heeft begaan, anders zal het een grote boete worden en een voorwaardelijke straf plus een werkstraf.
van 400 planten kun je, mits je de juiste spullen gebruikt, 50 kilo schoon er van af trekken.
Kilo in het ondergrondse doet circa 650 euro, levering aan coffeeshops vaak wel wat meer.
Als je per plant 20gr overhoud ben je heel goed bezig. Dus op 400 planten mag je blij zijn als je 8kg eraf haalt.Hahaha regel mij maar eens 50 kilo dan...weet niet of jij in jamaica leeft maar hier in nederland is een kilo wiet tegenwoordig flink geld waard, minimaal 3000 per kilo.

Voor 1 kg rekent hij veel meer, maar dat schiet voor hem niet op. Oogsten en pleite het spul, in z'n geheel.Hahaha regel mij maar eens 50 kilo dan...weet niet of jij in jamaica leeft maar hier in nederland is een kilo wiet tegenwoordig flink geld waard, minimaal 3000 per kilo als de kwaliteit goed is.
En van 400 planten 50 kilo? 125gr droog per plant?Als je per plant 20gr overhoud ben je heel goed bezig. Dus op 400 planten mag je blij zijn als je 8kg eraf haalt.
ik denk dat hij rekent met plant en al, nog nat.
misschien nog wat potgrond erbij ook....![]()