XXL Nutrition

adrenaline

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Heeft iemand wat meer informatie over adrenaline en bb?

Telkens dat ik naar de gym ga krijg ik na 10 min een enorme adrenaline kick.... die aanhoud 30-40 min van de training... Heb dat nu bijna elke keer als ik ga trainen en vraag me af of dit wel goed is. Voel me nadien erg uitgeput en belast.

Trainingen gaan super goed natuurlijk maar wat doet die adrenaline kick nu eigenlijk met de gezondheid op lange termijn?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Maak je niet druk, ik heb 2 jaar lang iedere dag paniekaanvallen gehad. Dat is dus ook een grote hoeveelheid adrenaline in je lichaam. natuurlijk ben je kapot als je eenmaal terug rustig bent.

Maak je niet druk, ik heb 2 jaar lang iedere dag paniekaanvallen gehad. Dat is dus ook een grote hoeveelheid adrenaline in je lichaam. natuurlijk ben je kapot als je eenmaal terug rustig bent.
Bij mij is het geen paniek... ik begin mijn workout en dan kijken mensen en ik merk dat en dan krijg ik hype van niet onderpresteren en dan begin ik te beetje te zonen en dan merk ik echt vanonder het borrelen... soort (beheerste) agressieve male-trance en dan ga ik gewoon 30 min erg lang. Mijn omgeving gaat wordt wazig en mijn focus is dan alleen op mijn doel... ik ga dan hard en loop te hijgen kan niet stilstaan en loop tijdens de rust tussenin over en het weer in de gym... kijk mensen leeg aan en men denken is quasi alleen gericht op mijn training...

Of ik me druk moet maken dat weet ik nu wel, dat hoeft niet maar is wel gek ben precies de enigste daar die zo hard gaat...

Het gaat mij om de inpakt op het lichaam? Of is dat omdat al tijdens de workout mijn lichaam op de zwaarte begint te reageren met vrijmaken van hormonen? Want is echt gek gevoel. Of combinatie van adrenaline en andere hormonen?

Smells like adhd...

Roepen er toevallig een paar dbbers 'hé, daar heb je Uncle Outlaw! PAK HEM!' en begin jij dan heel hard weg te fietsen?

Roepen er toevallig een paar dbbers 'hé, daar heb je Uncle Outlaw! PAK HEM!' en begin jij dan heel hard weg te fietsen?
Weg?

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Geduldig aan het wachten met iemand die informatief stukje kan posten.

Welke pre workout neem je?

Wil hem ook wel eens proberen.

Wat voor pre-workout shake neem je?

Edit: basmca is me net voor :P

Zijn gewoon zenuwen, soort van pleinvrees, anderen kijken je aan, en inderdaad dan gaat er een soort van rush door je lichaam, zet jezelf daar over, en je bent er vanaf. Psychische problematiek gehad vroeger of nu?

Een gym is geen theater hoor, als ik ergens niet voor train is het wel voor de mensen die daar zijn :roflol:

:dunno:Adrenaline van mensen die kijken?
Moet je niet met iedereen oogcontact maken zodat ze je gaan aanstaren van wat moet je.:dunno:

janken om teveel adrenaline is wel echt gay.

adrenaline is het hormoon van de goden.

janken om teveel adrenaline is wel echt gay. adrenaline is het hormoon van de goden.

Alsof het adrenaline is wat hij voelt... bij echte adrenaline voel je jouw hart in je keel kloppen.
Trilt je hele lichaam, dit komt niet door de fysieke inspanning die geleverd is lol.
En al zeker niet door iemand die naar je staat te kijken vanop een afstand.
Zijn verhaal alleen al, is adrenaline vrij... sterke term misbruik. :rolleyes:

Een gym is geen theater hoor, als ik ergens niet voor train is het wel voor de mensen die daar zijn :roflol:
Nou als iedereen met vragen en verwachtingen je workout volgt wel... dit en een combinatie van roid rage preworkout... idonno :cool:

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

:dunno:Adrenaline van mensen die kijken? Moet je niet met iedereen oogcontact maken zodat ze je gaan aanstaren van wat moet je.:dunno:
Geen tijd voor oogcontact maken... doe ik wel wanneer ik met iemand afspreek niet in het openbaar waar ik bezig ben met iets anders. Lijkt me logische dat je gaat voor je doel te bereiken en niet om gezellig een praatje te slaan.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

janken om teveel adrenaline is wel echt gay. adrenaline is het hormoon van de goden.
Jij kan niet lezen denk ik... ik stel duidelijk de gezondheidskwesties die daarbij komen te zien in vraag en dat is iets heel anders dan janken...

De pijn die ik heb tijdens die workouts daar jank ik zelfs niet om. Dus deze statement is echt niet representatief met hoe ik mij voel.

Hoe weet je dat het adrenaline is

Hoe weet je dat het adrenaline is
Verscherping van focus, kan niet stilstaan, enorm doelgericht, als de situatie zo is en ik voel dit gaan de oefeningen makkelijker, versnelde ademhaling en hartslag,

Ga je nu in twijfel stellen of het adrenaline is? Zo ja wat wil je dan suggereren dan ?

U vraagt ik antwoord.

Die versnelde ademhaling en hartrate zijn omdat je eindelijk iets doet in je luie leven.
Jij weet echt niet wat adrenaline is, laat staan hoe het voelt. I'm out...

Relax! Uncle Outlaw You just need to workout!!!(en wat minder caffeine wss)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven