MuscleMeat

adrenaline

Waarom volgt iedereen vol verwachting jouw workout?

Of misschien eens langs psychiater gaan en vertellen dat je een agorafobie heb.

Verscherping van focus, kan niet stilstaan, enorm doelgericht, als de situatie zo is en ik voel dit gaan de oefeningen makkelijker, versnelde ademhaling en hartslag,

Ga je nu in twijfel stellen of het adrenaline is? Zo ja wat wil je dan suggereren dan ?

U vraagt ik antwoord.

Welke pre workout je neemt vraag ik me af, wat jij beschrijft is het effect wat ik door een pre workout ervaar. Dat is heel iets anders dan wat ik bij adrenaline ervaar, buiten dat houdt adrenaline altijd maar een zeer korte tijd aan bij mij, nooit een half uur.

• Topic Starter Topic Starter
Die versnelde ademhaling en hartrate zijn omdat je eindelijk iets doet in je luie leven. Jij weet echt niet wat adrenaline is, laat staan hoe het voelt. I'm out...
Zinvol iemand die komt zeggen wat iets is of niet... terwijl ik voor informatie vroeg over wat adrenaline op lange termijn doet met o.a. de hersenen... kan beter op een artsenforum zoiets gaan vragen dan.... wait nvmd don't argue...

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Of misschien eens langs psychiater gaan en vertellen dat je een agorafobie heb.
Goed idee... heb jij dat ook gedaan soms ?

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Close topic... toch weer bs zoals te verwachten

Riekt naar angst. Gewoon schijt hebben aan wat anderen van je denken ga je nog veel harder! Ga een diep in en uit ademen als je in de gym komt/voordat je naar binnen gaat. Mss helpt dat wat

Zinvol iemand die komt zeggen wat iets is of niet... terwijl ik voor informatie vroeg over wat adrenaline op lange termijn doet met o.a. de hersenen... kan beter op een artsenforum zoiets gaan vragen dan.... wait nvmd don't argue... ---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ---------- Goed idee... heb jij dat ook gedaan soms ? ---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ---------- Close topic... toch weer bs zoals te verwachten

adrenaline komt vrij in stress situatie's en langdurig stress is niet gezond.

Maar als jij de sportschool als een stressvolle bezigheid ziet zou je beter een andere hobby kunnen zoeken.

Luister Uncle, wat jij beschrijft zijn de effecten van een stimulant. Dan lijkt het mij vrij begrijpelijk dat ik zeg dat dit geen adrenaline is. Wil jij je dit blijven aanpraten moet je dit zeker doen. Pssst geheimpje van het leven: in openbare plaatsen, kijken mensen naar elkaar. ;) Wat het lange termijn effect is voor jou is een somatisatiestoornis.

Ik denk dat je jezelf gewoon opmaakt om te presteren en op die manier je lichaam een soort van 'mentaal' voorbereid om te trainen. Denk niet dat het veel met adrenaline te maken heeft eerlijk gezegd. Denk ook dat er geen schade oid zal zijn na verloop van tijd, behalve als je overmoedig teveel gewicht op de bench gooit ofzo :D

MTFU-273x300.jpg

Maar waarom staart nou iedereen naar je?

Terug
Naar boven